Не раджу зв’язуватись зі Smart Trek - Відгуки про Smart Trek

Smart Trek
Відгук додано 24 червня, 2025 год 28 переглядів
Думав спробувати цю компанію — взяв участь у їхній “тестовій” доставці. Обіцяли до 65 днів, в результаті отримав товар тільки через 120. Протягом усього часу — повна тиша. Жодного повідомлення про переноси, все доводилось випитувати самому. На повідомлення часто не відповідали або “зараз уточнимо” і зникають.

Вантаж у підсумку прийшов весь побитий — коробки з товаром всередині зімʼяті. Хоча вони нібито все перевіряють на прийомці в Китаї. У мене такого ще не було ні з однією компанією за роки роботи.

Після цього подивився відгуки — і зрозумів, що я не один: затримки на 3–4 місяці для них це, як виявилось, норма. Але ніхто, звісно, про це не попереджає. Маркетинг — одне, а на ділі — суцільне розчарування. Як на мене, дуже сира і безвідповідальна компанія.

Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Затримка про яку вони знають завчасно, але не попереджають
  2. Пошкоджені коробки товару
  3. Блокують у соц мережах




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Smart Trek 28 липня, 2025 год
Доброго дня!

Дякуємо за ваш відгук і щиро шкодуємо, що ваш перший досвід виявився не дуже вдалим.

Ми вже зв’язались із вами особисто, провели внутрішнє розслідування та компенсували завдані збитки. Дійсно, у вашому випадку мали місце затримки, які не відповідають нашим стандартам. Ця ситуація була винятком — і вже понад пів року подібних затримок у доставці не виникало.

Ми постійно вдосконалюємося і вживаємо заходів, щоб подібне більше не повторювалося. Ще раз перепрошуємо за незручності і дякуємо, що дали нам зворотний зв’язок — саме завдяки таким відгукам ми можемо ставати кращими. І окрема подяка за те, що залишились з нами для наступних поставок — для нас це дуже цінно.



З повагою,

Команда Smart Trek
Відповідь представника Smart Trek 25 червня, 2025 год
Дякуємо за ваш відгук. Нам щиро прикро, що у вас склалося таке враження про співпрацю з нашою компанією.



Чесно кажучи, ми здивовані таким описом ситуації — адже завжди дотримуємося чітких стандартів комунікації. У разі змін у термінах доставки ми завчасно інформуємо клієнтів і залишаємося на зв’язку. Також у нас діє SORRY-Бонус — програма компенсації за затримку доставки, яку ми надаємо нашим клієнтам.



Щодо пошкодження упаковки — зовнішній вигляд коробки не завжди відображає стан товару всередині. Ми завжди несемо відповідальність за вантаж і включаємося в розв’язання будь-яких нюансів, варто лише звернутись до вашого персонального менеджера.



Також хочемо підкреслити: ми не блокуємо клієнтів у соцмережах. Навпаки — завжди відкриті до зворотного зв’язку і конструктивного діалогу.



Ми дійсно хочемо розібратися в цій ситуації та вирішити її. Будь ласка, зв’яжіться з нами за номером +380968258866.



З повагою, команда Smart Trek


Smart Trek
Всі відгуки

4.0 5
44 відгука / 1978 переглядів
Транспортні послуги
Укрзализныця (Укрзалізниця)
Укрзализныця (Укрзалізниця)

Рейтинг: 2.8
2659 відгуків
Николас Транс (Nikolas Trans)
Николас Транс (Nikolas Trans)

Рейтинг: 2.3
134 відгука
Meest China
Meest China

Рейтинг: 3.8
3635 відгуків
Корсель / Corcel
Корсель / Corcel

Рейтинг: 5
6 відгуків
Транспортная компания SАТ
Транспортная компания SАТ

Рейтинг: 4.3
797 відгуків
ООО "STARBUS AUTO"
ООО "STARBUS AUTO"

Рейтинг: 2
53 відгука
ЮНИЛОДЖИСТИКС
ЮНИЛОДЖИСТИКС

Рейтинг: 3.3
4 відгука
Regabus
Regabus

Рейтинг: 3.4
297 відгуків