Купив Nexon X11 на Rozetka ua . Замовленя прийшло через три доби .Якість відображеня тв ,відео висока.Розрекламовані функції штучного інтелекту і роботи в режимі HDR працють (або не працють) погано. Немає відчутного покращення якості відео низької роздільної здатності функцією штучного інтелекту . Режим HDR працює але він сильно спотворює кольори тому я його майже одразу відключив .Із відключеним HDR картинка... Читати відгук Купив Nexon X11 на Rozetka ua . Замовленя прийшло через три доби .Якість відображеня тв ,відео висока.Розрекламовані функції штучного інтелекту і роботи в режимі HDR працють (або не працють) погано. Немає відчутного покращення якості відео низької роздільної здатності функцією штучного інтелекту . Режим HDR працює але він сильно спотворює кольори тому я його майже одразу відключив .Із відключеним HDR картинка красива. Дуже добре що Nexon X11 має 4 гіг оперативної памяті і швидкий процесор Realtek RTD 1235 з вбудованим відео Mali G57.Все це дає комфорт при перегляді відео в 4k .Натомість суттєвим недоліком є програмне забезпеченя .Android TV обрізає можливості апаратної начинки.Nexon X11 не сертифікова в деяких онлайн сервісах. GooglePlay не хоче встановлювати деякі програми . Треба завантажувати APK із альтернативних джерел. Nexon рідко оновлює прошивки до своїх приставок. Пограти в ігри на Nexon X 11 можна но про високі налаштуваня графіки в таких іграх як World of Tanks Blitz можете забути. Емулятори типу PPSSPP для ігор Sony PSP , Sony PS 1 працюють добре .
Переваги:
Хороша якість картинки
Швидкий процесор що не перегрівається при високих навантаженнях
Оперативна память 4 гіг, відео Mali G 57 .
Адекватна ціна порівняно із схожими приставками
Можна встановлювати програми із альтернативних джерел
РУТ права що дає повний доступ до налаштувань приставки
Недоліки:
Недопрацьоване програмне забезпечення
Анроїд ТВ в порівнянні із звичайним Анроїд обмежує можливості доступу до програм.
Оновлення прошивок відбувається рідко
Дротові геймпади (джойстики) можуть працювати не правильно
Сказати не задоволена роботою - не сказати нічого, я просто обурена як роботою менеджерів, так і всією даною компанією вцілому. Терміни не дотримуються, менеджери зовсім не відповідають за свої слова, деякі дозволяють собі навіть хамити. Замовила приставку на подарунок, мало того, що так і не отримала дану приставку через постійно перенесені терміни , причому вцілому це перенесення тривало більше... Читати відгук Сказати не задоволена роботою - не сказати нічого, я просто обурена як роботою менеджерів, так і всією даною компанією вцілому. Терміни не дотримуються, менеджери зовсім не відповідають за свої слова, деякі дозволяють собі навіть хамити. Замовила приставку на подарунок, мало того, що так і не отримала дану приставку через постійно перенесені терміни , причому вцілому це перенесення тривало більше місяця. Замість вибачення у відповідь хамство та зухвале спілкування. Повернення грошей також чекала близько тижня, причому весь цей період супроводжувався моїми постійними дзвінками та нервами. Не рекомендую категорично!!!
Переваги:
Немає
Недоліки:
Спілкування, обслуговування, терміни доставки - просто суцільний мінус.
Хочу поділитися досвідом, щоб інші не розраховували на вказані терміни доставки цієї компанії. Замовили приставку ще завчасно. На момент замовлення на сайті був термін доставки до 31 травня. Згодом термін без попередження змінили на 10 червня. Зателефонували менеджеру, вона запевнила, що приставка буде до кінця тижня. Але вже наступного дня на сайті вказано нову дату, тепер до 20 червня. Телефонуємо... Читати відгук Хочу поділитися досвідом, щоб інші не розраховували на вказані терміни доставки цієї компанії. Замовили приставку ще завчасно. На момент замовлення на сайті був термін доставки до 31 травня. Згодом термін без попередження змінили на 10 червня. Зателефонували менеджеру, вона запевнила, що приставка буде до кінця тижня. Але вже наступного дня на сайті вказано нову дату, тепер до 20 червня. Телефонуємо знову, менеджер називає вже інший термін: до 22 червня.
Це виглядає як повний безлад: дати суперечать одна одній, обіцяне не виконується, жодної прозорої комунікації. Крім того, одна з менеджерок розмовляла вкрай непрофесійно: перебивала, поводилася зухвало. Враження дуже неприємні.
При останній розмові, менеджер сказала: «якщо хочете, я поверну вам гроші ПРЯМО ЗАРАЗ». Я погодилась на повернення коштів, але їх «прямо зараз» звичайно також не отримала, як і обіцяну приставку в терміни. Згодом зателефонувавши мені обіцяли повернення коштів протягом 2х днів, які я також не отримала. На третій день я телефонувала, навіть слухавка не підіймалась (телефонувала в робочий час зазначений на сайті) І ось коли менеджер все ж таки мені відповів, тільки після слів про те, що всі наші розмови записані і я звернусь до поліції, рівно через час я отримала свої кошти.
З таким підходом купівля перетворюється на лотерею: чи буде товар, коли буде, ніхто нічого не гарантує. Не раджу. Якщо для вас важливі строки, нерви та повага до клієнта — краще обійдіть стороною.
NEXON- це поєднання безвідповідальності, відсутності якості приставок та відсутності сервісу в одну купу лайна. Дякую. Ви знову нагадали мені , що користуватись дешевим лайном, це просто викинути гроші на вітер...
Приставка на протязі року працювала добре,потім почались глюки,в результаті заглючила програма а прошивок до неї немає і інші не підходять.Висновок що це приставка однорічна(одноразова)тому не рекомендую купляти дану приставку!!!!
В конце декабря 24 года покупал у Nexon.ua тв-приставку и сейчас уже жалею, что согласился вместе с приставкой купить годовую подписку на пакет "Максимальный" подкупившей меня акцией "Подвійний період доступу до пакету". Активировав пакет 05 января я с удивлением заметил, что срок действие пакета до 25.02.2026 (т.е. на год), а обещанный акционные период (+ 1год) куда-то запропостился.... Читати відгук В конце декабря 24 года покупал у Nexon.ua тв-приставку и сейчас уже жалею, что согласился вместе с приставкой купить годовую подписку на пакет "Максимальный" подкупившей меня акцией "Подвійний період доступу до пакету". Активировав пакет 05 января я с удивлением заметил, что срок действие пакета до 25.02.2026 (т.е. на год), а обещанный акционные период (+ 1год) куда-то запропостился. На данный момент я обратился по телефонам техподдержки 5 (пять) раза. Да, меня выслушивали, с наличием проблемы сразу соглашались, записывали контактные данные, обещали передать заявку разработчику для корректировки периода, извинялись, но по факту нихера не изменилось. Не хотелось бы предполагать плохого, но игнорирование существующей проблемы и не исправление собственных косяков указывает как минимум на равнодушное отношение к своих клиентам, а как максимум на мошенничество. Да, приставка работает. Но из-за техподдержки компанию категорически не рекомендую
Переваги:
Красиво оформленный сайт Nexon.ua.
Телефоны компании отвечают на звонки.
Недоліки:
Техподдержка товаров продажи, в данном случае подписка на онлайн-тв, только на словах.
Довго обирала між кількома моделями, і зупинилася на NEXON. Пристрій приємно здивував. Працює швидко, інтерфейс зручний, жодних зависань. Підключення до Wi-Fi стабільне, відео у 4K відтворюється без затримок. Дуже сподобалося, що підтримуються всі необхідні додатки — YouTube, Netflix, а також можна легко встановлювати сторонні. Система охолодження працює добре, приставка не нагрівається навіть після кількох годин роботи. Читати відгук Довго обирала між кількома моделями, і зупинилася на NEXON. Пристрій приємно здивував. Працює швидко, інтерфейс зручний, жодних зависань. Підключення до Wi-Fi стабільне, відео у 4K відтворюється без затримок.
Дуже сподобалося, що підтримуються всі необхідні додатки — YouTube, Netflix, а також можна легко встановлювати сторонні. Система охолодження працює добре, приставка не нагрівається навіть після кількох годин роботи.
За свої гроші — ідеальний варіант. Якщо шукаєте приставку для перегляду фільмів, серіалів та навіть легких ігор, то NEXON — чудовий вибір!
Приставка супер. Но отношение к клиенту в плане обещанной поддержки - полный ноль. Даже трут негативные отзывы о себе на своем сайте. Как часто бывает - на сайте громкие и красивые обещания, в ютюбе полно роликов, все хвалят. А по факту - полнейшее наплевательское отношение.
Замовив приставку NEXON X 3, яку порадив оператор офіційного інтернет магазину,дивитись не можливо!!!постійно тормозить та викидає на загальну сторінку,інтернет?не думаю,так як на іншому телевізорі з смарт ТV все працює.Отже можна зробити висновок про чергову якість (аля)українського виробника.Кошти викинуті на вітер!
Замовляв x96 max +4 ; 64 Неможливо дивитися, постійно гальмує,в тех.підтримці кажуть це інтернет. Інша приставка з гіршими характеристиками працює норм. Висновок - лайно.
Замовив і оплатив. За місяць так і не відправили Хоча товар так і світиться на сайті що є в наявності. Гроші повернули. Місяць потраченого часу. Не рекомендую.
Син 13 років, замовив приставку в подарунок, вибрав акційну Х96 q 2-16. 790 грн. Навішали йому додаткових послуг, в кінці розмови він уточнив скільки має заплатити, сказали що за приставку 790 грн. По ітогу вийшло 1130, сказали що він погодився на підписку на телебачення. В кінці розмови не сказали загальну суму. Запропонували мені запис розмови. На моє питання, чи попередили... Читати відгук Син 13 років, замовив приставку в подарунок, вибрав акційну Х96 q 2-16. 790 грн. Навішали йому додаткових послуг, в кінці розмови він уточнив скільки має заплатити, сказали що за приставку 790 грн. По ітогу вийшло 1130, сказали що він погодився на підписку на телебачення. В кінці розмови не сказали загальну суму. Запропонували мені запис розмови. На моє питання, чи попередили вони, що розмова буде записуватись, сказали, що ні. Про то що це не законно не чули.
Здравствуйте! Меня зовут Сергей. Думаю что модераторы на официальном сайте, забанят мой отзыв, поэтому я опубликую свое мнение не на одном сайте. И так: Покупал данный аппарат не за три копейки, по этому надеялся что будет работать нормально. Приставка у меня Х9 , в прыгцыпе неплохая, даже по некоторым параметрам взятым в сравнении с х 96pro.... Читати відгук Здравствуйте! Меня зовут Сергей. Думаю что модераторы на официальном сайте, забанят мой отзыв, поэтому я опубликую свое мнение не на одном сайте. И так: Покупал данный аппарат не за три копейки, по этому надеялся что будет работать нормально. Приставка у меня Х9 , в прыгцыпе неплохая, даже по некоторым параметрам взятым в сравнении с х 96pro. то небо и земля. С первого дня у меня подглючивала прошивка: Тоесть, выбивало с режима просмотра в главное меню и переодически пропадал Bluetooth. С момента покупки и до момента возврата для отправки на сервис прошло четыре месяца и я переодически созванивался с сервисом, со стороны сервиса , ребята советовали что то попробовать. Так с момента покупки про воевал с приставкой два месяца. В итоге как мне показалось что всё наладилось, пропали сбои и она начала работать без вылетов. Через ещё два месяца я уехал по работе, и набирает меня жена со словами: Включила приставку, она потухла перезаустилась и была как новая бес ютюба и т.д. Я попросил её перезапустить еще раз. Да в итоге все программы и файлы возобновились, но пропал Bluetooth и она снова начала лагать (вылетать в главное меню) и т. д. Я набрал сервис, меня попросили сбросить до заводских настроек приставку, у меня не вышло так как меню не реагировало. При очередном разговоре с оператором из сервиса спросили: А почему вы сразу не обратились? Я вам отвечаю сейчас, очередной раз: Я обращался,если посмотреть в ранее написанном, просто все вы одинаковые, начинаете искать крайнегокрайнего, лиж бы не отправляли в сервис, хотя для вас какая разница. И после всех созвонов я ещё узнаю, что можно было сделать обмен на месте, я офигел! Ребята могу хоть пять звёзд вам поставить за тех поддержка и ответы, но в остальном даже на три звезды вы не тянете. Когда приходит приставка в сервис, ни кто не перезванивает не уточняет ничего? А может я хочу после перепрошивки что бы вы на меня лично отправили мою приставку, а не на магазин или ещё кудато. Я в прыцыпе готов был оплатить пересылку? Просто получаеться что оператор сервиса сказал что мы сделали и отдали карьеру, она завтра или после завтра будет на магазине, вам наберут. По итогу тишина. А когда звонишь оператору, то щас мы узнаем и вас пере наберут. И почему отправка новой почтой идёт чуть ли не четыре, пять дней? Ещё нет возможности набрать на пункт приема-выдачи. Да вы можете ответить по законодательству есть 14 дней. Но если вы её сделали,отправьте её сразу, вам же будет плюс в карму. Получается что даже имея гарантию нужно пройти семь кругов ада, а в моём случае услышать вам перезвонят или почему вы сразу не обратились.... Мой вывод: По приставке, если она сразу работает корректно ***** По комуникации с клиентом **** По комуникации сервиса ** По решению проблем и обратной после технической связи с клиентом ** А по общим вопросам "0".
P. S. Приставка пришла, вроде бы всё нормально, немного меню поменялось, но ничего существенного. Единственное что хотел отметить, общался при возврате с продавцом магазина. Он сказал что приставка пришла и её забрал другой продавец, днём предыдущего дня. Тоесть мня набрали в пятницу и забрал я в пятницу, а приставку забрали в четверг днём. Вот и решайте, отношения к клиентам.
Переваги:
Приставка вообще-то если без лагов не плохая.
В любом случае оператор горячей линии берёт трубку или перезванивает.
Приобрел Nexon X7 на 11 Андроиде, есть существенные минусы даже по сравнению с предыдущими версиями: - гораздо медленнее работает чем Х-96, - не поддерживает функцию просмотра ранее открытых окон (перепробовал кучу лаунчеров, навигационных панелей - не работает, - невозможно на экране установить биджет погоды. НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Замовив приставку Nexon з аеропультом, все чудово, прийшло наступного дня, менеджер красень, спілкування на вищому рівні. Приставка і пульт без нарікань, все працює відмінно. за таку, ціну клас.
Досить дорога приставка. Про 10 000 фільмів у подарунок - брехня. Про блокування реклами на Ютюб - брехня. Відповідь оператора "Що ви від мене хочете?". Подивимось, як буде працювати.
Замовляв x96max після дзвінка представника магазину за туж ціну вислали x96max+. На наступний день отримав приставку. Нова Пошта поки везла пошкодила упаковку. З пристроєм все добре!!! Все працює чудово. На мою думку це кращий варіант ціна/якість/потужність
Все було вчасно, менеджер був привітний, відповів на всі питання які мене цікавили та допоміг усе налаштувати. Покупкою дуже задоволений адже давно хотів обновитись. Рекомендую магазин Nexon, не перший раз купляю техніку, і завжди все на вищому рівні. Дякую!
Стоимость достаточно высокая, повелся на рекламу и мощность железа, в итоге этот агрегат перестал корректно работать с телевизором, изначально HDMI CEC работал с перерывами, потом вообще отключился, виснет. Прошивки новой NEXON не выпускает, в сети подходящего нету. Резюме: NEXON на пике волны потребления Iptv контента и смарт приставок решили срубить денег. Продукт NEXON полное Г0ВНО и позор!!!
Мій досвід співпраці з цим магазином дуже позитивний. Хлопці працюють інформативно, професіонально. Порадили потужний медіаплеєр, вже з Bluetooth пультом в комплекті. Я мега задоволений приладом! Дякую!
В цілому приставка працює нормально, але є проблеми з багатоканальним звуком. У мене підключена по оптиці до AV ресиверу, але при будь-яких налаштуваннях і на різних плеєрах видає лише даунмікс стерео сигнал.Тобто повноцінного багатоканального звуку отримати не вдалося. Думаю, що проблема в прошивці. Інша приставка по такій же схемі працює нормально. В службу підтримки додзвонювався ДВА ТИЖНІ! Ясна річ нічим... Читати відгук В цілому приставка працює нормально, але є проблеми з багатоканальним звуком. У мене підключена по оптиці до AV ресиверу, але при будь-яких налаштуваннях і на різних плеєрах видає лише даунмікс стерео сигнал.Тобто повноцінного багатоканального звуку отримати не вдалося. Думаю, що проблема в прошивці. Інша приставка по такій же схемі працює нормально. В службу підтримки додзвонювався ДВА ТИЖНІ! Ясна річ нічим не допомогли, сказали, щоб самостійно з цим розбирався. Аеро пульт Nexon G20S (без блютусу) біль-менш працює на відстані до 2.5 метрів, далі починає лагати курсор миші. Не знаю який сервіс в інших компаніях, але Nexon не раджу.
Взял у них приставку, х8 4/64, ту что заказывал не было, взял дороже, так это г***но начало глючит через 2 недели, смотреть невозможно, постоянно тормозит, и у друга так же, как оказалось, только у него х9, но проблема та же, крайне не рекомендую, сырой софт, поддержка молчит и отзывы, которые на сайте, модерятся, отзывы реальные удаляются, кидалы обманщики!
Хороша приставка но є недопрацюваня
Не рекомендую категорично!!!
Не купуйте тут нічого
Це виглядає як повний безлад: дати суперечать одна одній, обіцяне не виконується, жодної прозорої комунікації. Крім того, одна з менеджерок розмовляла вкрай непрофесійно: перебивала, поводилася зухвало.
Враження дуже неприємні.
При останній розмові, менеджер сказала: «якщо хочете, я поверну вам гроші ПРЯМО ЗАРАЗ».
Я погодилась на повернення коштів, але їх «прямо зараз» звичайно також не отримала, як і обіцяну приставку в терміни. Згодом зателефонувавши мені обіцяли повернення коштів протягом 2х днів, які я також не отримала.
На третій день я телефонувала, навіть слухавка не підіймалась (телефонувала в робочий час зазначений на сайті)
І ось коли менеджер все ж таки мені відповів, тільки після слів про те, що всі наші розмови записані і я звернусь до поліції, рівно через час я отримала свої кошти.
З таким підходом купівля перетворюється на лотерею: чи буде товар, коли буде, ніхто нічого не гарантує. Не раджу. Якщо для вас важливі строки, нерви та повага до клієнта — краще обійдіть стороною.
приставка nexon x8
Не купуйте це лайно!!!
Ви знову нагадали мені , що користуватись дешевим лайном, це просто викинути гроші на вітер...
Однорічна приставка
Отвратительная техподдержка
Да, приставка работает. Но из-за техподдержки компанию категорически не рекомендую
NEXON X7 Дуже сподобалося
Дуже сподобалося, що підтримуються всі необхідні додатки — YouTube, Netflix, а також можна легко встановлювати сторонні. Система охолодження працює добре, приставка не нагрівається навіть після кількох годин роботи.
Читати відгук Довго обирала між кількома моделями, і зупинилася на NEXON. Пристрій приємно здивував. Працює швидко, інтерфейс зручний, жодних зависань. Підключення до Wi-Fi стабільне, відео у 4K відтворюється без затримок.
Дуже сподобалося, що підтримуються всі необхідні додатки — YouTube, Netflix, а також можна легко встановлювати сторонні. Система охолодження працює добре, приставка не нагрівається навіть після кількох годин роботи.
За свої гроші — ідеальний варіант. Якщо шукаєте приставку для перегляду фільмів, серіалів та навіть легких ігор, то NEXON
rocktek g2 4/64gb
Но отношение к клиенту в плане обещанной поддержки - полный ноль. Даже трут негативные отзывы о себе на своем сайте. Как часто бывает - на сайте громкие и красивые обещания, в ютюбе полно роликов, все хвалят. А по факту - полнейшее наплевательское отношение.
Якість приставки NEXON X3
яку порадив оператор офіційного інтернет магазину,дивитись не можливо!!!постійно тормозить та викидає на загальну сторінку,інтернет?не думаю,так як на іншому телевізорі з смарт ТV все працює.Отже можна зробити висновок про чергову якість (аля)українського виробника.Кошти викинуті на вітер!
Nexon8 4/32
Nexon - лайно
Неможливо дивитися, постійно гальмує,в тех.підтримці кажуть це інтернет.
Інша приставка з гіршими характеристиками працює норм.
Висновок - лайно.
Немає в наявності товару
За місяць так і не відправили
Хоча товар так і світиться на сайті що є в наявності.
Гроші повернули.
Місяць потраченого часу.
Не рекомендую.
Лохотронщики.
Коммуникация компании NEXON с покупателем
Меня зовут Сергей.
Думаю что модераторы на официальном сайте, забанят мой отзыв, поэтому я опубликую свое мнение не на одном сайте.
И так:
Покупал данный аппарат не за три копейки, по этому надеялся что будет работать нормально.
Приставка у меня Х9 , в прыгцыпе неплохая, даже по некоторым параметрам взятым в сравнении с х 96pro.... Читати відгук Здравствуйте!
Меня зовут Сергей.
Думаю что модераторы на официальном сайте, забанят мой отзыв, поэтому я опубликую свое мнение не на одном сайте.
И так:
Покупал данный аппарат не за три копейки, по этому надеялся что будет работать нормально.
Приставка у меня Х9 , в прыгцыпе неплохая, даже по некоторым параметрам взятым в сравнении с х 96pro. то небо и земля.
С первого дня у меня подглючивала прошивка:
Тоесть, выбивало с режима просмотра в главное меню и переодически пропадал Bluetooth.
С момента покупки и до момента возврата для отправки на сервис прошло четыре месяца и я переодически созванивался с сервисом, со стороны сервиса , ребята советовали что то попробовать.
Так с момента покупки про воевал с приставкой два месяца. В итоге как мне показалось что всё наладилось, пропали сбои и она начала работать без вылетов.
Через ещё два месяца я уехал по работе, и набирает меня жена со словами:
Включила приставку, она потухла перезаустилась и была как новая бес ютюба и т.д.
Я попросил её перезапустить еще раз.
Да в итоге все программы и файлы возобновились, но пропал Bluetooth и она снова начала лагать (вылетать в главное меню) и т. д. Я набрал сервис, меня попросили сбросить до заводских настроек приставку, у меня не вышло так как меню не реагировало.
При очередном разговоре с
оператором из сервиса спросили:
А почему вы сразу не обратились?
Я вам отвечаю сейчас, очередной раз:
Я обращался,если посмотреть в ранее написанном, просто все вы одинаковые, начинаете искать крайнегокрайнего, лиж бы не отправляли в сервис, хотя для вас какая разница.
И после всех созвонов я ещё узнаю, что можно было сделать обмен на месте, я офигел!
Ребята могу хоть пять звёзд вам поставить за тех поддержка и ответы, но в остальном даже на три звезды вы не тянете. Когда приходит приставка в сервис, ни кто не перезванивает не уточняет ничего?
А может я хочу после перепрошивки что бы вы на меня лично отправили мою приставку, а не на магазин или ещё кудато. Я в прыцыпе готов был оплатить пересылку?
Просто получаеться что оператор сервиса сказал что мы сделали и отдали карьеру, она завтра или после завтра будет на магазине, вам наберут. По итогу тишина.
А когда звонишь оператору, то щас мы узнаем и вас пере наберут.
И почему отправка новой почтой идёт чуть ли не четыре, пять дней?
Ещё нет возможности набрать на пункт приема-выдачи.
Да вы можете ответить по законодательству есть 14 дней. Но если вы её сделали,отправьте её сразу, вам же будет плюс в карму. Получается что даже имея гарантию нужно пройти семь кругов ада, а в моём случае услышать вам перезвонят или почему вы сразу не обратились....
Мой вывод:
По приставке, если она сразу работает корректно *****
По комуникации с клиентом ****
По комуникации сервиса **
По решению проблем и обратной после технической связи с клиентом **
А по общим вопросам "0".
P. S. Приставка пришла, вроде бы всё нормально, немного меню поменялось, но ничего существенного.
Единственное что хотел отметить, общался при возврате с продавцом магазина.
Он сказал что приставка пришла и её забрал другой продавец, днём предыдущего дня.
Тоесть мня набрали в пятницу и забрал я в пятницу, а приставку забрали в четверг днём.
Вот и решайте, отношения к клиентам.
Недостатки Nexon X7
- гораздо медленнее работает чем Х-96,
- не поддерживает функцию просмотра ранее открытых окон (перепробовал кучу лаунчеров, навигационных панелей - не работает,
- невозможно на экране установить биджет погоды.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Замовив приставку Nexon з аеропультом
X10 з Нетфлікс
Супер аэропульт
Задоволен цим магазинчиком.
Чудовий апарат, мені зайшов
Купив Nexon 10
Користуюсь, можу радити
На наступний день отримав приставку. Нова Пошта поки везла пошкодила упаковку. З пристроєм все добре!!! Все працює чудово. На мою думку це кращий варіант ціна/якість/потужність
Сподобалось обслуговування та консультація
Завжди все на вищому рівні
Дякую!
NEXON полное г0вно
Я мега задоволений приладом
Все понравилось.
Nexon X8 4/64 Android 12
В службу підтримки додзвонювався ДВА ТИЖНІ! Ясна річ нічим... Читати відгук В цілому приставка працює нормально, але є проблеми з багатоканальним звуком. У мене підключена по оптиці до AV ресиверу, але при будь-яких налаштуваннях і на різних плеєрах видає лише даунмікс стерео сигнал.Тобто повноцінного багатоканального звуку отримати не вдалося. Думаю, що проблема в прошивці. Інша приставка по такій же схемі працює нормально.
В службу підтримки додзвонювався ДВА ТИЖНІ! Ясна річ нічим не допомогли, сказали, щоб самостійно з цим розбирався. Аеро пульт Nexon G20S (без блютусу) біль-менш працює на відстані до 2.5 метрів, далі починає лагати курсор миші.
Не знаю який сервіс в інших компаніях, але Nexon не раджу.
Не ведитесь!