Інна Отзыв написан 7 ноября, 2023 год90 просмотров
Моя подорож автобусом Транстемпо (номер 9999) виявилася найгіршим досвідом подорожі в моєму житті. Ця поїздка була надзвичайно терміновою: мені потрібно було бути в Києві рано вранці 5.11. Все почалося з того, що моє таксі до автостанції потрапило в корок на мосту у Варшаві і я приїхала пізніше, ніж планувалося. Я відразу ж зв'язалася з кол-центром, поінформувавши їх про це, але коли я прибула на зупинку о 17.05, автобуса вже не було. Я зателефонувала в кол-центр, і мені сказали, щоб я доганяла автобус на таксі до аеропорту, де він мав бути о 17:20. Перші дзвінки в кол-центр видалися обіцянкою налагодження ситуації, дали мені номер телефону водія, тож я взяла таксі, і в аеропорту ми були о 17:27, але автобуса там уже не було. Тоді я зв'язалася з водієм, дізналася, якою дорогою він їхатиме і попросила, щоб він хоча б знизив швидкість, щоб я могла наздогнати автобус по трасі. Ми їхали на швидкості 130 км/год. Але водій навіть не намагався розібратися в ситуації та допомогти мені. Він сказав: "Я їду так, як їду, це ваші проблеми. Ви можете їхати хоч 150, мені все одно,наступна зупинка - Радом",- а це 100 км від нас. Мені дуже терміново потрібно було бути в Києві рано вранці, і ця ситуація стала критичною.Я проїхала 25 км від аеропорту по трасі S7, наздоганяючи автобус на швидкості 130 км/год,але автобуса все ще не було на горизонті.Тоді я зрозуміла, що водію абсолютно байдуже до моєї ситуації і він навіть не збирався допомогти. Це було надзвичайно неприємно, несправедливо та не по-людськи..
Можливо, формально водії мають право не чекати запізнілого пасажира, але це була справжня життєва надзвичайна ситуація, де потрібна взаємодопомога та розуміння. Я намагалася знайти рішення, взявши таксі, але навіть це не врятувало через байдужість водіїв компанії Транстемпо.Вони відмовилися надати будь-яку допомогу чи підтримку, незважаючи на моє прохання та розповіді про терміновість поїздки.Справа тут не тільки у витратах на таксі, а в першу чергу в ставленні до пасажира. Спочатку мені рекомендували взяти таксі, але потім виявилося, що автобус тікає від мене, і будь-які мої зусилля не мають жодного значення,і я не отримала жодної підтримки від персоналу компанії Транстемпо.
Таке бездушне ставлення до терміновості моєї поїздки та повне ігнорування моїх прохань про допомогу під час дороги зробили мене вкрай незадоволеною та розчарованою у компанії Транстемпо. Я маю досвід подорожей із великими перевізниками, але такого байдужого та жахливого ставлення до пасажирів я ще не бачила.Ви не тільки втратили мене як клієнта, але й позбулися довіри багатьох інших пасажирів. Таке ставлення до клієнтів є абсолютно неприйнятним, і я ніколи більше не скористуюся вашими послугами і не рекомендую вашу компанію. 1 согласен 1 не согласен
Современная автобусная компания «Транс Темпо» осуществляет рейсы на регулярной основе в страны Западной Европы. Совместно с партнерами компании ежедневно совершаются рейсы в такие страны, как Польша, Эстония, Чехия и др. Компания-перевозчик предоставляет страховку всем пассажирам на протяжении всего рейса, автобусы используются только класса «люкс» и делают поездку максимально приятной и... подробнее
Негативний досвід поїздки 4.11.23 - Отзывы о ТрансТемпо (Trans Tempo)
Я зателефонувала в кол-центр, і мені сказали, щоб я доганяла автобус на таксі до аеропорту, де він мав бути о 17:20. Перші дзвінки в кол-центр видалися обіцянкою налагодження ситуації, дали мені номер телефону водія, тож я взяла таксі, і в аеропорту ми були о 17:27, але автобуса там уже не було. Тоді я зв'язалася з водієм, дізналася, якою дорогою він їхатиме і попросила, щоб він хоча б знизив швидкість, щоб я могла наздогнати автобус по трасі. Ми їхали на швидкості 130 км/год. Але водій навіть не намагався розібратися в ситуації та допомогти мені. Він сказав: "Я їду так, як їду, це ваші проблеми. Ви можете їхати хоч 150, мені все одно,наступна зупинка - Радом",- а це 100 км від нас.
Мені дуже терміново потрібно було бути в Києві рано вранці, і ця ситуація стала критичною.Я проїхала 25 км від аеропорту по трасі S7, наздоганяючи автобус на швидкості 130 км/год,але автобуса все ще не було на горизонті.Тоді я зрозуміла, що водію абсолютно байдуже до моєї ситуації і він навіть не збирався допомогти. Це було надзвичайно неприємно, несправедливо та не по-людськи..
Можливо, формально водії мають право не чекати запізнілого пасажира, але це була справжня життєва надзвичайна ситуація, де потрібна взаємодопомога та розуміння. Я намагалася знайти рішення, взявши таксі, але навіть це не врятувало через байдужість водіїв компанії Транстемпо.Вони відмовилися надати будь-яку допомогу чи підтримку, незважаючи на моє прохання та розповіді про терміновість поїздки.Справа тут не тільки у витратах на таксі, а в першу чергу в ставленні до пасажира. Спочатку мені рекомендували взяти таксі, але потім виявилося, що автобус тікає від мене, і будь-які мої зусилля не мають жодного значення,і я не отримала жодної підтримки від персоналу компанії Транстемпо.
Таке бездушне ставлення до терміновості моєї поїздки та повне ігнорування моїх прохань про допомогу під час дороги зробили мене вкрай незадоволеною та розчарованою у компанії Транстемпо. Я маю досвід подорожей із великими перевізниками, але такого байдужого та жахливого ставлення до пасажирів я ще не бачила.Ви не тільки втратили мене як клієнта, але й позбулися довіри багатьох інших пасажирів. Таке ставлення до клієнтів є абсолютно неприйнятним, і я ніколи більше не скористуюся вашими послугами і не рекомендую вашу компанію.
1 согласен 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву