Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Товари "на складі" - Отзывы о Prom.ua
отзыв
Комментарии к отзыву
Згідно з правилами, якщо показник успішних замовлень товарів «На складі» впаде нижче 85%, продавець матиме 20 днів, щоб покращити його. Якщо за 20 днів ситуація не зміниться, компанія більше не зможе вказувати, що товари є в наявності «На складі», а отже не матиме пріоритету у видачі таких товарів у каталозі Prom. Продавець не зможе знову вказувати наявність «На складі», навіть якщо його загальний показник успішних замовлень досягне 85%.
Віталію, шкода, що ви не вказали ID вашої компанії, щоб ми могли детальніше розібратися в вашій ситуації. Але не варто надавати такого великого значення функціоналу «На складі», оскільки це один з багатьох критеріїв, що впливає на ранжування товарів в каталозі.
Рекомендуємо проаналізувати ваші “Показники роботи на Prom”: кількість показів, переходів і замовлень — це база, яка дає можливість підвищувати свої товари в пошуковій видачі каталогу.
За цим посиланням https://support.prom.ua/hc/ru/articles/360017889758 є детальна інструкція, як діяти в тому чи інакшому випадку.
Ми це вже слухаємо майже рік.
Втрата була випадкова, у кабінеті ми бачили інформацію, що функція повернеться при поверненні рейтингу більше 85%, більше того наш менеджер нам повідомив те саме, що нам функція повернеться, ми нічого ці 20 днів і не робили для виправлення ситуації. Це нормально? (Все зрозуміло, але це повністью впливає на наш бізнес, як ми могли знати коли співробітники не знали?)
На рахунок впливу, то це конкретно впливає на покази, -80%, коли ми в кабінеті бачимо інформацію що ми топ, це нормально?
Товари у нас всі на нашому особистому складі, відправлення протягом дня замовлення, це нормально що у нас немає цього функціоналу?
Ми вимушені були пеперейти більше на Google рекламу, витрати 10 тис./міс., це нормально для Prom та для нас?
Ми можемо зробити ще один сайт на Prom щоб там була змога повернути функцію, але ж це не нормально, коли ми пропрацювали з сайтом вже 8-ім років, із-за такого оновлення маємо щось видумувати.