Просто жахливий сервіс обслуговування, придбали в червні пилосос, миючий, за немаленьку суму. Через місяць-півтора пилосос перестав працювати, ми звернулись в сервісний центр. Увага! Магазин продав пилосос без фільтра, який є важливою частиною роботи пилососа. В інструкції у комплектації нема даних, що він там мав бути, отже коли ми звернулись по гарантії, нам відмовили в обслуговувані, ще і звинувативши нас, що... Читать отзыв Просто жахливий сервіс обслуговування, придбали в червні пилосос, миючий, за немаленьку суму. Через місяць-півтора пилосос перестав працювати, ми звернулись в сервісний центр. Увага! Магазин продав пилосос без фільтра, який є важливою частиною роботи пилососа. В інструкції у комплектації нема даних, що він там мав бути, отже коли ми звернулись по гарантії, нам відмовили в обслуговувані, ще і звинувативши нас, що ми повинні були здогадатись, що фільтра там немає. На всі запитання, чи можна якось зв'язатись з управлінням, нам відмовили. Грошей немає, пилососа немає, нормального обслуговування немає, якщо вам шкода своїх нервів і грошей оберіть будь-ласка інший магазин
Замовляв тренажер-велосипед. Так як на іншому сайті бачив таку саму модель майже на 1000 грн дешевше, скористався послугою "Знайшли дешевше? Ми знизимо ціну". Також повівся на обіцянки "Відправимо товар сьогодні". За 1.5 дні зі мною так ніхто і не зв'язався, тому вирішив зробити замовлення як вже є. Зробив онлайн оплату в 20.5 тис грн, після якої мені гордо видало що... Читать отзыв Замовляв тренажер-велосипед. Так як на іншому сайті бачив таку саму модель майже на 1000 грн дешевше, скористався послугою "Знайшли дешевше? Ми знизимо ціну". Також повівся на обіцянки "Відправимо товар сьогодні". За 1.5 дні зі мною так ніхто і не зв'язався, тому вирішив зробити замовлення як вже є.
Зробив онлайн оплату в 20.5 тис грн, після якої мені гордо видало що моє замовлення не оплачене. Подзвонив в підтримку, підтримка пообіцяла, що впродовж 15 хвилин гроші надійдуть до них і все буде окей, то в них так працює. І також сказала що побачила мою заявку на Знайшли дешевше, і мені ВЖЕ (наголошую, бо буде цікаво далі) погодили знижку в приблизно 500 грн на купівлю, і що зі мною звяжеться менеджер для часткового повернення (спойлер: не зв'язався). Ну і що товар відправлять сьогодні.
Впродовж дня замовлення все ще вісіло неоплачене, тому наступного дня я знову зателефонував. Дівчинка-оператор довго шукала і перевіряла мою оплату (і як я розумію, тільки після 2го дзвінка моє замовлення нарешті перевели в роботу), після чого знову сказала що буде відправлено сьогодні. Ну і вишенкою на торті - заявку на Знайшли дешевше (яку вчора ВЖЕ погодили), не погодили.
Коротше, в них там відбувається повна вакханалія, ніхто не знає в якому статусі ваше замовлення, надійшли гроші чи ні, поки ви декілька разів не зателефонуєте.
Саме користування сайтом то окрема тема дискусії - купа багів, проблеми з вибором адреси (перезавантажував корзину 4 рази щоб запрацювала вибирайка адреси). Після оформлення замовлення листи пішли в спам на пошту, ще й почали писати якусь ахінею про "Ми сумуємо за вами, ми не чули від вас 2 місяці" (хоча я ніколи не користувався їх сайтом, лол).
Ну і більше ніяких нотіфікацій мені не надходило, ніяких повідомлень про відправку товару, фідбеку на Знайшли дешевше, нічого. Дуже не рекомендую сервіс, багато головного болю, фальшиві обіцянки, забагований сайт, і брехня.
Дмитро, добрий день! Нам дуже шкода, що ваш досвід співпраці з нами був негативним. Наш магазин завжди докладає усіх зусиль задля покращення обслуговування та допомоги кожному клієнту. Ми залюбки розглянемо детально й ваш запит, зробивши все можливе, щоб виправити незадоволення. На жаль, нам не вдалося за описаною ситуацією знайти ваш запит. Будь ласка, вкажіть номер вашого замовлення, контактні дані або зверніться напряму до нас. Будемо чекати!
14.07 зробила замовлення, менеджер подзвонив і підтвердив,спитали чи буду я чекати,бо доставка буде до 21.07,я погодилась. Ніхто нічого не доставив, додзвонитися до них не змогла. Виходить скасували замовлення без повідомлення. Навіщо виставляти товар, якщо його немає і ви його не доставите Дарма витрачено час,за тиждень можна було купити товар в іншому місці.
Вітаємо! Дякуємо вам за звернення. Нам прикро, що у вас виникли описані неприємності. Ми завжди намагаємось допомагати клієнтам в будь-яких питаннях та виправляти помилки задля покращення обслуговування. Проте, на жаль, нам не вдалося ідентифікувати ваш запит. Будь ласка, вкажіть номер замовлення, контактні дані або зверніться напряму до нас на гарячу лінію чи у зручний для вас месенджер. Наші фахівці обов'язково ретельно ознайомляться з ситуацією, яка виникла та докладуть усіх зусиль для усунення негативного враження від співпраці. Будемо чекати!
Неможливо купити. З дати замовлення пройшов місяць. зворотнього звʼязку - нуль. Коли дзвоню сама - відповідь одна, товар затримується на кордоні. хороша відмаза з урахуванням, що інші постачальники возять товари через кордон. там не блокада наразі. цей раз не виключення - набрала, почула, що дата доставки переноситься. не рекомендую магазин бо з наявними замовленнями клієнтів вони працювати не вміють.
Вітаємо! Нам дуже шкода, що у вас виникло негативне враження від співпраці з нашим магазином. Ми завжди намагаємось доставляти товар в омовлений термін, а у разі затримки попереджуємо клієнтів та докладаємо максимальних зусиль задля вирішення будь-яких складнощів. Зазначимо ж, що можливість оформити замовлення у нас на товар, який відсутній в наявності, не передбачається. Наші фахівці також не знайшли замовлень із зазначеними термінами затримки. Будь ласка, зазначте номер замовлення або контактні дані, щоб наша компанія мала змогу вам допомогти. Також, у разі, якщо ви створювали передзамовлення, яке не має чітких термінів відвантаження й про що попереджають менеджери, ми зможемо уточнити детальну інформацію після отримання деталей щодо запиту. Будемо чекати!
Замовив 16.03.25 два SSD диски, 1-Apacer AS350 Panther 256GB 2-Prologix S360 128GB і так як раніше тут був постійним клієнтом та неодноразово купував у них комп'ютерні комплектуючі, оплатив відразу. Наступного дня мені повідомили що Apacer не має в наявності, а на сайті він був і є до цього дня. Запропонували аналоги, трохи дешевше, попросив швидше зробити заміну. Так як уже... Читать отзыв Замовив 16.03.25 два SSD диски, 1-Apacer AS350 Panther 256GB 2-Prologix S360 128GB і так як раніше тут був постійним клієнтом та неодноразово купував у них комп'ютерні комплектуючі, оплатив відразу. Наступного дня мені повідомили що Apacer не має в наявності, а на сайті він був і є до цього дня. Запропонували аналоги, трохи дешевше, попросив швидше зробити заміну. Так як уже все оплатив я знову повівся, вибрав аналог. Чекаю вже 4 день, сьогодні прийшла смс що моє замовлення скасовано і скинули на карту різницю між дисками, а не всю суму. НІ ГРОШЕЙ, НІ ПОСИЛКИ. Я підзавалив після відповіді оператора на мою скаргу. Поступила партія роботів- пилососів і на складі не справляються з ними. НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЗАМОВЛЯТИ НА ЦЬОМУ САЙТІ, ПОКИ ВОНИ ПИЛОСОСИ НЕ РОЗПИХАЮТЬ КУДИСЬ.
Віталій, добрий день! Нам шкода, що під час співпраці з нами виникли подібні складнощі. Дійсно, через технічний збій відображення залишків товару було некоректним. Наші фахівці вже виправили цю неприємність задля уникнення таких ситуацій в майбутньому. Ми також зв'язались з вами задля уточнення детальної інформації та допомоги у цій неприємності. Раді, що змогли знайти порозуміння й з нетерпінням чекаємо на нові замовлення!
Замовила товар із самовивозом з магазину. Обіцяли привезти наступного дня. Чекала три дні, почала «розшук» - півдня витратила на переписку в чаті, виявилось, що товар вже в магазині (невідомо з якого часу), а мені ніхто не повідомив. Товар виявився неякісним. Наступного дня поїхала повертати. Видали тільки акт, не гроші. Хоча за законом впродовж 14 днів я маю право просто повернути... Читать отзыв Замовила товар із самовивозом з магазину. Обіцяли привезти наступного дня. Чекала три дні, почала «розшук» - півдня витратила на переписку в чаті, виявилось, що товар вже в магазині (невідомо з якого часу), а мені ніхто не повідомив. Товар виявився неякісним. Наступного дня поїхала повертати. Видали тільки акт, не гроші. Хоча за законом впродовж 14 днів я маю право просто повернути товар. Наступного дня зателефонували, змусили заповнити довгу заяву з усіма персональними даними і банківськими реквізитами. Потім цю заяву довго вивчали - весь цей час (не менше години) мені довелось «висіти» в чаті, коли нарешті мені повідомили, що кошти повернуть. А мали б просто одразу при поверненні товару повернути кошти на карту, як це робиться в інших магазинах. Нікому не раджу цей магазин - там знущаються над покупцями.
Євгенія, добрий день! Нам дуже шкода, що у вас залишилось негативне враження щодо нашого магазину. Зауважимо, що повідомлення про доставку товару до видачі було надіслано у неділю, о 12.30, коли товар був готовий до видачі. Саме на цей день було домовлено візит до шоуруму від вас. Дійсно, після повернення продукції, вона підлягає огляду та перевірки задля підтвердження заявленого дефекту чи стану товару, що може займати певний час. Наразі кошти за товар вже було й ми раді, що змогли допомогти вирішити ваше питання. Сподіваємось на ваше розуміння та подальшу співпрацю в майбутньому! Показать 1 ответ
Перший раз маю досвід з магазином , який не виконує свої договірні зобовязання і не прагне розібратись в ситуації. Товар оформлявся через "оплату частинами" 27 грудня, звичайно, банк погодив транзакцію за декілька хвилин і перерахував гроші цьому магазину. Оператор передзвонив і пообіцяв відправити посилку після вихідних та ситуація різко змінилась в понеділок, вияснилось, що товару в магазині вже немає. Оформляємо... Читать отзыв Перший раз маю досвід з магазином , який не виконує свої договірні зобовязання і не прагне розібратись в ситуації. Товар оформлявся через "оплату частинами" 27 грудня, звичайно, банк погодив транзакцію за декілька хвилин і перерахував гроші цьому магазину. Оператор передзвонив і пообіцяв відправити посилку після вихідних та ситуація різко змінилась в понеділок, вияснилось, що товару в магазині вже немає. Оформляємо відмову, через деякий час (через декілька днів) повертаються гроші, та проблема..... не вся сума. Вже тиждень добиваюсь пишу листи та дзвоню, але поки тільки запити додаткової інформації та очікування, що колись мені передзвонить менеджер. Оплата частинами так і не закрита, ситуація не вирішена, тиждень маю борг перед банком за товар який не отримала з вини магазину. Кошмар.
Вітаємо! Нам дуже прикро, що у вас виникло подібне непорозуміння під час співпраці з нами. Ми завжди відповідально ставимось до своїх зобов'язань та послуг, які надаємо. Зауважимо, що нашими працівниками було успішно повернено кошти за вашим замовленням й оплатою частинами напряму до банку, який був платником товару. Зокрема були надані квитанції та підтвердження щодо оплати. Зі свого боку ми доклали усіх зусіль задля уточнення питання, чому банк повернув не всю суму за вашим договором. Наші фахівці також зв'язались вже з вами для надання детальної інформації й радимо очікувати дзвінок з боку адміністратора вашого банку. Дякуємо за розуміння!
Замовила позавчора телефон на подарунок батькові на його ювілей. Оплатила відразу всю суму, бо обіцяли відправити в цей же день. Минуло 2 дні. На мої дзвінки не відповідають. Замовляю телефонний дзвінок із ними з іншого номеру і через пару секунд дзвонять. Звинувачують то Нову пошту, яка із затримкою відображає у додатку номер накладної, то працівника складу, з яким не... Читать отзыв Замовила позавчора телефон на подарунок батькові на його ювілей. Оплатила відразу всю суму, бо обіцяли відправити в цей же день. Минуло 2 дні. На мої дзвінки не відповідають. Замовляю телефонний дзвінок із ними з іншого номеру і через пару секунд дзвонять. Звинувачують то Нову пошту, яка із затримкою відображає у додатку номер накладної, то працівника складу, з яким не можуть вийти на зв'язок. Ніякої гарантії, одні обіцянки. Батькові хотіла подарувати телефон на ювілей. Сюрприз не вдався, на жаль. Новорічний настрій теж зіпсований.
Людмила, добрий день! Нам дуже шкода, що у вас виникло негативне враження від співпраці з нашим магазином. Ми завжди намагаємось доставляти товар у найшвидші терміни та допомагати клієнтам у будь-яких питаннях. На жаль, нам не вдалося знайти вашого замовлення для уточнення детальної інформації та можливої допомоги. Будь ласка, зазначте номер вашого замовлення або контактні дані, щоб ми мали змогу вирішити описану прикрість та покращити наше обслуговування в наступному. Будемо чекати на зворотній зв'язок!
Вони відправляють не вчасно, в посилках збивається путаниця, служба підтримки працює дуже погано. Не рекомендую звертатися або щось купувати в цьому магазині
Достоинства:
Нема +
Недостатки:
Не дай вам Бог зв'язуватися або щось купувати у цьому неприємному магазині.
Яно, вітаємо! Нам дуже прикро, що у вас виникло негативне враження від співпраці з нашим магазином. Ми завжди намагаємось допомагати клієнтам у будь-яких питаннях та надавати товар в найкоротші терміни. Наша компанія відповідально відноситься до кожного клієнта та замовлення, тому ми із задоволенням допоможемо й вам. На жаль, нам не вдалося знайти вашого замовлення, щоб вирішите це питання. Будь ласка, надайте його номер чи контактні дані, або зверніться на нашу гарячу лінію за номером телефону 0 800 201 865, де менеджери залюбки вам допоможуть. Будемо чекати на ваше звернення!
Був куплений пилосос самсунг,на який в коробці не виявилось товарного чеку та гарантійки.При зверненні в магазин,запевнили,що як тільки по системі нп підтвердить отримання,то всі документи будуть вислані в електронній формі.Пройшло два тижні,документів не має при зверненні телефоном-ігнор.Тому думайте чи вартує у них щось купляти,якщо це саме можна купити на базарі,але дешевше і теж без документів
Роман, доброго дня! Ми вдячні вам за звернення. Детально перевіривши інформацію щодо автоматичних повідомлень, ми уточнили, що гарантійний талон та квитанція були відправлені у Viber наступного дня після отримання товару. Ми вже зв'язались з отримувачем та допомогли у месенджері знайти повідомлення. Приємного користування!
Купила фен Jimmy F8 Grey. Выдгук по фену - барахло за 6К. Виробник позыцыонуэ товар як "вбивцю дайсона", по факту висушила половину голови дайсоном -ыншу цим феном и 100% опитаних (чоловіки і жінки) з першого погляду показували яка сторона висушена дайсоном. Волосся після фену пухнасте, нічого не витягує. Коли я купувала фен я одразу сказала що хочу спробувати і порівняти,... Читать отзыв Купила фен Jimmy F8 Grey.
Выдгук по фену - барахло за 6К. Виробник позыцыонуэ товар як "вбивцю дайсона", по факту висушила половину голови дайсоном -ыншу цим феном и 100% опитаних (чоловіки і жінки) з першого погляду показували яка сторона висушена дайсоном. Волосся після фену пухнасте, нічого не витягує. Коли я купувала фен я одразу сказала що хочу спробувати і порівняти, і вже потім вирішити чи залишаю собі фен. Коли прийшла здавати фен мені одразу сказали що нічого не примуть бо я його використовувала (вони побачили сліди використання після одного разу). Також сказали що коропка замʼята, хоча мені в такій коробці і продали його. Фен забрали на "єкспертизу" але вже виходячи з магазину було зрозуміло що нічого мені не повернуть, бо одразу сказали що не приймуть. Доїхали до дому і вже отримали дзвінок що нічого нам не повернуть, і що феном я скористалася і вони мені нічого не винні. Зараз я думаю що спеціально підсунули фен який був у використанні щоб нічого я не повернула (бо одразу при купівлі я сказала що не впевнена у товарі і хочу його протестити). Фінально - у мене фен, який мені не потрібен, бо виробник зазначив якість якої немає. І ще сильне відчуття що мнене банально намахали у самому магазині. Дивлюся відгук нижче - і розумію що це магазин без повернень, нічого ви там нікому не доведете. Я напишу цей відгук всюди, щоб менше людей отримали неякісний товар, як це сталося зі мною 🙁
І ще, дівчата, беріить дайсон, ця підробка і поруч не стоїть. Фен відстій
Марія, доброго дня! Дякуємо вам за надану інформацію. Модель Jimmy F8 Grey йде в блістері, що свідчить про те, що продукція повністю нова та не була у використанні. На жаль, повернення товарів, які були у вжитку та мають пошкодження на корпусі дійсно неможливе. Нам шкода, що цей фен вам не підійшов. Сподіваємось на ваше розуміння. Показать 2 ответа
Неможивість оформити замовлення (помилка під назвою "возникла ошибка"), та неможливість відновлення паролю на юзері про якого я здогадався з "помилки" (просто купа поламаного коду). До того ж, платформа побудована на руснявому Бітріксі.
Доброго дня! Дякуємо вам за надану інформацію. Ми обов'язково перевіримо коректність роботи сайту та виправимо усі складнощі. Також ми із задоволенням допоможемо вам у вирішенні будь-яких питань, зокрема з оформленням замовлення. Для цього достатньо звернутись на нашу гарячу лінію або до телеграм-бота. Номер телефону 0 800 201 865. Посилання: https://t.me/Shonadastore_bot. Будемо чекати на ваше звернення!
Замовили товар, електронний годинник з sim картою.1. Прислали тільки через 1.3 тижня. 2. Прислали Б/У товар з Sim у середині та номерами. 3. Потім брехали що в сервісі переплутали. Потім що на складі переплутали. Одним словом фірма гав****. Дуже сильно не рекомендую.
Доброго дня! Наш магазин не надає товари з SIM-картою, а подібне замовлення, на жаль, нам не вдалося знайти. Будь ласка, надайте нам його номер або зверніться на нашу гарячу лінію для вирішення цього питання. Номер телефону 0 800 300 242. Будемо раді допомогти!
Товар який продається по акції від виробника тупо продає менеджер за звичайною ціною, сподіваючись що покупець не помітить. Служба підтримки реагує обіцянками повернути кошти. Будьте обережні. Не рекомендую.
Заказал триммер. По факту совершенно не тот товар приехал. Возвращать отказались. Не советую. Схема их работы выстроена на абсолютном обмане. Они продают товар, который не подлежит возврату, поэтому отправляют не пойми что. ОБХОДИТЕ СТОРОНОЙ ЭТОТ САЙТ!
Достоинства:
нет плюсов
Недостатки:
Товар не соответствует заказу абсолютно. Возврат невозможен.
Доброго дня! Нам прикро, що у вас виникло подібне враження від співпраці з нашим магазином. Рекомендуємо звернутись на нашу гарячу лінію для вирішення цього питання. Номер телефону 0 800 300 242. Вдячні вам за розуміння.
Правдиві відгуки на сайті не публікують! Замовляла Oclean Flow Sonic Electric Toothbrush ніколи її не купляйте. Щітка абсолютно жахлива, чистити нею зуби неможливо.
Інна, доброго дня! Наш магазин завжди публікує відгуки від клієнтів, якщо вони освітлюють якість товару чи обслуговування. Для вирішення вашого питання рекомендуємо звернутись напряму до нашого магазину. Номер телефону 0 800 300 242. Будемо раді вам допомогти.
Не рекомендую этот магазин.(кому лень читать описания снизу будет вывод и фотка пруф) Хотел собрать бесшовную вай-фай сеть , имею основной роутер на гигабит и решил к не могу докупить Xiaomi Mi WiFi Range Extender AC1200, но как оказалось я ошибся и этот роутер не поддерживает эту технологию, подумал что ни чего страшного, будет две сети , подключу его к... Читать отзыв Не рекомендую этот магазин.(кому лень читать описания снизу будет вывод и фотка пруф) Хотел собрать бесшовную вай-фай сеть , имею основной роутер на гигабит и решил к не могу докупить Xiaomi Mi WiFi Range Extender AC1200, но как оказалось я ошибся и этот роутер не поддерживает эту технологию, подумал что ни чего страшного, будет две сети , подключу его к своему основному роутеру по 5ггц ( изначально он подключился по 2.4 ) но не тут то было , он начал выдавать ошибки и не конектился к 5 ггц, а только к 2.4 ггц. Совсем расстроившись я решил его вернуть, и тут то меня начал расстраивать магазин, сами они не принимают возврат , а надо отправлять в какой то левый сервисный центр, после чего со мной уже свяжется магазин и скажут приймут они товар обратно или нет( роутер включался 1 раз , все коробки , наклейки , бумажки я сохранил). В общем отправил я его , ждал неделю, как смотрю мне на вайбер приходит уведомление от Новой почты что мне пришла посылка , забрал ее , вскрыл , а это роутер вернули , без звонков и сообщений. Я звоню в магазин "wo.ua" , начал выяснять что такое , они говорят что они не при делах , звоните в сервис , на что я задал логичный вопрос каким образом я отношусь к сервису , если я покупал товар у вас и вам его хочу вернуть, они сказали что передадут в СЦ и со мной свяжутся ( ни кто не связался ) в итоге я прождав неделю распаковал роутер и продолжлил им пользоватся на 2.4 ггц , когда основной роутер тянет 5ггц и в дом заведен гигабит, а в соседней комнате у меня 60 мб и 2.4 гц. Месяц спустя покурив 4пда ,я понял что я не один такой , а это у ксяоми что то с этим усилителем вай фай.
ВЫВОД : В общем wo.ua, отказался принимать возврат в течении 14 дней, а так же продал плохо работающий товар , а сам ссылается не какой то левый сервисный центр. Купите в другом магазине , меньше геморроя будет. Фото пруф что был заказ прикрепляю.
Дмитро, доброго дня! Дякуємо вам за надану інформацію, ми вже зателефонували вам для вирішення цього питання та прийняли заходи для поліпшення роботи сервісного центру. Будемо чекати на нові замовлення від вас!
Не рекомендую. Купил товар в рассрочку, поставивив отметку не перезванивать. В итоге через пару дней заказ отменили, сказав что не смогли дозвонится... Перезаказал товар, снов апоставил отметку *уверен не перезванивать* и снова звонок... я любезно спросил почему так, на что мне в очередной раз (включая вайбер, где я пытаюсь до сих пор вернуть свои средства за первый отменненый товар)... Читать отзыв Не рекомендую. Купил товар в рассрочку, поставивив отметку не перезванивать. В итоге через пару дней заказ отменили, сказав что не смогли дозвонится... Перезаказал товар, снов апоставил отметку *уверен не перезванивать* и снова звонок... я любезно спросил почему так, на что мне в очередной раз (включая вайбер, где я пытаюсь до сих пор вернуть свои средства за первый отменненый товар) попытались доказать , что это я не прав, и отметку не ставлю... В банке сказали, что при магазин поступил следующим образом, заказ отменили, а заявку на возврат средств, не оформили, тоесть не дали отмашку банку, вернуть деньги... Вот такая история.
Заказала в этом магазине электронную книгу onix book kon tiki 2 , цена приятная . Созвонилась с оператором из ШО и мне сказали, что при пересылке через Новую почту я не имею права вскрыть коробку от книги электронной и её проверить работает она или нет. Только после полной оплаты товара я смогу ее распечатать. На мой вопрос, а... Читать отзыв Заказала в этом магазине электронную книгу onix book kon tiki 2 , цена приятная . Созвонилась с оператором из ШО и мне сказали, что при пересылке через Новую почту я не имею права вскрыть коробку от книги электронной и её проверить работает она или нет. Только после полной оплаты товара я смогу ее распечатать. На мой вопрос, а если она не рабочая, девушка ответила, что мне сразу вернёт деньги новая почта. Да не тут то было. Я созвонилась с новой почтой и выяснила, что они деньги не возвращают, а возврат делает сам магазин . Магазин Врет и не краснеет. Почитала отзывы ещё о магазине и отказалась от покупки, потому что если Вы вскрыли пленку и коробку с техники- магазин не возвращает деньги в случае нерабочей техники. Как такое может быть в 21 веке, Карл!!!!
Світлано, доброго дня! Так, дійсно, можливість розпакувати товар та зняти блістер до покупки не має можливості. У разі, якщо товар надійшов пошкоджений або в неробочому стані - ми обов'язково повернемо вам кошти. Приносимо вибачення за непорозуміння.
Заказал Точку доступа TP-Link RE200. Перезвонил менеджер - обговорили условия доставки и оплаты. Сказал - товар есть в наличии . Завтра передаем в доставку. Через 3 часа перезвонила другой менеджер - сказала товара нет в наличии. извините. У них нет учета товара получается? Это что за магазин такой - самая настоящая шарашкина контора. Крайне не рекомендую.
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності, наразі складнощі в роботі вже були виправленні. За бажанням ви можете звернутись до нашого магазину та наші менеджери допоможуть вам у виборі товару. Вдячні вам за розуміння.
Заказал часы, забрал на Новой Почте, принес домой открыл, осмотрел и понял что эти часы вживую выглядит совсем не так, как я себе думал. Знаю что согласно закону покупатель имеет право вернуть товар в течении 14 дней. Я позвонил в магазин, написал заявление на возврат и прислал часы назад. Обещали вернуть средства до 2 недель. С этого момента прошло 18... Читать отзыв Заказал часы, забрал на Новой Почте, принес домой открыл, осмотрел и понял что эти часы вживую выглядит совсем не так, как я себе думал. Знаю что согласно закону покупатель имеет право вернуть товар в течении 14 дней. Я позвонил в магазин, написал заявление на возврат и прислал часы назад. Обещали вернуть средства до 2 недель. С этого момента прошло 18 дней, а возвращение средств никто так и не сделал и даже не звонили. Сегодня я сам позвонил и узнал, что в возвращении средств мне отказано, поскольку открытая упаковка. Ну конечно она открыта, а как покупатель должен проверить товар при получении? Поэтому по факту выходит вы не имеете права на возврат товара в этом магазине. Очень не рекомендую что-то здесь покупать!
Богдан, доброго дня! Дякуємо вам за надану інформацію. Ви дійсно маєте можливість повернути товар протягом 14 днів у випадку, якщо був збережений товарний вигляд продукції. На жаль, пакування, вашого товару було пошкоджене, що є причиною відмови у поверненні. Сподіваємось на ваше розуміння.
Получил часы , с часами был "Гарантийный талон" точнее почему-то его копия. Чек полностью отсутствует, не кассового , не товарного! ПО ЗАКОНУ, ВЫ НЕ СМОЖЕТЕ ВЕРНУТЬ ТОВАР И ВАШИ ПРАВА НА СЕРВИС ПОЛНОСТЬЮ АННУЛИРУЮТСЯ! Товар не соответствовал заявленным характеристикам, я попытался вернуть на 4й день. Часы забрали на сервис, сообщили что "их данные не соответствия устраивают" и деньги возвращать отказались... Читать отзыв Получил часы , с часами был "Гарантийный талон" точнее почему-то его копия. Чек полностью отсутствует, не кассового , не товарного! ПО ЗАКОНУ, ВЫ НЕ СМОЖЕТЕ ВЕРНУТЬ ТОВАР И ВАШИ ПРАВА НА СЕРВИС ПОЛНОСТЬЮ АННУЛИРУЮТСЯ! Товар не соответствовал заявленным характеристикам, я попытался вернуть на 4й день. Часы забрали на сервис, сообщили что "их данные не соответствия устраивают" и деньги возвращать отказались (тем самым нарушая мои права как потребителя "ст. 8,9") На просьбу получить чек от магазина получил ответ, чек мы не выдаём "мы интернет магазин" Нужен ли вам такой продавец? Если вы хотите купить без гарантии и чека, есть места и дешевле.
Дмитро, доброго дня! Нам прикро, що у вас виникло подібне неприємність. Ви можете отримати видаткову накладну та гарантійний талон за зверненням до нашого магазину. Номер телефону 0 800 300 242. Будемо раді допомогти.
Жахливий сервіс
Через місяць-півтора пилосос перестав працювати, ми звернулись в сервісний центр.
Увага! Магазин продав пилосос без фільтра, який є важливою частиною роботи пилососа.
В інструкції у комплектації нема даних, що він там мав бути, отже коли ми звернулись по гарантії, нам відмовили в обслуговувані, ще і звинувативши нас, що... Читать отзыв Просто жахливий сервіс обслуговування, придбали в червні пилосос, миючий, за немаленьку суму.
Через місяць-півтора пилосос перестав працювати, ми звернулись в сервісний центр.
Увага! Магазин продав пилосос без фільтра, який є важливою частиною роботи пилососа.
В інструкції у комплектації нема даних, що він там мав бути, отже коли ми звернулись по гарантії, нам відмовили в обслуговувані, ще і звинувативши нас, що ми повинні були здогадатись, що фільтра там немає.
На всі запитання, чи можна якось зв'язатись з управлінням, нам відмовили.
Грошей немає, пилососа немає, нормального обслуговування немає, якщо вам шкода своїх нервів і грошей оберіть будь-ласка інший магазин
Забагований сайт, проблеми з оплатою, підтримка обманює людей
За 1.5 дні зі мною так ніхто і не зв'язався, тому вирішив зробити замовлення як вже є.
Зробив онлайн оплату в 20.5 тис грн, після якої мені гордо видало що... Читать отзыв Замовляв тренажер-велосипед. Так як на іншому сайті бачив таку саму модель майже на 1000 грн дешевше, скористався послугою "Знайшли дешевше? Ми знизимо ціну". Також повівся на обіцянки "Відправимо товар сьогодні".
За 1.5 дні зі мною так ніхто і не зв'язався, тому вирішив зробити замовлення як вже є.
Зробив онлайн оплату в 20.5 тис грн, після якої мені гордо видало що моє замовлення не оплачене. Подзвонив в підтримку, підтримка пообіцяла, що впродовж 15 хвилин гроші надійдуть до них і все буде окей, то в них так працює. І також сказала що побачила мою заявку на Знайшли дешевше, і мені ВЖЕ (наголошую, бо буде цікаво далі) погодили знижку в приблизно 500 грн на купівлю, і що зі мною звяжеться менеджер для часткового повернення (спойлер: не зв'язався). Ну і що товар відправлять сьогодні.
Впродовж дня замовлення все ще вісіло неоплачене, тому наступного дня я знову зателефонував. Дівчинка-оператор довго шукала і перевіряла мою оплату (і як я розумію, тільки після 2го дзвінка моє замовлення нарешті перевели в роботу), після чого знову сказала що буде відправлено сьогодні. Ну і вишенкою на торті - заявку на Знайшли дешевше (яку вчора ВЖЕ погодили), не погодили.
Коротше, в них там відбувається повна вакханалія, ніхто не знає в якому статусі ваше замовлення, надійшли гроші чи ні, поки ви декілька разів не зателефонуєте.
Саме користування сайтом то окрема тема дискусії - купа багів, проблеми з вибором адреси (перезавантажував корзину 4 рази щоб запрацювала вибирайка адреси).
Після оформлення замовлення листи пішли в спам на пошту, ще й почали писати якусь ахінею про "Ми сумуємо за вами, ми не чули від вас 2 місяці" (хоча я ніколи не користувався їх сайтом, лол).
Ну і більше ніяких нотіфікацій мені не надходило, ніяких повідомлень про відправку товару, фідбеку на Знайшли дешевше, нічого.
Дуже не рекомендую сервіс, багато головного болю, фальшиві обіцянки, забагований сайт, і брехня.
Наш магазин завжди докладає усіх зусиль задля покращення обслуговування та допомоги кожному клієнту. Ми залюбки розглянемо детально й ваш запит, зробивши все можливе, щоб виправити незадоволення. На жаль, нам не вдалося за описаною ситуацією знайти ваш запит. Будь ласка, вкажіть номер вашого замовлення, контактні дані або зверніться напряму до нас. Будемо чекати!
Скасували замовлення
Дарма витрачено час,за тиждень можна було купити товар в іншому місці.
Стайлер CECOTEC Bamba CeramicCare 14in1
Коли дзвоню сама - відповідь одна, товар затримується на кордоні.
хороша відмаза з урахуванням, що інші постачальники возять товари через кордон. там не блокада наразі.
цей раз не виключення - набрала, почула, що дата доставки переноситься.
не рекомендую магазин бо з наявними замовленнями клієнтів вони працювати не вміють.
ПИЛОСОСИ ЗАВАЖАЮТЬ ВІДПРАВИТИ ПОСИЛКУ
Жахливе ставлення до покупців
Зауважимо, що повідомлення про доставку товару до видачі було надіслано у неділю, о 12.30, коли товар був готовий до видачі. Саме на цей день було домовлено візит до шоуруму від вас.
Дійсно, після повернення продукції, вона підлягає огляду та перевірки задля підтвердження заявленого дефекту чи стану товару, що може займати певний час. Наразі кошти за товар вже було й ми раді, що змогли допомогти вирішити ваше питання. Сподіваємось на ваше розуміння та подальшу співпрацю в майбутньому! Показать 1 ответ
Магазин, який не виконує свої договірні зобовязання
Товар оформлявся через "оплату частинами" 27 грудня, звичайно, банк погодив транзакцію за декілька хвилин і перерахував гроші цьому магазину. Оператор передзвонив і пообіцяв відправити посилку після вихідних та ситуація різко змінилась в понеділок, вияснилось, що товару в магазині вже немає. Оформляємо... Читать отзыв Перший раз маю досвід з магазином , який не виконує свої договірні зобовязання і не прагне розібратись в ситуації.
Товар оформлявся через "оплату частинами" 27 грудня, звичайно, банк погодив транзакцію за декілька хвилин і перерахував гроші цьому магазину. Оператор передзвонив і пообіцяв відправити посилку після вихідних та ситуація різко змінилась в понеділок, вияснилось, що товару в магазині вже немає. Оформляємо відмову, через деякий час (через декілька днів) повертаються гроші, та проблема..... не вся сума. Вже тиждень добиваюсь пишу листи та дзвоню, але поки тільки запити додаткової інформації та очікування, що колись мені передзвонить менеджер. Оплата частинами так і не закрита, ситуація не вирішена, тиждень маю борг перед банком за товар який не отримала з вини магазину. Кошмар.
Ми завжди відповідально ставимось до своїх зобов'язань та послуг, які надаємо. Зауважимо, що нашими працівниками було успішно повернено кошти за вашим замовленням й оплатою частинами напряму до банку, який був платником товару. Зокрема були надані квитанції та підтвердження щодо оплати. Зі свого боку ми доклали усіх зусіль задля уточнення питання, чому банк повернув не всю суму за вашим договором. Наші фахівці також зв'язались вже з вами для надання детальної інформації й радимо очікувати дзвінок з боку адміністратора вашого банку. Дякуємо за розуміння!
Повне розчарування
Ми завжди намагаємось доставляти товар у найшвидші терміни та допомагати клієнтам у будь-яких питаннях. На жаль, нам не вдалося знайти вашого замовлення для уточнення детальної інформації та можливої допомоги. Будь ласка, зазначте номер вашого замовлення або контактні дані, щоб ми мали змогу вирішити описану прикрість та покращити наше обслуговування в наступному. Будемо чекати на зворотній зв'язок!
Це найгірший магазин у країні.
На жаль, нам не вдалося знайти вашого замовлення, щоб вирішите це питання. Будь ласка, надайте його номер чи контактні дані, або зверніться на нашу гарячу лінію за номером телефону 0 800 201 865, де менеджери залюбки вам допоможуть. Будемо чекати на ваше звернення!
Шахраї які тільки обіцяють
Детально перевіривши інформацію щодо автоматичних повідомлень, ми уточнили, що гарантійний талон та квитанція були відправлені у Viber наступного дня після отримання товару. Ми вже зв'язались з отримувачем та допомогли у месенджері знайти повідомлення.
Приємного користування!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ні товар ні магазин.
Выдгук по фену - барахло за 6К. Виробник позыцыонуэ товар як "вбивцю дайсона", по факту висушила половину голови дайсоном -ыншу цим феном и 100% опитаних (чоловіки і жінки) з першого погляду показували яка сторона висушена дайсоном. Волосся після фену пухнасте, нічого не витягує.
Коли я купувала фен я одразу сказала що хочу спробувати і порівняти,... Читать отзыв Купила фен Jimmy F8 Grey.
Выдгук по фену - барахло за 6К. Виробник позыцыонуэ товар як "вбивцю дайсона", по факту висушила половину голови дайсоном -ыншу цим феном и 100% опитаних (чоловіки і жінки) з першого погляду показували яка сторона висушена дайсоном. Волосся після фену пухнасте, нічого не витягує.
Коли я купувала фен я одразу сказала що хочу спробувати і порівняти, і вже потім вирішити чи залишаю собі фен. Коли прийшла здавати фен мені одразу сказали що нічого не примуть бо я його використовувала (вони побачили сліди використання після одного разу). Також сказали що коропка замʼята, хоча мені в такій коробці і продали його.
Фен забрали на "єкспертизу" але вже виходячи з магазину було зрозуміло що нічого мені не повернуть, бо одразу сказали що не приймуть. Доїхали до дому і вже отримали дзвінок що нічого нам не повернуть, і що феном я скористалася і вони мені нічого не винні.
Зараз я думаю що спеціально підсунули фен який був у використанні щоб нічого я не повернула (бо одразу при купівлі я сказала що не впевнена у товарі і хочу його протестити).
Фінально - у мене фен, який мені не потрібен, бо виробник зазначив якість якої немає. І ще сильне відчуття що мнене банально намахали у самому магазині.
Дивлюся відгук нижче - і розумію що це магазин без повернень, нічого ви там нікому не доведете. Я напишу цей відгук всюди, щоб менше людей отримали неякісний товар, як це сталося зі мною 🙁
І ще, дівчата, беріить дайсон, ця підробка і поруч не стоїть. Фен відстій
Поламаний сайт і руснява платформа
До того ж, платформа побудована на руснявому Бітріксі.
Будемо чекати на ваше звернення!
Магазин ніякий.
Дуже сильно не рекомендую.
wo на подолі
Не рекомендую
Гарантия бытовой техники
Не рекомендую
Замовляла Oclean Flow Sonic Electric Toothbrush ніколи її не купляйте. Щітка абсолютно жахлива, чистити нею зуби неможливо.
не принимают возврат и продают не рабочее
Месяц спустя покурив 4пда ,я понял что я не один такой , а это у ксяоми что то с этим усилителем вай фай.
ВЫВОД :
В общем wo.ua, отказался принимать возврат в течении 14 дней, а так же продал плохо работающий товар , а сам ссылается не какой то левый сервисный центр.
Купите в другом магазине , меньше геморроя будет. Фото пруф что был заказ прикрепляю.
Никакого уважения к клиентам.
Кот в мешке
шарашка - не советую
Через 3 часа перезвонила другой менеджер - сказала товара нет в наличии. извините. У них нет учета товара получается?
Это что за магазин такой - самая настоящая шарашкина контора. Крайне не рекомендую.
Смарт-часы Amazfit Bip S
Купил часы Amazfit GTS