Проплатила два замовлення в неділю (вихідний день). В понеділок прийшло повідомлення, що протягом 5 робочих днів будуть відправлені мої замовлення. В четвер мені нахамили в переписці, в п'ятницю відправили одне із двох замовлень. В суботу отримала без одного саджанця. Той, що прийшов з поламаними гілками. З жахом чекаю на друге замовлення. Зрозуміло, що зараз гаряча пора, я не проти зачекати, але я за чесні стосунки
Обидва замовлення були оформлені у неділю, в понеділок повідомили Вам, що відпрака буде протягом наступних 5 робочих днів. п'ятинцю та суботу обидва замолвення до Вас поїхало, у неділю вже були у відділені.
Також на відмінну від інших ми ніому не хамили і "брехунами", як Ви нас не називали. У нас є переписка, де нічого схожого нема, так як це приватна переписка, то ми не можем тут її опублікувати, бо поважаєм конфіденційність кожного покупця.
Якщо є змога, повідомте нам особисто, обо тут докази того що Вам нахамили, нам приховувати нічого.
Замість відсутньої лохини Ви попросили краще вислати вишню, відправка буде за наш рахунок.
На рахунок лохини нам шкода що так вийшо, можливо при транспортуванні дійсно гілочки могли зламатись для лохини це не є критичним, їх все рівно потрібно обрізувати.
Проте в нас діє гарнтія на посадковий матеріал,
Рекомендуємо ознайомитися з описом, у яких випадках приймаються претензії до Відділу якості, та як можна залишити скаргу чи запит на компенсацію. Прийом запитів відбувається на email або Viber:
Важливо! Вказати суть (декілька фраз), прикріпити фото (обов'язково, якщо претензія за якістю), номер замовлення (зазначений у накладній, смс), номер телефону.
Усі покупці нашого магазину мають можливість замінити неякісний товар відповідно до Закону України «Про захист прав покупців», за основу стаття 8. Якщо є підтвердження поганої якості товару або повна невідповідність заявленим характеристикам, вони можуть запропонувати покупцеві (згідно з пунктом 1, статті 8):
- знижку на продукцію, що не відповідає заявленим параметрам;
- повернення коштів за неякісний товар, компенсація коштів відбувається на картковий рахунок (відкритий на покупця) або номер мобільного (за погодженням);
- заміна товару на аналогічну або схожу на повну або часткову вартість (залежно від проблеми).
В будь якому випадку звертайтесь, завжди раді Вам допомогти, та вирішити питання, з повагою Агролендінг!
Agrolanding брехуни - Відгуки про Агролендинг / Agrolanding
відгук
Коментарі до відгуку
Обидва замовлення були оформлені у неділю, в понеділок повідомили Вам, що відпрака буде протягом наступних 5 робочих днів. п'ятинцю та суботу обидва замолвення до Вас поїхало, у неділю вже були у відділені.
Також на відмінну від інших ми ніому не хамили і "брехунами", як Ви нас не називали. У нас є переписка, де нічого схожого нема, так як це приватна переписка, то ми не можем тут її опублікувати, бо поважаєм конфіденційність кожного покупця.
Якщо є змога, повідомте нам особисто, обо тут докази того що Вам нахамили, нам приховувати нічого.
Замість відсутньої лохини Ви попросили краще вислати вишню, відправка буде за наш рахунок.
На рахунок лохини нам шкода що так вийшо, можливо при транспортуванні дійсно гілочки могли зламатись для лохини це не є критичним, їх все рівно потрібно обрізувати.
Проте в нас діє гарнтія на посадковий матеріал,
Рекомендуємо ознайомитися з описом, у яких випадках приймаються претензії до Відділу якості, та як можна залишити скаргу чи запит на компенсацію. Прийом запитів відбувається на email або Viber:
- електронна пошта: [email protected]
- Вайбер +380960035454
Важливо! Вказати суть (декілька фраз), прикріпити фото (обов'язково, якщо претензія за якістю), номер замовлення (зазначений у накладній, смс), номер телефону.
Усі покупці нашого магазину мають можливість замінити неякісний товар відповідно до Закону України «Про захист прав покупців», за основу стаття 8. Якщо є підтвердження поганої якості товару або повна невідповідність заявленим характеристикам, вони можуть запропонувати покупцеві (згідно з пунктом 1, статті 8):
- знижку на продукцію, що не відповідає заявленим параметрам;
- повернення коштів за неякісний товар, компенсація коштів відбувається на картковий рахунок (відкритий на покупця) або номер мобільного (за погодженням);
- заміна товару на аналогічну або схожу на повну або часткову вартість (залежно від проблеми).
В будь якому випадку звертайтесь, завжди раді Вам допомогти, та вирішити питання, з повагою Агролендінг!