Вікторія Отзыв написан 20 июля, 2024 год56 просмотров
Зараз моя мама в дорозі разом з цим перевізником. При купівлі квитка з Южноукраїнська до Брна була заявлена одна пересадка у Тернополі з часом очікування до 1 години. Насправді автобус на годину запізнився, робив пересадку в Вінниці та в Тернополі стояв близько 4 годин! Водій нічого не пояснюючи сказав, що не знає скільки ще будуть стояти, так як чекають інші автобуси з пасажирами. Потім за Львовом привіз людей на зупинку, де туалети були зачинені. Коли пасажири стали казали про це- водій запропонував одягти підгузки. Коли інші пасажири почали заходити- водій безцеремонно звернувся до моєї мами та ще однієї жіночки в приказному тоні, щоб вони швидко звільнили місце(заходили жінка з дівчиною і вони хочуть сісти поруч), що він не дозволяв тут сидіти і що буде так, як він скаже. Звертаюсь до керівництва: будь ласка, поясніть вашим водіям що в такому тоні не допустимо розмовляти з пасажирами. Якщо ви заявляєте при купівлі квитка що на маршруті одна пересадка до години - то і керуйтеся цим таймінгом. А вийшло так, що ви ввели в оману людей та ще й пасажири отримали хамовитих водіїв. Це не допустимо в роботі з людьми!! Я дуже обурена, що моя мама вимушена все це неподобство зараз терпіти!
Велике прохання написати ще в спілку захисту споживачів, я рік тому назад їздила з цими перевізником, те саме хамське відношення, я купувала квитки через бла бла кар, я певно тижнів 2 потім з ними переписувлаася з проханням поставити рейтинг та вказати про пересадку в Тернополі....отримала тільки вибачення, і що перевізник не надава інформації про пересадку,тому вони цього не зазнчачають. Одним словом,марна справа була
Ще дзвонила і писала на офіційну електронну пошту та телефон.
Ну ок, написали лист з вибаченнями через місяць.
Я дуже шкодую, що не написала в спілку справ споживачів, можливо якби я більше приділила увагу та часу, ніхто б більше не отримав такий негативний досвід подорожі.Просто я свої зусилля спрямувала на блабла кар та офіційні джерела, теж писала відгуки на сайтах.
ми не заслуговуємо такого відношення, я не знаю, де треба виховуватися, щоб такі речі безкарно своїм ротом говорити і відчувати себе паном
Мені дуже шкода, що Ваша мама зіткнулася з таким хамлом.
Вже рік пройшов як я їхала , а як бачите, я досі не можу відійти від отого "гавна" за мої гроші. Просто прикро , що я не поскаржилася більше ніде, Вашій мамі вдалих поїздок надалі з адекватними водіями)
Обурена поведінкою водія - Отзывы о Стецик Т.В. пассажирские перевозки
Я дуже обурена, що моя мама вимушена все це неподобство зараз терпіти!
отзыв
Комментарии к отзыву
Велике прохання написати ще в спілку захисту споживачів, я рік тому назад їздила з цими перевізником, те саме хамське відношення, я купувала квитки через бла бла кар, я певно тижнів 2 потім з ними переписувлаася з проханням поставити рейтинг та вказати про пересадку в Тернополі....отримала тільки вибачення, і що перевізник не надава інформації про пересадку,тому вони цього не зазнчачають. Одним словом,марна справа була
Ще дзвонила і писала на офіційну електронну пошту та телефон.
Ну ок, написали лист з вибаченнями через місяць.
Я дуже шкодую, що не написала в спілку справ споживачів, можливо якби я більше приділила увагу та часу, ніхто б більше не отримав такий негативний досвід подорожі.Просто я свої зусилля спрямувала на блабла кар та офіційні джерела, теж писала відгуки на сайтах.
ми не заслуговуємо такого відношення, я не знаю, де треба виховуватися, щоб такі речі безкарно своїм ротом говорити і відчувати себе паном
Мені дуже шкода, що Ваша мама зіткнулася з таким хамлом.
Вже рік пройшов як я їхала , а як бачите, я досі не можу відійти від отого "гавна" за мої гроші. Просто прикро , що я не поскаржилася більше ніде, Вашій мамі вдалих поїздок надалі з адекватними водіями)