Туристический Оператор ALF
Туристический Оператор ALF находится в Киеве и занимается организацией туристических поездок в Черногорию, Хорватию, Болгарию, Египет, Турцию, Кипр и другие. Обратившись к менеджерам компании вы сможете быть совершенно спокойны и не переживать о безопасности и комфортности вашей поездки.
Специалисты компании ALF помогут вам подобрать тур в Северную или Латинскую Америку, Карибы, Европу,...
подробнее Туристические компании
Жах , більше їздити не хочу - Отзывы о Туристический Оператор ALF
Пула - Київ 21.06.23 Мерседес АА 6817 ОР
1. Супроводжуюча Анастасія не надавала інформацію мені на такі запитання:
Кількість пасажирів в автобусі (я хотіла, якщо буде мало людей поставити торби біля себе на сидіння)
Пояснення : за інструкцією сумки на сидінні ставити не можна, але коли мало людей можна подумати Альфу про комфорт пасажирів. Та можливо вимити сидіння. Вони були грізніші ніж мої сумки. Далі в процесі подорожі виявилося, що іншим пасажирам можна тримати торби на сидінні, а нам ні бо «ІНСТРУКЦІЯ».
2. Супроводжуюча Анастасія не надала інформацію на запитання: «Через скільки часу буде кордон»
Її відповідь була такою: « У вас Гугл карта , там і подивіться»
Пояснення: в мене інтернету там не було. І це не праздне питання. Хотіла просчитати коли і де можна поставити дитині лінзи на ніч. Інформацію не отримала - лінзи не поставила.
3. За інструкцією сан. зупинки через 3,5-4 години. По людським нормам Альф почитайте, можуть жінки 50+ після сніданку таке витримати? Анастасія давала на сан. зуп. спочатку 10 хв, після скарг 15 хв. Бігли, пригибались,особливо старенькі. 21 червня проміжок був найбільший 3,5 години. Потім зупинка на 10 хв в туалеті при дорозі, без їжі та води. А коли повернулись в автобус та проїхали хвилин 5 , водії спокійно зупинили біля АЗС та пішли по своїх справах, а ми сиділи та чекали хвилин 15-20. Це відношення до скота , а не до людей. В нас відпочинок , а не спринт все встигнути в нашому віці. Якщо Анастасія так любе інструкцію, то чого вона заборонила сходити до туалета во Львові , коли висаджували людей.
Пояснення : жінка попросила швидко вийти в туалет (на сан. зуп.) їй Анастасія заборонила та сказала « в Ровному сходите» . Із Стрия виїхали 8.15 та до 12.17 не доїзджая до Рівно, люди самі вибігали на АЗС без запитання в туалет. Альф ви дорожите своєю репутацією? Я на кожному кроці буду це розповідати!
5 . Волії палили в віконце, коли їхали . Наше місце 5-6 . Я заплатила за них 1600 грн. Ми пересіли назад. Водії їхали дуже швидко (швидше за графік на 3,5 год) , щоб встигнути на «пересмєнку». За рахунок скорочення сан. зуп. та здоров‘я клієнтів.
6. Хамство Анастасії: на всі питання вона читала інструкцію, яку сама не виконувала. Казала: « За ради вас зупинятися ніхто не буде , ваші проблеми з туалетом мене не цікавлять» . Тому що в неї все добре зі здоров‘ям. «Сидіть дома, якщо не можете їздити».
Знущання: зупинка Житомир : 10-15 хв. Гарно, що в мене Гугл карти запрацювали, могла слідкувати за дорогою сама. Питати ж не можна, тому що вона не зобов‘язана нам відповідати. До туалета бігли, як ніколи.
Заказали поїсти та назад. Бачимо середні двері автобуса закриті, пішли на передні. Заходили та почули , як Анастасія говорила водію про нас « а вот и наші жалобщікі ідуть». Я не стала переспрашувати, ніби то не почула.
Висновки: мені 50 років , але я ніколи не писала скарги. Уявіть собі до чого треба довести людину своїм знущанням, щоб терпляча жінка написала скаргу. Я вимагаю уволити Анастасію. Всі жінки хотіли подзвонити на вашу гарячу лінію. Хвате часу та сміливості це питання. Я з вами більше не поїду . Анастасія -надзіратель, яка знущається над жінками похилого віку. Питання к Альфу : ви дійсно збираєтесь працювати з такими тварюками?
отзыв
Комментарии к отзыву