Светлана Отзыв написан 11 мая, 2023 год27 просмотров
Заказывала зарядную станцию EcoFlow RIVER Pro 720Wh 200000mAh Black еще в феврале 2023 г. № заказа 2968703 в интернет магазине Stylus. Пришла проблемная станция по заключению независимой экспертизы (есть официальный акт)залитая внутри и со следами вскрытия ремонта ранее. Гарантия Stylus интернет магазина 1 месяц не о чем. У них сразу нарушения условий эксплуатации - стандарт под любую проблему с полученным товаром. В итоге данным товаром не пользовалась ни дня. Сразу ремонтировала так как она была сгоревшая конечно за свой счет и конечно не в их сервисе. Потому что сервисная служба магазина Stylus, держала у себя мою станцию 3 недели и сделала вывод, что она сгорела!!! Покупайте товар у официальных представителей в Украине. Данный магазин развод.
Світлано, доброго дня! Нам дуже прикро, що ситуація з Вашим замовленням склалась саме таким чином. Проте, як ми бачимо, Вам була вже надана вся інформація щодо замовлення. Звертаємо Вашу увагу на те, що кожному нашому клієнту видається при покупці документація ( гарантійний талон ), в якому прописані всі умови гарантійного обслуговування, а також умови, за яких сервісний центр може відмовити у гарантії. Що стосується термінів проведеної діагностики за Вашим замовленням, то хотіли б відмітити, що у документації вказано, що діагностика може тривати від 1 до 14 робочих днів. Ваш товар було прийнято в сервісному центрі. 15.02 й на дев'ятий робочий день, котрий відведений на діагностику Вам була вже надана інформація щодо її результатів. Зокрема, хотіли б відмітити, що під час діагностики товару у сервісному центрі було виявлено, що даний випадок не є гарантійним, а саме було встановлено, що згорів вихідний каскад інвертора, синхронний випрямляч і струмообмежувальний резистор в колі зарядки акб. Як відомо, це виникло внаслідок неправильної експлуатації пристрою, а саме підключення "вилка вилка". Тому, так як даний випадок не є гарантійним, то Вам було запропоновано ремонт на платній основі, від чого Ви відмовились. Ми дякуємо Вам за зворотній зв'язок!
Я Вам писала в отзыве что купила изначально проблемную станцию в Вашем магазине STYLUS, она сразу не работала, на следующий день после покупки я ее отправила Вам новой почтой. После того как Ваша сервисная служба ее тестировала три недели мне выдали заключение что она сгорела!! Я ее якобы подключала вилка-вилка. Что я конечно не делала. Так как я ей вообще не пользовалась, повторяю она не работала изначально! Ваш курьер привозит ее в автобусе и вручает на улице !!!Как ее можно проверить на месте?? Поэтому я сделала новую независимую экспертизу (есть официальный акт) – моя станция -залитая внутри и со следами вскрытия и ремонта ранее. То есть совсем другая причина !! Поэтому Вы недобросовестный продавец.! И этот отзыв для тех кто, будет думать у Вас что то покупать!
Кур'єрська служба доставки доставляє замовлення до під'їзду й у разі, якщо клієнту необхідний занос до квартири чи будинку, це оплачується додаткого згідно тарифікації, що вказана на нашому сайті у відповідному розділі:
І, як ми бачимо, Вами не було заявлено жодних претензій щодо товару при отриманні й, відповідно, Ви автоматично дали згоду , що належним чином перевірили товар й претензій до нього Ви не маєте.
Далі, через деякий час після покупки Ви звернулись до нас, де протягом 9 робочих днів Вам були надані результати діагностики, що підтверджується відповідним актом. Повторно зазначимо, що Ваш товар було прийнято в сервісному центрі 15.02 й через дев'ять робочих днів, а саме 27.05 Вам була надана відповідь, тому, діагностика Вашого товару тривала не три тижні.
Що стосується наданої Вами інформації щодо діагностики Вашого товару в іншому сервісному центрі, то ми не можемо нести відповідальність за надані дані стороннім сервісним центром й повторно зазначимо, що від нашого сервісного центру Вам була видана відповідна документація із заключенням.
STYLUS существует на украинском рынке онлайн продаж с 2008 года и за это время успел зарекомендовать себя как надежный интернет-магазин. На сегодняшний день в STYLUS представлен широкий ассортимент цифровой техники, мелкого и крупного бытового оборудования, книг, товаров для детей и всего, что пригодится в каждом доме. Заказать необходимый товар можно... подробнее
Не покупайте в STYLUS - Отзывы об Интернет-магазин Stylus
Гарантия Stylus интернет магазина 1 месяц не о чем. У них сразу нарушения условий эксплуатации - стандарт под любую проблему с полученным товаром. В итоге данным товаром не пользовалась ни дня. Сразу ремонтировала так как она была сгоревшая конечно за свой счет и конечно не в их сервисе. Потому что сервисная служба магазина Stylus, держала у себя мою станцию 3 недели и сделала вывод, что она сгорела!!!
Покупайте товар у официальных представителей в Украине. Данный магазин развод.
отзыв
Комментарии к отзыву
Кур'єрська служба доставки доставляє замовлення до під'їзду й у разі, якщо клієнту необхідний занос до квартири чи будинку, це оплачується додаткого згідно тарифікації, що вказана на нашому сайті у відповідному розділі:
https://stylus.ua/uk/delivery.html
І, як ми бачимо, Вами не було заявлено жодних претензій щодо товару при отриманні й, відповідно, Ви автоматично дали згоду , що належним чином перевірили товар й претензій до нього Ви не маєте.
Далі, через деякий час після покупки Ви звернулись до нас, де протягом 9 робочих днів Вам були надані результати діагностики, що підтверджується відповідним актом. Повторно зазначимо, що Ваш товар було прийнято в сервісному центрі 15.02 й через дев'ять робочих днів, а саме 27.05 Вам була надана відповідь, тому, діагностика Вашого товару тривала не три тижні.
Що стосується наданої Вами інформації щодо діагностики Вашого товару в іншому сервісному центрі, то ми не можемо нести відповідальність за надані дані стороннім сервісним центром й повторно зазначимо, що від нашого сервісного центру Вам була видана відповідна документація із заключенням.