Торговая сеть «Сільпо» - одна из наиболее крупных национальных сетей продовольственных супермаркетов. Сеть входит в состав торгово-промышленной группы компаний Украины - Fozzy Group. Акции и скидки супермаркета Сильпо всегда радуют своих покупателей.
Оптовую компанию Fozzy основали в Киеве в середине 1990-х четверо школьных друзей, выпускники Днепропетровского металлургического института,– Владимир Костельман,...
подробнее
Повне розчарування - Отзывы о Сильпо
Замовлення було прийнято та підтверджено.
Біля 21 вечора мене набрала людина з Сільпо і сказала, що борщів не буде.
На запитання як так вийшло, якщо коли замовляла - все було, а тепер ні, мені відповіли цитую: «Розібрали інші клієнти яким була доставка до вас».
Тобто… виходить, що компанія підтверджує замовлення (а дехто з клієнтів ще й заздалегідь сплачує онлайн), а гарантії що ти своє замовлення отримаєш - не має?
Як на мене, це повна неповага до клієнта.
Ніде в розділах у додатку Сільпо поруч з категорією товарів, наприклад, «борщ» не вказано, що якщо ви замовили онлайн, ви можете не отримати своє замовлення.
Я вважаю, що якщо є бронь, працівникам варто враховувати це та заздалегідь відклалати товар після замовлення, щоб доставити його тоді, коли попросив клієнт і було підтвердженого на сайті/в додатку.
Це абсолютно нормальна і проста схема.
Ні, Сільпо спрацювало інакше.
Я могла би за день скористатися іншою фірмою по доставці, могла б купити сама - але ж розраховувала на замовлення яке вже підтвердили в Сільпо.
На мої скарги на гарячій лінії мені відповіли: «Як клієнт, я вас розумію, але..» Також відправили кудись моє звернення.
Також чомусь передали моє звернення до компанії Loco, хоча я замовляла через додаток Сільпо і у Сільпо.
Ніхто більше зі мною не звʼязувався, крім 2 дзвінків від Loco в яких обидва сказали, що це не їх провина, бо замовляла я у Сільпо (що логічно). А з самого Сільпо більше нуль реакцій.
Вважаю політику компанії «Хто встиг - то й отримав замовлення» принизливою, не клієнто-орієнтованою і просто шахрайською.
А якщо для вас це в рамках норми, то принаймі попередьте про це в самому додатку та на сайті, щоб не вводити в оману споживачів.
Повне розчарування та хамське відношення до клієнтів! Могла б поставити нуль зірочок - поставила б.
отзыв
Комментарии к отзыву