Гость Отзыв написан 24 ноября, 2025 год3 просмотра
Замовила квиток до Кишинева, на наступний день прийшло повідомлення про скасування рейсу та те що кошти повернуть протягом 1-2 днів, також надали недіючий промокод зі знижкою на придбання квитків. При зверненні в техпідтримку щодо промо коду довго і нудно «розбиралися» і в решті пообіцяли відправити листа з відповідю на звернення протягом години. 4 дні пройшло відповідь так і не прийшла, як і кошти за скасований перевізником рейс. При чому мають наглість прислати листа що «ми повернули вам кошти» але по факту їх немає. Техпідтримка несе маячню що гроші зараховуються протягом 5 днів, ви за ідіотів маєте своїх клієнтів? Чи думаєте що люди сьогодення не мають уяви як працює банківська система?
Дякуємо за Ваш відгук. Нам щиро прикро, що Ви зіткнулися з такою ситуацією, і ми хочемо якнайшвидше допомогти Вам.
Щоб ми могли перевірити інформацію та ідентифікувати Ваше звернення в системі, будь ласка, надайте номер бронювання або електронну адресу покупця, зазначену під час оформлення квитків.
Одразу після отримання даних ми перевіримо деталі та зв’яжемося з Вами з актуальною інформацією.
Дякуємо Вам за надану для ідентифікації інформацію.
Хочемо проінформувати Вас, що повернення коштів за Вашим бронюванням було здійснено 24 листопада.
Зазвичай гроші надходять на рахунок покупця протягом 1–3 банківських робочих днів.
Якщо після завершення цього терміну кошти не відобразяться на Вашому рахунку, будь ласка, повідомте нам — ми надамо підтвердження повернення, яке Ви зможете використати для уточнення статусу транзакції у Вашому банку.
Ми завжди готові допомогти та відповісти на Ваші запитання.
Tickets.ua - помощь в оптимальном выборе всех составляющих путешествия, сервис предоставляет возможность выбирать из максимального количества провайдеров, обеспечивает прозрачное сравнение цен и заботится о поддержке пользователей на каждом этапе путешествия.
Жахливий сервіс - Отзывы о Tickets.ua
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за Ваш відгук. Нам щиро прикро, що Ви зіткнулися з такою ситуацією, і ми хочемо якнайшвидше допомогти Вам.
Щоб ми могли перевірити інформацію та ідентифікувати Ваше звернення в системі, будь ласка, надайте номер бронювання або електронну адресу покупця, зазначену під час оформлення квитків.
Одразу після отримання даних ми перевіримо деталі та зв’яжемося з Вами з актуальною інформацією.
Дякуємо Вам за розуміння та очікування!
Хочемо проінформувати Вас, що повернення коштів за Вашим бронюванням було здійснено 24 листопада.
Зазвичай гроші надходять на рахунок покупця протягом 1–3 банківських робочих днів.
Якщо після завершення цього терміну кошти не відобразяться на Вашому рахунку, будь ласка, повідомте нам — ми надамо підтвердження повернення, яке Ви зможете використати для уточнення статусу транзакції у Вашому банку.
Ми завжди готові допомогти та відповісти на Ваші запитання.
Дякуємо, що звернулися до нас!