Станіслав Отзыв написан 17 декабря, 2024 год10 просмотров
Купляв квитки 14.12.2024 згідно розкладу на сайті на 14.30 рейс Сучава-Краків. Відразу вже після оплати- який сюрприз!!! прийшло смс що рейс відбудеться о 20.00 а те що до цього я щось планував і купував на основі данної інформації це таке. Замість 20.00 приїхав бус в 23.00. На дворі зима і після того як зачинили автостанцію я чекав просто на вулиці. Водії два обдовбаних русака з всю ніч слухали музику на всю гучність, заснути майже неможливо. До кінцевої зупинки як в квитку звичайно не довезли, добре що висадили десь біля центрального автовокзалу, бо вони як виявилося просто не мають права заїзжати на їх територію. Рейс повний треш, просив компенсацію за це неподобство всього хоч 30% - відмовлено. А колись сервіс дійсно був гарний.
Достоинства:
цей сервіс скоро помре
Недостатки:
теж саме станеться з вашими грошима і планами на поїздку якщо ним скористатися
Ми щиро шкодуємо, що Ваша подорож виявилася такою неприємною, і приносимо вибачення за всі завдані незручності. Затримки рейсів, зміни розкладу, а також описані умови поїздки є неприйнятними, і ми розуміємо Вашу розчарованість.
Для того щоб ми могли детальніше розглянути Вашу ситуацію, просимо Вас надати номер Вашого бронювання або електронну адресу, використану під час покупки квитка. Це допоможе нам перевірити всі деталі та знайти можливі рішення.
Дякуємо за Ваш відгук, адже він допомагає нам працювати над покращенням сервісу. Ми зробимо все можливе, щоб виправити ситуацію та забезпечити Вам кращий досвід у майбутньому.
Tickets.ua - помощь в оптимальном выборе всех составляющих путешествия, сервис предоставляет возможность выбирать из максимального количества провайдеров, обеспечивает прозрачное сравнение цен и заботится о поддержке пользователей на каждом этапе путешествия.
правда про сервіс - Отзывы о Tickets.ua
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми щиро шкодуємо, що Ваша подорож виявилася такою неприємною, і приносимо вибачення за всі завдані незручності. Затримки рейсів, зміни розкладу, а також описані умови поїздки є неприйнятними, і ми розуміємо Вашу розчарованість.
Для того щоб ми могли детальніше розглянути Вашу ситуацію, просимо Вас надати номер Вашого бронювання або електронну адресу, використану під час покупки квитка. Це допоможе нам перевірити всі деталі та знайти можливі рішення.
Дякуємо за Ваш відгук, адже він допомагає нам працювати над покращенням сервісу. Ми зробимо все можливе, щоб виправити ситуацію та забезпечити Вам кращий досвід у майбутньому.