Nataliia Отзыв написан 13 августа, 2024 год116 просмотров
Через сайт Busbud купувала квитки (11.08.2024) на потяг Львів-Пшемисль-Жешув на 02.09.2024, як потім виявилося перевізник РегіоДжет (RegioJet). Квиток на потяг Пшемисль-Жешув прислали, а квиток на потяг УЗ 715 Інтерсіті сполученням Львів-Пшемисль не висилають. Чекайте, за два дні до відправки потягу, вишлемо, або якщо за 5 годин до відправки ще не буде квитка, тоді дзвоніть або пишіть електронні листи.... На прохання надати номер квитка або номер броні - стандартна тупа відповідь. Їм пояснюєш, що з Жешува в тебе літак, вранці 03.09.2024, запізднитися не можна, де гарантія, що квиток буде - у відповідь ігнор. Висновок - вони квиток навіть не бронювали. Шахраї. І сайтом Busbud боронь Боже комусь скористатися. Почитала тут відгуки, і зрозуміла, що потрібно купувати нові квитки, скоріш за все на автобус.
РегиоДжет (RegioJet) предлагает свои услуги в сфере пассажирского транспорта начиная с 2009 года и является дочерней компанией Стьюдент Адженси. Компания предлагает популярные маршруты по Европе, располагает современным транспортом и обеспечивает пассажирам полный комфорт во время путешествия. Постоянно увеличивающееся количество пассажиропотока на маршрутах служит доказательством доверия клиентов, высокого качестча обслуживания и... подробнее
Шахраї, зіпсовані нерви, пропали гроші - Отзывы о РегиоДжет (RegioJet)
отзыв
Комментарии к отзыву