Anastasia Отзыв написан 22 июня, 2025 год2 просмотра
Купила білет на рейс Кошице-Ужгород 18:30 10.06. При купівлі запитала «чи точно буде цей рейс?». Оператор відповіла, що точно. Приїхала до вокзалу, автобусу немає. Чекала годину, а потім подзвонила. Мені сказали, що рейс відмінили. На моє запитання «чому ніхто не попередив?» вона відповіла «ми не знали про відміну рейсу». Дзвінок до перевізника підтвердив, що компанія прекрасно знала про відміну рейсу, але нічого мені не сказала. Вони свідомо «втюхали» мені більш дорогий квиток, винудили заплатити ще раз! Це брехня та свідомий розвод на гроші! Я запитала з ким я можу обговорити ситуацію і відповідь була просто шикарна «я не знаю, я оператор. Ось електронна пошта, пишіть». Всі ми розуміємо, що на листи електронної пошти ніхто ніколи не відповідає… мовчать вже тиждень. Вони навіть на стали розбиратися. Це шахраї! Якщо тут буде відповідь представника компанії, одразу пишіть свій номер! На пошту ви не відповідаєте, який тоді сенс давати її клієнтам?
Нам надзвичайно прикро чути про Вашу ситуацію — розуміємо, що це було для Вас дуже стресово та неприємно. Такий випадок справді обурливий і зовсім не відповідає рівню обслуговування, якого ми прагнемо. Ми щиро перепрошуємо за те, що Вам довелося пережити, і хочемо якомога швидше розібратися в цій проблемі.
Будь ласка, надайте номер Вашого бронювання або адресу електронної пошти, яку Ви вказували при покупці квитка, — це допоможе нам оперативно знайти Ваше замовлення та розпочати розгляд. Ваш комфорт для нас важливий, і ми докладемо максимум зусиль, щоб розв'язати ситуацію та надати Вам зворотний зв'язок.
Дякуємо, що повідомили про це. Чекаємо на Вашу відповідь!
Tickets.ua - помощь в оптимальном выборе всех составляющих путешествия, сервис предоставляет возможность выбирать из максимального количества провайдеров, обеспечивает прозрачное сравнение цен и заботится о поддержке пользователей на каждом этапе путешествия.
Компанія не відповідає за свої вчинки та обманює клієнтів! - Отзывы о Tickets.ua
Я запитала з ким я можу обговорити ситуацію і відповідь була просто шикарна «я не знаю, я оператор. Ось електронна пошта, пишіть». Всі ми розуміємо, що на листи електронної пошти ніхто ніколи не відповідає… мовчать вже тиждень. Вони навіть на стали розбиратися. Це шахраї!
Якщо тут буде відповідь представника компанії, одразу пишіть свій номер! На пошту ви не відповідаєте, який тоді сенс давати її клієнтам?
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам надзвичайно прикро чути про Вашу ситуацію — розуміємо, що це було для Вас дуже стресово та неприємно. Такий випадок справді обурливий і зовсім не відповідає рівню обслуговування, якого ми прагнемо. Ми щиро перепрошуємо за те, що Вам довелося пережити, і хочемо якомога швидше розібратися в цій проблемі.
Будь ласка, надайте номер Вашого бронювання або адресу електронної пошти, яку Ви вказували при покупці квитка, — це допоможе нам оперативно знайти Ваше замовлення та розпочати розгляд. Ваш комфорт для нас важливий, і ми докладемо максимум зусиль, щоб розв'язати ситуацію та надати Вам зворотний зв'язок.
Дякуємо, що повідомили про це. Чекаємо на Вашу відповідь!