Гость Отзыв написан 24 января, 2025 год9 просмотров
Продають несправні смартфони під видом нових! 22.01.2025 придбала новий смартфон Xiaomi. Продавець зі свого складу виніс смартфон у коробці без захисної плівки. Смартфон був повністю розряжений, але продавець запевнив, що все буде добре, зараз поставимо на заряд і зможете протестувати. Смартфон увімкнувся через 15 хвилин тільки, зарядився на пару відсотків. При перевірці наче працював, але ж хто знав про приховані "скелети". ☠️Приїхала додому та поставила смартфон на оригінальну зарядку Xiaomi, і "чудо" - 100% заряду одразу. Чи то він від сумки, чи від повітря так зарядився, без зарядки...не зрозуміло.🤔 Але через декілька хвилин він показав вже 73%, потім 21%, потім 15%, знов 21%, знов 15%, і все це стоячи на зарядці. Спробували зняти із зарядки, перевантажити - показує 100%, і через годину без зарядки - 100%, а потім 21%, 15%, 21% і все по схемі. Пробувала іншу оригінальну зарядку Xiaomi - і теж саме. В смартфон навіть в акаунти не входила, і сім-картку не вставляла, бо вже на етапі зарядки виникли проблеми. 22.01.2025 - телефонувала в підтримку - одна назва, нічого не знаю, тільки пропонують йти в магазин, навіть строків не знають і порядку виправлення.🙊 23.01.2025 звернулася до продавця магазину, він направив в сервісний центр у них. Там зробили акт прийому, перевіривши, що дійсно проблема с зарядженням є, але ні інший смартфон, ні гроші не віддали. Сказали - чекайте, потрібно перевірити, чи не розбирався товар, а там і так візуально видно, що він не розбирався, цілий, бо він далі зарядки та коробки ніде не експлуатувався, оскільки зарядити його навіть неможливо нормально. І тепер потрібно очікувати, не зрозуміло скільки, поки вони приймуть рішення після своєї експертизи, бо оцінки того, хто приймав товар зворотньо не достатньо виявилося. 😡 А ще продавці обманюють: 1) Кажуть, що без гарантії розширеного сервісу навіть повернути товар не зможете, якщо він неякісний. 2) Спитав продавець, чи потрібен пакет, а я відмовилася, але продавець його мені все одно врахував в чек. Тепер напевно ходить з моїм пакетом...Міг би просто попрохати подарувати йому той пакет, а не обманювати.
Недостатки:
- негативний настрій, бо витратив купу грошей, але ні грошей, ні товару
- втрачений час та коштів на проїзд, через вирішення проблем створених магазином
Доброго дня, Юліє! На жаль, у таких випадках повернення по місцю дійсно неможливе і смартфон має бути передано до сервісного центру для повної діагностики. Це потрібно для того, щоб точно підтвердити заводський брак. Жоден спеціаліст не підтвердить подібний заводський брак по зовнішньому вигляду. Це стандартна процедура не тільки у нас і вона повністю регульована законом "Про захист прав споживачів". Наразі ваша ситуація вже вирішена, брак підтверджено і вам було видано інший новий
смартфон. Вибачте, будь ласка, за ці незручності та дуже вам дякуємо за розуміння.
touch.com.ua – это интернет магазин цифровой техники и аксессуаров. Компания «Touch» уже более 13 лет работает в сфере розничной продажи электроники на территории Днепра и других городов Украины. В актуальном каталоге присутствует техника Apple, смартфоны и телефоны, планшеты и ноутбуки, телевизоры, компьютерная техника и другие товары. Наш ассортимент постоянно пополняется,... подробнее
Хочете собі гарний настрій - тоді вам не в Touch (touch.com.ua)!!!?? - Отзывы о Touch (touch.com.ua)
22.01.2025 придбала новий смартфон Xiaomi. Продавець зі свого складу виніс смартфон у коробці без захисної плівки. Смартфон був повністю розряжений, але продавець запевнив, що все буде добре, зараз поставимо на заряд і зможете протестувати. Смартфон увімкнувся через 15 хвилин тільки, зарядився на пару відсотків. При перевірці наче працював, але ж хто знав про приховані "скелети". ☠️Приїхала додому та поставила смартфон на оригінальну зарядку Xiaomi, і "чудо" - 100% заряду одразу. Чи то він від сумки, чи від повітря так зарядився, без зарядки...не зрозуміло.🤔 Але через декілька хвилин він показав вже 73%, потім 21%, потім 15%, знов 21%, знов 15%, і все це стоячи на зарядці. Спробували зняти із зарядки, перевантажити - показує 100%, і через годину без зарядки - 100%, а потім 21%, 15%, 21% і все по схемі. Пробувала іншу оригінальну зарядку Xiaomi - і теж саме. В смартфон навіть в акаунти не входила, і сім-картку не вставляла, бо вже на етапі зарядки виникли проблеми.
22.01.2025 - телефонувала в підтримку - одна назва, нічого не знаю, тільки пропонують йти в магазин, навіть строків не знають і порядку виправлення.🙊
23.01.2025 звернулася до продавця магазину, він направив в сервісний центр у них. Там зробили акт прийому, перевіривши, що дійсно проблема с зарядженням є, але ні інший смартфон, ні гроші не віддали. Сказали - чекайте, потрібно перевірити, чи не розбирався товар, а там і так візуально видно, що він не розбирався, цілий, бо він далі зарядки та коробки ніде не експлуатувався, оскільки зарядити його навіть неможливо нормально. І тепер потрібно очікувати, не зрозуміло скільки, поки вони приймуть рішення після своєї експертизи, бо оцінки того, хто приймав товар зворотньо не достатньо виявилося. 😡
А ще продавці обманюють:
1) Кажуть, що без гарантії розширеного сервісу навіть повернути товар не зможете, якщо він неякісний.
2) Спитав продавець, чи потрібен пакет, а я відмовилася, але продавець його мені все одно врахував в чек. Тепер напевно ходить з моїм пакетом...Міг би просто попрохати подарувати йому той пакет, а не обманювати.
отзыв
Комментарии к отзыву
смартфон. Вибачте, будь ласка, за ці незручності та дуже вам дякуємо за розуміння.