Світлана Отзыв написан 22 июня, 2024 год19 просмотров
Придбала 2 квітка на сайті tickets.ua Одеса-Констанца на 7.00 21 червня, оплатила, прийшло підтверження та електронні квітки. При посадці виявилося, що місць немає, тому що ця платформа не передала наші данні перевізнику MaxTrans. Не дивлячись на те, що в нас оплачені, роздруковані, підтверджені квітки на руках, водій нас виженув з автобуса. Нас виявилося 3 таких пасажира на 16 місць у маршрутці, кому теж tickets.ua продав ліві квітки. У квітках написано, що поїздку гарантує INFOBUS! У техпідтримці, куди ми телефонували 0800603214, сказали, здавайте квітки і їдьте, як хочете. Гроші може повернуть а може ні, тому що автобус вже відправляється. Вирішуйте проблему самі!!! Коли вирішите, зателефонуйте. Прийшов керівник перевізника та після сварки пообіцяв нас відправити іншим рейсом своєї компанії через 5 годин. Хто компенсує втрачений час, нерви та оплачений номер у готелі?! Ніколи не користуйтесь tickets.ua! Ніхто нічого не гарантує! Проблеми не вирішують! Чому ніхто не розбереться з цими шарашкіними конторами tickets.ua та INFOBUS! Написали скаргу у захист прав споживачів.
Tickets.ua - помощь в оптимальном выборе всех составляющих путешествия, сервис предоставляет возможность выбирать из максимального количества провайдеров, обеспечивает прозрачное сравнение цен и заботится о поддержке пользователей на каждом этапе путешествия.
Купила квіток але місць у автобусі при посадці не було! - Отзывы о Tickets.ua
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже шкода, що Ви потрапили у таку неприємну ситуації при використанні нашого ресурсу.
Будь ласка, повідомте нам номер Вашого бронювання, щоб ми направили скаргу до перевізника та уточнили всю необхідну інформацію.
Ми обов'язково вирішимо цю проблему.