Не раджу зв’язуватись зі Smart Trek - Отзывы о Smart Trek

Smart Trek
Отзыв написан 24 июня, 2025 год 18 просмотров
Думав спробувати цю компанію — взяв участь у їхній “тестовій” доставці. Обіцяли до 65 днів, в результаті отримав товар тільки через 120. Протягом усього часу — повна тиша. Жодного повідомлення про переноси, все доводилось випитувати самому. На повідомлення часто не відповідали або “зараз уточнимо” і зникають.

Вантаж у підсумку прийшов весь побитий — коробки з товаром всередині зімʼяті. Хоча вони нібито все перевіряють на прийомці в Китаї. У мене такого ще не було ні з однією компанією за роки роботи.

Після цього подивився відгуки — і зрозумів, що я не один: затримки на 3–4 місяці для них це, як виявилось, норма. Але ніхто, звісно, про це не попереджає. Маркетинг — одне, а на ділі — суцільне розчарування. Як на мене, дуже сира і безвідповідальна компанія.

Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Затримка про яку вони знають завчасно, але не попереджають
  2. Пошкоджені коробки товару
  3. Блокують у соц мережах




Комментарии к отзыву

Ответ представителя Smart Trek 28 июля, 2025 год
Доброго дня!

Дякуємо за ваш відгук і щиро шкодуємо, що ваш перший досвід виявився не дуже вдалим.

Ми вже зв’язались із вами особисто, провели внутрішнє розслідування та компенсували завдані збитки. Дійсно, у вашому випадку мали місце затримки, які не відповідають нашим стандартам. Ця ситуація була винятком — і вже понад пів року подібних затримок у доставці не виникало.

Ми постійно вдосконалюємося і вживаємо заходів, щоб подібне більше не повторювалося. Ще раз перепрошуємо за незручності і дякуємо, що дали нам зворотний зв’язок — саме завдяки таким відгукам ми можемо ставати кращими. І окрема подяка за те, що залишились з нами для наступних поставок — для нас це дуже цінно.



З повагою,

Команда Smart Trek
Ответ представителя Smart Trek 25 июня, 2025 год
Дякуємо за ваш відгук. Нам щиро прикро, що у вас склалося таке враження про співпрацю з нашою компанією.



Чесно кажучи, ми здивовані таким описом ситуації — адже завжди дотримуємося чітких стандартів комунікації. У разі змін у термінах доставки ми завчасно інформуємо клієнтів і залишаємося на зв’язку. Також у нас діє SORRY-Бонус — програма компенсації за затримку доставки, яку ми надаємо нашим клієнтам.



Щодо пошкодження упаковки — зовнішній вигляд коробки не завжди відображає стан товару всередині. Ми завжди несемо відповідальність за вантаж і включаємося в розв’язання будь-яких нюансів, варто лише звернутись до вашого персонального менеджера.



Також хочемо підкреслити: ми не блокуємо клієнтів у соцмережах. Навпаки — завжди відкриті до зворотного зв’язку і конструктивного діалогу.



Ми дійсно хочемо розібратися в цій ситуації та вирішити її. Будь ласка, зв’яжіться з нами за номером +380968258866.



З повагою, команда Smart Trek


Smart Trek
Все отзывы

4.0 5
43 отзыва / 1882 просмотра
Транспортные услуги
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 отзывов
Укрзализныця (Укрзалізниця)
Укрзализныця (Укрзалізниця)

Рейтинг: 2.3
2606 отзывов
Транспортная компания SАТ
Транспортная компания SАТ

Рейтинг: 4.3
788 отзывов
Николас Транс (Nikolas Trans)
Николас Транс (Nikolas Trans)

Рейтинг: 2.4
129 отзывов
UTEC Express
UTEC Express

Рейтинг: 3.4
2314 отзывов
TNT Express в Украине
TNT Express в Украине

Рейтинг: 1.4
185 отзывов
Fastway быстрая доставка из Китая
Fastway быстрая доставка из Китая

Рейтинг: 4.5
107 отзывов
ООО Валентина
ООО Валентина

Рейтинг: 2.7
6 отзывов