РегиоДжет (RegioJet)
РегиоДжет (RegioJet) предлагает свои услуги в сфере пассажирского транспорта начиная с 2009 года и является дочерней компанией Стьюдент Адженси. Компания предлагает популярные маршруты по Европе, располагает современным транспортом и обеспечивает пассажирам полный комфорт во время путешествия. Постоянно увеличивающееся количество пассажиропотока на маршрутах служит доказательством доверия клиентов, высокого качестча обслуживания и...
подробнее Рейтинг 2.1 из 5 на основании 4 отзывов
Пассажирские перевозки
Потяг Прага-Перемишль
Набагато комфортніше автобуса, навіть сидячі місця, це навіть не порівняти. Ввечері безкоштовно отримала сік, вранці каву з круасаном. Постіль біла, чиста.
Для високих людей спальне місце може бути закоротким. Двері в купе важко відчинялись, потреьували ремонту. Дуже привітні українські провідники, темноволоса дівчина з 4вагону, не зауважила імені, а також Ала,... Читать отзыв Їздила тричі цим потягом і сидячі і спальні вагони.
Набагато комфортніше автобуса, навіть сидячі місця, це навіть не порівняти. Ввечері безкоштовно отримала сік, вранці каву з круасаном. Постіль біла, чиста.
Для високих людей спальне місце може бути закоротким. Двері в купе важко відчинялись, потреьували ремонту. Дуже привітні українські провідники, темноволоса дівчина з 4вагону, не зауважила імені, а також Ала, з 8-9вагону, яка намагалась навіть допомогти добути інформацію про забуту річ, яку компаніч мені не повернула. Це важливо, адже в потязі найбільше українців. Щодо українців- поведінка деяких пасажирів хамовита і жахлива, дивуюсь витривалості провідниці. Шановні якщо ви балакаєтє на рускам язикє то принаймні намагайтесь зрозуміти українську польську чи чеську а не впирайтесь що "будєтє гаваріть толька на радном". Також деякі нагі пасажирки, не розібравшись з механізмом, гримають у двері бо думають що їх закрили в туалеті, можливо потрібні надписи-інструкції українською.
Щодо комунікацією з відділом клієнтської підтримки, бюро знахідок - тут на жаль розуміння не було.
29січня в Перемишлі на верхній полиці в 9 вагоні забули кросівки, доволі дорогі, через кілька годин звязались зі службою підтримки - пишіть формуляр, номер прибиральниць чи працівників потяга не дали, з ними незвязались щоб одразу ті кросівки зняли і відклали, через 2тижні після багатьох звернень написали що немає і щвертатись в поліцію. Серйозно? З України? В чеську чи польську? Вважаю це крадіжкою або сприянню крадіжці. Покриванням злодіїв. Бажано керівництву звернути увагу на те щоб комунікацію щодо забутих речей робити більш оперативною.
Нормальні ціни
Замена билета
Удобный ночной вариант поездки поездом