Олександр Отзыв написан 5 июня, 2013 год610 просмотров
Я працівник охорони одного із магазинів Сільпо в місті Києві. Читаючи всі вислови,частіше,погані ніж добрі,не можу зрозуміти одного... Коли Ви приходите до магазину,невже так важко відкрити Ваші очі та уважно подивитися на цінник і на той товар який Ви берете? Чому завжди потрібно дивитися на той товар,який дешевше,а класти до кошика той,який дорожче? Чому при виборі акційного товару,Ви досить уважно не читаєте умови акції? Всі ми люди,а не роботи,всі ми можемо помилятися,і навіть в таких магазинах працюють люди такі самі як і Ви,на це теж потрібно звертати увагу... Наступний випадок,щодо зіпсованого молока,кефіру і тієї продукції яка виробляється на заводах з якими ми співпрацюємо. Можливо продукція і зіпсована,але терміни придатності нормальні,шановні,це вже не наша провина,не ми його виробляємо,поки цей товар дійде полиці в магазині,він проходить декілька рук посередників,і тому умови зберігання можуть не дотримуватися як належне. А ви так грубо і брутально відразу! Далі коли на вулиці були заноси і замети полиці були пусті,і ви покупці заходили до магазину і з таким здивуванням говорили,що відсутній той чи інший товар,чому,у Вас такий магазин з таким сервісом,а більшості товарів немає,у Вас повинно бути все,незважаючи на погоду... Після цих слів,я просто в шоці... А щодо роботи в магазинах то робота досить не погана,так дійсно колектив дружній,є кар'єрне зростання,і дійсно гідна оплата праці. А ті люди котрі не працюють в магазині нормально,не виконують свої функціональні обов'язки,і ллють бруд на магазин,персонал і керівництво,таким просто ГАНЬБА!!! 15 согласны 4 не согласны
Александр! А если вам в кафе, вашему ребенку нальют такое молоко, срок годности же ещё 2 дня! Вы скажете за это "спасибо"??? Сомневаюсь. И побежите разбираться не с поставщиками или менеджерами, а предъявите претензии официанту... Мы в "Сильпо" г. Ив-Франковска администратора ждали минут 20, ни один охранник не мог с ними связаться, почему мы должны ждать? Мне проще в таком случае кассиру высказать свое недовольство. Зато после жалобы все ценники на прилавках соответствуют цене в чеке и под КАЖДЫМ товаром теперь есть цена.
Никогда никого не оскорбляла. Если мне какой–то товар не нравится или я в нём сомневаюсь, я пойду куплю его в другом месте. И ассортимент в Сильпо никакой, многих товаров просто нет. И не от того, что покупатель не может его найти, а потому что не сотрудничает Сильпо с этой фирмой... и такое сплошь.
А на счёт того, что Вы сказали о молоке, у которого ещё 2 дня до окончания сроков годности, а оно уже кислое на полках – в этом не правы. Почему покупатель от этого должен страдать, если уже выявлен этот факт. Админ должен дать команду убрать испорченный товар с прилавка и разобраться с поставщиком. Я не понимаю, как это должно волновать покупателя? Это как пришёл за сахаром, а дома оказалось, что соль...
До речі більшість Киян,я маю на увазі тих які насправді є Киянами,доволі правильні,чемні та дружелюбні,привітни люди,а все це БИДЛО,яке понаїхало сюди із сіл,та провінцій,у яких на лобі написано "Доярка" чи "Свинопас" ходять до магазину і качають там права,не зрозуміло чому і за що,то їм те не так,чи інше. Європу їм подавай та сервіс як у європі,а шановні,не ставили Ви собі питання,як може наш сервіс і наша держава взагалі бути такою як у європі,якщо у нас такі зухвалі та неосвідчені люди??? Моя Вам порада,спочатку потрібно дивитися на себе,а вже потім ходити до магазинів та вправляти працівникам мізки!!!
Да,полностью согласна!!!И почему-то задают вопросы не продавцам в зале,а непосредственно кассирам.А самое противное,когда оскорбляют работников СЕЛО,КОЛХОЗ,хотя большая часть из них,такие же,видать быстро себя забыли!
Торговая сеть «Сільпо» - одна из наиболее крупных национальных сетей продовольственных супермаркетов. Сеть входит в состав торгово-промышленной группы компаний Украины - Fozzy Group. Акции и скидки супермаркета Сильпо всегда радуют своих покупателей. Оптовую компанию Fozzy основали в Киеве в середине 1990-х четверо школьных друзей, выпускники Днепропетровского металлургического института,– Владимир Костельман,... подробнее
Отзывы о Сильпо
15 согласны 4 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
А на счёт того, что Вы сказали о молоке, у которого ещё 2 дня до окончания сроков годности, а оно уже кислое на полках – в этом не правы. Почему покупатель от этого должен страдать, если уже выявлен этот факт. Админ должен дать команду убрать испорченный товар с прилавка и разобраться с поставщиком. Я не понимаю, как это должно волновать покупателя? Это как пришёл за сахаром, а дома оказалось, что соль...