Дмитро Отзыв написан 24 июня, 2025 год18 просмотров
Думав спробувати цю компанію — взяв участь у їхній “тестовій” доставці. Обіцяли до 65 днів, в результаті отримав товар тільки через 120. Протягом усього часу — повна тиша. Жодного повідомлення про переноси, все доводилось випитувати самому. На повідомлення часто не відповідали або “зараз уточнимо” і зникають.
Вантаж у підсумку прийшов весь побитий — коробки з товаром всередині зімʼяті. Хоча вони нібито все перевіряють на прийомці в Китаї. У мене такого ще не було ні з однією компанією за роки роботи.
Після цього подивився відгуки — і зрозумів, що я не один: затримки на 3–4 місяці для них це, як виявилось, норма. Але ніхто, звісно, про це не попереджає. Маркетинг — одне, а на ділі — суцільне розчарування. Як на мене, дуже сира і безвідповідальна компанія.
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Затримка про яку вони знають завчасно, але не попереджають
Дякуємо за ваш відгук і щиро шкодуємо, що ваш перший досвід виявився не дуже вдалим.
Ми вже зв’язались із вами особисто, провели внутрішнє розслідування та компенсували завдані збитки. Дійсно, у вашому випадку мали місце затримки, які не відповідають нашим стандартам. Ця ситуація була винятком — і вже понад пів року подібних затримок у доставці не виникало.
Ми постійно вдосконалюємося і вживаємо заходів, щоб подібне більше не повторювалося. Ще раз перепрошуємо за незручності і дякуємо, що дали нам зворотний зв’язок — саме завдяки таким відгукам ми можемо ставати кращими. І окрема подяка за те, що залишились з нами для наступних поставок — для нас це дуже цінно.
Дякуємо за ваш відгук. Нам щиро прикро, що у вас склалося таке враження про співпрацю з нашою компанією.
Чесно кажучи, ми здивовані таким описом ситуації — адже завжди дотримуємося чітких стандартів комунікації. У разі змін у термінах доставки ми завчасно інформуємо клієнтів і залишаємося на зв’язку. Також у нас діє SORRY-Бонус — програма компенсації за затримку доставки, яку ми надаємо нашим клієнтам.
Щодо пошкодження упаковки — зовнішній вигляд коробки не завжди відображає стан товару всередині. Ми завжди несемо відповідальність за вантаж і включаємося в розв’язання будь-яких нюансів, варто лише звернутись до вашого персонального менеджера.
Також хочемо підкреслити: ми не блокуємо клієнтів у соцмережах. Навпаки — завжди відкриті до зворотного зв’язку і конструктивного діалогу.
Ми дійсно хочемо розібратися в цій ситуації та вирішити її. Будь ласка, зв’яжіться з нами за номером +380968258866.
Не раджу зв’язуватись зі Smart Trek - Отзывы о Smart Trek
Вантаж у підсумку прийшов весь побитий — коробки з товаром всередині зімʼяті. Хоча вони нібито все перевіряють на прийомці в Китаї. У мене такого ще не було ні з однією компанією за роки роботи.
Після цього подивився відгуки — і зрозумів, що я не один: затримки на 3–4 місяці для них це, як виявилось, норма. Але ніхто, звісно, про це не попереджає. Маркетинг — одне, а на ділі — суцільне розчарування. Як на мене, дуже сира і безвідповідальна компанія.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук і щиро шкодуємо, що ваш перший досвід виявився не дуже вдалим.
Ми вже зв’язались із вами особисто, провели внутрішнє розслідування та компенсували завдані збитки. Дійсно, у вашому випадку мали місце затримки, які не відповідають нашим стандартам. Ця ситуація була винятком — і вже понад пів року подібних затримок у доставці не виникало.
Ми постійно вдосконалюємося і вживаємо заходів, щоб подібне більше не повторювалося. Ще раз перепрошуємо за незручності і дякуємо, що дали нам зворотний зв’язок — саме завдяки таким відгукам ми можемо ставати кращими. І окрема подяка за те, що залишились з нами для наступних поставок — для нас це дуже цінно.
З повагою,
Команда Smart Trek
Чесно кажучи, ми здивовані таким описом ситуації — адже завжди дотримуємося чітких стандартів комунікації. У разі змін у термінах доставки ми завчасно інформуємо клієнтів і залишаємося на зв’язку. Також у нас діє SORRY-Бонус — програма компенсації за затримку доставки, яку ми надаємо нашим клієнтам.
Щодо пошкодження упаковки — зовнішній вигляд коробки не завжди відображає стан товару всередині. Ми завжди несемо відповідальність за вантаж і включаємося в розв’язання будь-яких нюансів, варто лише звернутись до вашого персонального менеджера.
Також хочемо підкреслити: ми не блокуємо клієнтів у соцмережах. Навпаки — завжди відкриті до зворотного зв’язку і конструктивного діалогу.
Ми дійсно хочемо розібратися в цій ситуації та вирішити її. Будь ласка, зв’яжіться з нами за номером +380968258866.
З повагою, команда Smart Trek