Ганьба вам, (не)шановні, я часто раніше у вас замовляла, дуже співчувала, коли через приліт кцпського дрона у вас горіли склади з рослинками. та на цьому досвіді ставлю крапку. Замовила в кінці травня на свій ризик кілька позицій, на загальну суму 3000 грн., два замовлення. Прийшло шось ідеальне, шось підтоптане, і один корінець - гнилий, ну від слова зовсім мокра гнила ниточка. Я тут же. півтори місяці тому звернулася до підтримки, в чат-боті телеграм за підказами заповнила анкету, надала фото, нуль відповіді.
Ок, я через пару днів, звертаю увагу - одразу після отримання замовлення, і тижня не минуло - дзвоню, спілкуюся по телефону з представником, який обіцяє все виправити. Ок, добре, чекаю тиждень, два, три... НУЛЬ відповіді Пишу на Фейсбук, де якийсь "унікум" каже що те що я зарталася раніше нічого не значить, і тепер ще 10 днів чекати
Ок, чекаю знову, сміюся про себе - жмотство і нуль порядності вже видно. 10 хв тому дзвонить дівчинка, навчена тільки волати по телефону, перебиваючи співрозмовника по написано по шаблону тексту і каже, що у менге пропущені гарантійні терміни, всі мої звернення раніше - не варті уваги, і що ці 80 грн. мені на бонусний рахунок будуть
Кажу - дяка, не хочу я у вас нічого більше замовляти, а вона перебиває і торочить своє далі про бонуси. Шановні , я можу ! при бажання лишити у вас бонусами, та ви маєте мені повернути кошти, якщо я цього хочу.)
Я кинула трубку і все, більше ніяких покупок у цих... паплюжників рослинного світу. І ці аж 80 грн. лишиить собі, нехай для вас це буде самий великий прибуток.
і останнє.
Оці ваші перезвони" - я сама виробник, моя компанія виготовляє одяг на замовлення і завжди з усіма клієнтами тільки текстова робота, ніяких пустопорожніх балачок, все ось - по факту.
А ви тільки бла-бла-бла і здатні, були крутим сайтом, а тепер... повна відсутність відповідальності за продаж гнилі. мабуть на цьому ви і стали такими "розкрученими" адже продавати гниль коштує дуже дешево, вкладень - нуль, одні прибутки на повітрі.
Є чудові сайти - бережнюк, райський куточок, каприфоль та купа інших зі здоровими рослинами, де купую роками і все добре, жодної гнилі, приживається миттєво і все. З Агромаркету - прижилися відсотків 70, багато рослин я вихажувала і лікувала, та в кожній посилці шось підгниле або сухе, раніше втім з рекламаціями не зверталась, бо часу немає, а тут... Побачила чого ви варті, ціна репутації та совісті - 80 грн. в даному випадку
Всього Вам ВЗАЄМНОГО, (не)шановні Агромаркетівці.
Переваги:
на перший погляд чудовий сайт з красивими рослинами
Недоліки:
продають гнилі корінці, сухі саджанці, впереміжку зі здоровими рослинами, ніякої відповідальності за це не несуть, грубий персонал з заученими фразами які нав'язують способом грубого перебивання співрозмовника і тороченням свого, короче... дно.
Дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш інтернет-магазин. Ми розуміємо, що ваш досвід був не зовсім позитивним, і шкодуємо, що Ви залишилися незадоволені. Ми працюємо на основі нашої гарантійної системи, пункти якої викладені на сайті в розділі гарантія та публічної оферти. Заміні або компенсації підлягає посадковий матеріал, звернення по якому Ви відправили протягом 14 днів з моменту отримання замовлення на пошту
[email protected] - це наш офіційний канал зв'язку. Також є збільшений строк гарантії до 45 днів (90 днів для LUX) - це лояльність від самої компанії (індивідуальний розгляд справи). Ми вже вживаємо заходів для вивчення ситуації та недопущення подібного в майбутньому.
Продають гнилі рослинки, відповідальності ніякої, сервіс - дно - Відгуки про Агро-Маркет
Замовила в кінці травня на свій ризик кілька позицій, на загальну суму 3000 грн., два замовлення. Прийшло шось ідеальне, шось підтоптане, і один корінець - гнилий, ну від слова зовсім мокра гнила ниточка.
Я тут же. півтори місяці тому звернулася до підтримки, в чат-боті телеграм за підказами заповнила анкету, надала фото, нуль відповіді.
Ок, я через пару днів, звертаю увагу - одразу після отримання замовлення, і тижня не минуло - дзвоню, спілкуюся по телефону з представником, який обіцяє все виправити.
Ок, добре, чекаю тиждень, два, три...
НУЛЬ відповіді
Пишу на Фейсбук, де якийсь "унікум" каже що те що я зарталася раніше нічого не значить, і тепер ще 10 днів чекати
Ок, чекаю знову, сміюся про себе - жмотство і нуль порядності вже видно.
10 хв тому дзвонить дівчинка, навчена тільки волати по телефону, перебиваючи співрозмовника по написано по шаблону тексту і каже, що у менге пропущені гарантійні терміни, всі мої звернення раніше - не варті уваги, і що ці 80 грн. мені на бонусний рахунок будуть
Кажу - дяка, не хочу я у вас нічого більше замовляти, а вона перебиває і торочить своє далі про бонуси.
Шановні , я можу ! при бажання лишити у вас бонусами, та ви маєте мені повернути кошти, якщо я цього хочу.)
Я кинула трубку і все, більше ніяких покупок у цих... паплюжників рослинного світу. І ці аж 80 грн. лишиить собі, нехай для вас це буде самий великий прибуток.
і останнє.
Оці ваші перезвони" - я сама виробник, моя компанія виготовляє одяг на замовлення і завжди з усіма клієнтами тільки текстова робота, ніяких пустопорожніх балачок, все ось - по факту.
А ви тільки бла-бла-бла і здатні, були крутим сайтом, а тепер... повна відсутність відповідальності за продаж гнилі. мабуть на цьому ви і стали такими "розкрученими" адже продавати гниль коштує дуже дешево, вкладень - нуль, одні прибутки на повітрі.
Є чудові сайти - бережнюк, райський куточок, каприфоль та купа інших зі здоровими рослинами, де купую роками і все добре, жодної гнилі, приживається миттєво і все.
З Агромаркету - прижилися відсотків 70, багато рослин я вихажувала і лікувала, та в кожній посилці шось підгниле або сухе, раніше втім з рекламаціями не зверталась, бо часу немає, а тут...
Побачила чого ви варті, ціна репутації та совісті - 80 грн. в даному випадку
Всього Вам ВЗАЄМНОГО, (не)шановні Агромаркетівці.
відгук
Коментарі до відгуку
Дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш інтернет-магазин. Ми розуміємо, що ваш досвід був не зовсім позитивним, і шкодуємо, що Ви залишилися незадоволені. Ми працюємо на основі нашої гарантійної системи, пункти якої викладені на сайті в розділі гарантія та публічної оферти. Заміні або компенсації підлягає посадковий матеріал, звернення по якому Ви відправили протягом 14 днів з моменту отримання замовлення на пошту
[email protected] - це наш офіційний канал зв'язку. Також є збільшений строк гарантії до 45 днів (90 днів для LUX) - це лояльність від самої компанії (індивідуальний розгляд справи). Ми вже вживаємо заходів для вивчення ситуації та недопущення подібного в майбутньому.