На сайті номери телефонів є - але не передбачена взагалі розмова по телефону з оператором! Є чат-бот в Телеграмі - але працює через раз. Вчора ввечері за 12 годин до рейсу змінився час вильоту. Звісно це авіакомпанія поміняла - але виникли деякі запитання. Спробувала декілька разів чат-бот - ніякої відповіді! І через певний чвс повідомлення - "Ми чесно чекали Вас, але не дочекалися відповіді, тому і зупинили чат". Мене ще й винуватою зробили!!! Відправила запитання на [email protected] - отримала відповідь "Ми отримали ваш лист і цінуємо кожне звернення в нашу службу підтримки. Оскільки кожен випадок є унікальним, нам може знадобитися деякий час, щоб надати детальну відповідь. Будьте впевнені, що наша команда докладає всіх зусиль, щоб надати Вам швидке та ефективне рішення. Ми вдячні за ваше терпіння і зробимо все можливе, щоб відповісти якомога швидше. З повагою, Команда підтримки Tickets
нам прикро, що Ви залишилися незадоволені сервісом і зіткнулися з труднощами під час спроби звернутись до нас. Ми цінуємо вашу думку і завжди прагнемо покращити якість обслуговування.
Будь ласка, щоб ми могли перевірити ситуацію та надати детальну відповідь по Вашому бронюванню, уточніть, якщо можливо, номер бронювання або електронну адресу, яку Ви вказували під час оформлення квитків. Це допоможе нам швидко і точно Вас ідентифікувати.
Заздалегідь вдячні за інформацію та ще раз вибачаємося за незручності.
Дякуємо за Ваше звернення та зворотний зв’язок. Нам щиро шкода, що Ви зіштовхнулися з труднощами при спробі зв’язатися з нами та отримати оперативну відповідь.
Повідомляємо, що за вказаним Вами номером замовлення здійснено повне повернення коштів за ненадану послугу. Щиро перепрошуємо за завдані незручності та сподіваємося, що майбутній досвід співпраці з нами буде значно кращим.
Якщо у Вас виникнуть додаткові питання — ми завжди готові допомогти!
Tickets.ua - помощь в оптимальном выборе всех составляющих путешествия, сервис предоставляет возможность выбирать из максимального количества провайдеров, обеспечивает прозрачное сравнение цен и заботится о поддержке пользователей на каждом этапе путешествия.
Підтримка клієнтів - на двійку! - Отзывы о Tickets.ua
Є чат-бот в Телеграмі - але працює через раз.
Вчора ввечері за 12 годин до рейсу змінився час вильоту. Звісно це авіакомпанія поміняла - але виникли деякі запитання. Спробувала декілька разів чат-бот - ніякої відповіді! І через певний чвс повідомлення - "Ми чесно чекали Вас, але не дочекалися відповіді, тому і зупинили чат". Мене ще й винуватою зробили!!!
Відправила запитання на [email protected] - отримала відповідь
"Ми отримали ваш лист і цінуємо кожне звернення в нашу службу підтримки. Оскільки кожен випадок є унікальним, нам може знадобитися деякий час, щоб надати детальну відповідь.
Будьте впевнені, що наша команда докладає всіх зусиль, щоб надати Вам швидке та ефективне рішення. Ми вдячні за ваше терпіння і зробимо все можливе, щоб відповісти якомога швидше.
З повагою,
Команда підтримки Tickets
І на цьому все завершилось!!!
отзыв
Комментарии к отзыву
нам прикро, що Ви залишилися незадоволені сервісом і зіткнулися з труднощами під час спроби звернутись до нас. Ми цінуємо вашу думку і завжди прагнемо покращити якість обслуговування.
Будь ласка, щоб ми могли перевірити ситуацію та надати детальну відповідь по Вашому бронюванню, уточніть, якщо можливо, номер бронювання або електронну адресу, яку Ви вказували під час оформлення квитків. Це допоможе нам швидко і точно Вас ідентифікувати.
Заздалегідь вдячні за інформацію та ще раз вибачаємося за незручності.
Повідомляємо, що за вказаним Вами номером замовлення здійснено повне повернення коштів за ненадану послугу. Щиро перепрошуємо за завдані незручності та сподіваємося, що майбутній досвід співпраці з нами буде значно кращим.
Якщо у Вас виникнуть додаткові питання — ми завжди готові допомогти!