ПриватБанк - Лидер банковского рынка Украины. Основанный в 1992 году, Приват Банк является лидером банковского рынка страны и крупнейшим банком с отечественным капиталом. По состоянию на 1 января 2009 года размер чистых активов ПриватБанка составляет 80,165 млрд. грн. Уставный фонд банка составляет 5,684 млрд. грн., собственный капитал - 7,67 млрд....
подробнее
Петр Крумханзл, виконайте рішення суду! - Отзывы о ПриватБанк
Але без усіляких повідомлень в грудні 2015 році всі рахунки було заблоковано, а це моя заробітна плата, єдине джерело отримання доходів!
Окрема історія - квест про дізнання причини такого "подарунка" на Новий Рік 2015.
Після тривалої переписки з банком, несчісленних заяв-звернень, в грудні 2016 року я звернулася до суду з позовом про зобов'язання усунути перешкоди у користуванні грошовими коштами та стягнення їх (розблокування рахунків) - справа # 333/7209/16.
В листопаді 2017 року суд вирішив задовольнити мої позовні вимоги.
Але Приват банк був не згоден та у грудні 2017 року подав апеляційну скаргу.
В травні 2018 року Апеляційний суд залишив рішення першої інстанції без змін. Також Приват банк спробував звернутися до Верховного Суду але помалозначимості скаргу не прийнято до розгляду.
Поштою я направила рішення суду до банку з вимогою добровільно виконати рішення суду, але банк порадив звернутися до відділу державної виконавчої служби! Комунарським районним судом м. Запоріжжя суддею Наумовою І.Й. теж направлялось рішення суду для добровільного виконання - поштове повідомлення повернулося на адресу суду з відміткою про отримання!
Спочатку від Приват банку поради звернутися до поліції, до суду тепер до ВДВС! Звернення рішення до примусового виконання - це моє ПРАВО, А НЕ ОБОВ'ЯЗОК!
Скільки має тривати цей злочин?!
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже шкода, що Ви отримали негативний досвід. Описаний Вами інцидент потребує детальної перевірки.
Повідомте, будь ласка, в листі на пошту [email protected] опис ситуації і контакти для зв'язку з Вами, щоб ми змогли розібратися та проінформувати Вас по вирішенню питання.
Нам дуже шкода, що Ви отримали негативний досвід. Описаний Вами інцидент потребує детальної перевірки.
Повідомте, будь ласка, в листі на пошту [email protected] опис ситуації і контакти для зв'язку з Вами, щоб ми змогли розібратися та проінформувати Вас по вирішенню питання.