Хочу поділитися своїм вкрай негативним досвідом із компанією перевізником TocoBus. Квиток на рейс Київ - Черкаси я придбала через сайт Tikets.ua, на якому не було жодної інформації про те, що цей маршрут є міжнародним. У квитку був вказаний час відʼїзду 19:00 04.02.2025, а прибуття — на автостанцію «Дашковича» у Черкасах. Однак після покупки квитка диспетчер через вайбер повідомив, що на сайті сталася помилка, і автобус прибуває не на зазначену у квитку автостанцію, а на залізничний вокзал у Черкасах. До того ж, на самому квитку був зазначений зовсім інший маршрут — Львів - Черкаси, що також додавало непорозумінь.
Але це ще не все. О 17:43, коли я виїжджала з іншого кінця Києва на автостанцію, я отримала дзвінок від водія Ігоря Лаба, який запитав, чому я ще не на місці, і повідомив, що автобус відправляється о 18:00, а не о 19:00, як було вказано у квитку. На мої аргументи він відповів, що його не хвилює, на який час я придбала квиток — автобус виїжджає зараз, і він не буде чекати. Диспетчер згодом пояснив, що водіїв штрафують за те, що вони довго стоять на стоянці, тому водій не може більше чекати. Але це не моя проблема як пасажира! Проблема в тому, що водій не зателефонував мені заздалегідь, а диспетчер теж не зміг мене проінформувати вчасно. Я виїхала на автостанцію, розраховуючи на те, що в мене до 19:00 ще буде достатньо часу.
Водій не тільки не зважав на мої аргументи, а й продовжував дзвонити мені під час усього шляху, сваритися та кричати, що я занадто повільно їду. Врешті-решт автобус поїхав без мене, коли я майже дісталася до місця призначення. Мені довелося терміново шукати інші варіанти, щоб потрапити додому до комендантської години.
Це просто жахливий сервіс і непрофесійне ставлення! Погана комунікація, відсутність інформації та повна байдужість водія до пасажирів. Не рекомендую цю компанію нікому.
Toco Bus - це просто жахливий сервіс і непрофесійне ставлення! - Отзывы о Toco Bus
Але це ще не все. О 17:43, коли я виїжджала з іншого кінця Києва на автостанцію, я отримала дзвінок від водія Ігоря Лаба, який запитав, чому я ще не на місці, і повідомив, що автобус відправляється о 18:00, а не о 19:00, як було вказано у квитку. На мої аргументи він відповів, що його не хвилює, на який час я придбала квиток — автобус виїжджає зараз, і він не буде чекати. Диспетчер згодом пояснив, що водіїв штрафують за те, що вони довго стоять на стоянці, тому водій не може більше чекати. Але це не моя проблема як пасажира! Проблема в тому, що водій не зателефонував мені заздалегідь, а диспетчер теж не зміг мене проінформувати вчасно. Я виїхала на автостанцію, розраховуючи на те, що в мене до 19:00 ще буде достатньо часу.
Водій не тільки не зважав на мої аргументи, а й продовжував дзвонити мені під час усього шляху, сваритися та кричати, що я занадто повільно їду. Врешті-решт автобус поїхав без мене, коли я майже дісталася до місця призначення. Мені довелося терміново шукати інші варіанти, щоб потрапити додому до комендантської години.
Це просто жахливий сервіс і непрофесійне ставлення! Погана комунікація, відсутність інформації та повна байдужість водія до пасажирів. Не рекомендую цю компанію нікому.
отзыв
Комментарии к отзыву