Олеся Отзыв написан 12 июля, 2022 год199 просмотров
Відбулась наша поїздка в Грецію з турагенством TPG (Travel professional group) : автобусний тур з проживанням. Чудовий готель на березі моря, в якому ми провели незабутній відпочинок та дуже вдячні готелю і персоналу за теплий прийом. На цьому весь позитив нашої поїздки закінчується. Забезпечував нас своїми послугами туроператор ТПГ (TPG) про якого надалі буде мова. Керівником туру була Лілія Елагіна. Окрім туристів в автобусі ще їхала група турагентів. На кордоні нам всім пороздавали спиртне та цигарки, тому що треба було допомогти турагентам перенести це легально через кордон. Незважаючи на те, що всі кордони ми пройшли без черг та затримок дорога для нас виявилась дуже довгою. За ніч зупинялись кожні півтори години замість 1 зупинки як було прописано в програмі тура. Кожна зупинка тривала 1- 2 год щоб турагенти змогли задовільнити свої потреби (покурити та відсвяткувати зустріч) а ми-туристи сиділи в очікуванні "коли вже поїдемо". Водії автобусу постійно наголошували, що треба їхати, що ми спізнюємось. Але керівник групи не спішила, та не робила жодних зауважень турагентам. Вранці, коли ми вже спізнювались на кілька годин, Лілія разом з турагентами вирішили зробити півгодинну ранкову зарядку біля автобусу, в той час як інші туристи сиділи в автобусі і нервували, що вчасно не доїдемо і втратимо день та ніч перебування на морі за які оплатили не малі кошти. Під час подорожі, керівник групи замість того щоб пояснити нам програму туру, розповісти про екскурсії, які ми можемо додатково замовити, дати поради що краще придбати та розповісти де шукати магазини в околицях готелю, вона розповідала всяку нісенітницю. Окрім того, вона принципово розмовляла лише російською мовою, чим викликала невдоволення в багатьох подорожуючих. Під час оголошення в мікрофон "назвичайно важливої" інформації для всіх пасажирів: "мне только что передали отбивную она же котлетка" водій автобусу різко затормозив через дорожню ситуацію, що призвело до падіння Лілії, після якого вона лягла спати і подальшого нашого спокійного проїзду в тиші. В Салоніки ми мали приїхати о 14.40, але через погано прорахований маршрут турагенством TPG та через їхніх турагентів яким потрібні були постійні зупинки, ми прибули в готель вранці наступного дня о 06.00. Із запізненням в 15 годин!!! Звичайно, більшість туристів втратили проплачені вечері, хтось довгоочікуваний день відпочинку, а хтось навіть втратив самостійно зроблену бронь готелю так як не з'явився вчасно. В самому готелі та Греції нам дуже сподобалось і тому вирішили продовжити відпочинок і попросити турагенство про перенесення виїзду на тиждень пізніше. Греки нам запропонували хороші умови подальшого проживання та харчування єдине про що ще потрібно було домовитись це про автобус щоб повернутись на тиждень пізніше в Україну. На жоден телефонний номер турагенства TPG додзвонитись не реально. Греки для нас дізнались, що вільні місця в автобусі є. Вони самостійно намагались узгодити наш виїзд з турагенством і ніяк не могли зрозуміти чому турагенство так затягує час і не дає жодної чіткої відповіді. Три дні ми намагались отримати відповіді від TPG. Але, на жаль, переносу виїзда не вийшло. Перебуваючи в Греції нам запропонували екскурсію до гори Афон разом з нашим керівником групи та турагентами. Поїздкою залишились не задоволені, бо вся увага знову ж таки була турагентам, а ми всі були як придаток до них. В останній день нашого відпочинку, виїзд з Греції був запланований о 21.00. Враховуючи наше запізнення майже на добу, греки запропонували нам повноцінний відпочинок на морі без виселення з готелю. Але наш керівник Лілія придумала для нас "сюрприз" і вирішила забрати з готелю о 13.00 й поїхати на базар скупитись, так як цього захотіли турагенти, а ми мали по спеці, з дітьми, до 9 вечора ходити за ними. Почувши це, всі туристи збунтувались і Ліля перенесла виїзд на вечір. На жаль, не вдалося уникнути проблем й на зворотньому шляху. Щоб нагнати час виділений TPG на дорогу, Ліля придумала не заїзжати на заправки для природніх потреб, а зупиняти автобус на дорозі біля кущиків. Тим не менш, навіть це не допомогло. Ми знову ж таки не вкладались у розклад. І тоді Лілія вирішила їхати не по маршруту, а скороченим шляхом поставивши людей перед фактом, що на їхніх зупинках їм вийти не вдасться, так як автобус поїде іншим шляхом, щоб турагенти встигли на потяг. Після сварки з пасажирами і доводами водіїв, що вони повинні їхати замовленим маршрутом Ліля всежтаки дозволила водіям їхати нормальною дорогою. На свою зупинку ми приїхали із запізненням в 3,5 годин! З даної подорожі ми зробили висновок, що наступного разу будемо дуже ретельно дивитись з ким їдемо й хто відповідає за наш відпочинок. І в жодному разі не будемо брати тур в якому окрім туристів їдуть ще й турагенти-рекламщики. А турагенству TPG хочеться побажати: 1. Щоб уважніше прораховували маршрут 2. Були на зв'язку хоча б в робочі дні та час. 3. Виконували всі умови договору 4. І якщо вже так сталось, що через них люди втратили оплачену добу відпочинку, то могли б хоча б перед ними вибачитись, а не демонстративно ігнорувати 5. Не забувайте про своїх туристів під час подорожі, вони дуже потребують вашої уваги та порозуміння. 6. Працюйте так, щоб туристам хотілось і надалі з вами подорожувати, а не ставити вас та ваш сервіс в чорний список
Туроператор TPG - найжахливіший сервіс - Отзывы о TPG (Travel professional group)
Чудовий готель на березі моря, в якому ми провели незабутній відпочинок та дуже вдячні готелю і персоналу за теплий прийом. На цьому весь позитив нашої поїздки закінчується. Забезпечував нас своїми послугами туроператор ТПГ (TPG) про якого надалі буде мова. Керівником туру була Лілія Елагіна. Окрім туристів в автобусі ще їхала група турагентів. На кордоні нам всім пороздавали спиртне та цигарки, тому що треба було допомогти турагентам перенести це легально через кордон.
Незважаючи на те, що всі кордони ми пройшли без черг та затримок дорога для нас виявилась дуже довгою. За ніч зупинялись кожні півтори години замість 1 зупинки як було прописано в програмі тура. Кожна зупинка тривала 1- 2 год щоб турагенти змогли задовільнити свої потреби (покурити та відсвяткувати зустріч) а ми-туристи сиділи в очікуванні "коли вже поїдемо". Водії автобусу постійно наголошували, що треба їхати, що ми спізнюємось. Але керівник групи не спішила, та не робила жодних зауважень турагентам.
Вранці, коли ми вже спізнювались на кілька годин, Лілія разом з турагентами вирішили зробити півгодинну ранкову зарядку біля автобусу, в той час як інші туристи сиділи в автобусі і нервували, що вчасно не доїдемо і втратимо день та ніч перебування на морі за які оплатили не малі кошти.
Під час подорожі, керівник групи замість того щоб пояснити нам програму туру, розповісти про екскурсії, які ми можемо додатково замовити, дати поради що краще придбати та розповісти де шукати магазини в околицях готелю, вона розповідала всяку нісенітницю. Окрім того, вона принципово розмовляла лише російською мовою, чим викликала невдоволення в багатьох подорожуючих. Під час оголошення в мікрофон "назвичайно важливої" інформації для всіх пасажирів: "мне только что передали отбивную она же котлетка" водій автобусу різко затормозив через дорожню ситуацію, що призвело до падіння Лілії, після якого вона лягла спати і подальшого нашого спокійного проїзду в тиші.
В Салоніки ми мали приїхати о 14.40, але через погано прорахований маршрут турагенством TPG та через їхніх турагентів яким потрібні були постійні зупинки, ми прибули в готель вранці наступного дня о 06.00. Із запізненням в 15 годин!!!
Звичайно, більшість туристів втратили проплачені вечері, хтось довгоочікуваний день відпочинку, а хтось навіть втратив самостійно зроблену бронь готелю так як не з'явився вчасно.
В самому готелі та Греції нам дуже сподобалось і тому вирішили продовжити відпочинок і попросити турагенство про перенесення виїзду на тиждень пізніше. Греки нам запропонували хороші умови подальшого проживання та харчування єдине про що ще потрібно було домовитись це про автобус щоб повернутись на тиждень пізніше в Україну. На жоден телефонний номер турагенства TPG додзвонитись не реально. Греки для нас дізнались, що вільні місця в автобусі є. Вони самостійно намагались узгодити наш виїзд з турагенством і ніяк не могли зрозуміти чому турагенство так затягує час і не дає жодної чіткої відповіді. Три дні ми намагались отримати відповіді від TPG. Але, на жаль, переносу виїзда не вийшло.
Перебуваючи в Греції нам запропонували екскурсію до гори Афон разом з нашим керівником групи та турагентами. Поїздкою залишились не задоволені, бо вся увага знову ж таки була турагентам, а ми всі були як придаток до них.
В останній день нашого відпочинку, виїзд з Греції був запланований о 21.00. Враховуючи наше запізнення майже на добу, греки запропонували нам повноцінний відпочинок на морі без виселення з готелю. Але наш керівник Лілія придумала для нас "сюрприз" і вирішила забрати з готелю о 13.00 й поїхати на базар скупитись, так як цього захотіли турагенти, а ми мали по спеці, з дітьми, до 9 вечора ходити за ними. Почувши це, всі туристи збунтувались і Ліля перенесла виїзд на вечір.
На жаль, не вдалося уникнути проблем й на зворотньому шляху. Щоб нагнати час виділений TPG на дорогу, Ліля придумала не заїзжати на заправки для природніх потреб, а зупиняти автобус на дорозі біля кущиків. Тим не менш, навіть це не допомогло. Ми знову ж таки не вкладались у розклад. І тоді Лілія вирішила їхати не по маршруту, а скороченим шляхом поставивши людей перед фактом, що на їхніх зупинках їм вийти не вдасться, так як автобус поїде іншим шляхом, щоб турагенти встигли на потяг. Після сварки з пасажирами і доводами водіїв, що вони повинні їхати замовленим маршрутом Ліля всежтаки дозволила водіям їхати нормальною дорогою. На свою зупинку ми приїхали із запізненням в 3,5 годин!
З даної подорожі ми зробили висновок, що наступного разу будемо дуже ретельно дивитись з ким їдемо й хто відповідає за наш відпочинок. І в жодному разі не будемо брати тур в якому окрім туристів їдуть ще й турагенти-рекламщики.
А турагенству TPG хочеться побажати:
1. Щоб уважніше прораховували маршрут
2. Були на зв'язку хоча б в робочі дні та час.
3. Виконували всі умови договору
4. І якщо вже так сталось, що через них люди втратили оплачену добу відпочинку, то могли б хоча б перед ними вибачитись, а не демонстративно ігнорувати
5. Не забувайте про своїх туристів під час подорожі, вони дуже потребують вашої уваги та порозуміння.
6. Працюйте так, щоб туристам хотілось і надалі з вами подорожувати, а не ставити вас та ваш сервіс в чорний список
отзыв
Комментарии к отзыву