Perfectum
Perfectum - программа для автоматизации всех процессов вашего бизнеса. Благодаря этому вы сможете всегда "держать руку на пульсе" компании, поднять качество предоставляемого сервиса и освободить дополнительное время.
Рейтинг 4.4 из 5 на основании 8 отзывов
Программы
Накручені відгуки!!!!!! Лайно
Її потрібно було назвати не перфетум, а Баг Црм
Вибачте на слові, але лайно саме що не є. Підтримка мінус, тільки тікети пишіть, виправимо. Виправимо в них це - в наступному оновлені... Читать отзыв Жахливий продукт, встановили 4 роки тому користувались місяця 2, купили на свою голову коробку, за яку щомісяця просять платити гроші, бо виходять оновлення де виправляють свої баги.
Її потрібно було назвати не перфетум, а Баг Црм
Вибачте на слові, але лайно саме що не є. Підтримка мінус, тільки тікети пишіть, виправимо. Виправимо в них це - в наступному оновлені за ваші гроші! Не замовляйте
Ідеальний продукт у кого мало проблем і нема чим зайнятися
Купили коробкову версію і намагаємося працювати з цією системою вже кілька років.
У CRM постійно з'являються БАГИ, купа БАГІВ. Звернення до центру підтримки зводиться до одного: Купуйте оновлення і все буде добре. Купуємо – добре не настає.
Причому найцікавіше, що якщо вам потрібні... Читать отзыв Головний висновок з цієї CRM- дуже сирий продукт, за який з Вас постійно хочуть зняти більше грошей.
Купили коробкову версію і намагаємося працювати з цією системою вже кілька років.
У CRM постійно з'являються БАГИ, купа БАГІВ. Звернення до центру підтримки зводиться до одного: Купуйте оновлення і все буде добре. Купуємо – добре не настає.
Причому найцікавіше, що якщо вам потрібні оновлення сьогоднішнього дня, але Ви не заплатили за раніше випущені оновлення, які в принципі Вам не потрібні т.к. у Вас немає таких модулів, які оновлювалися, Вас все одно змусять сплатити всі оновлення, які були до цього.
Тобто. ця компанія яка виправляє свої БАГІ та свої недоробки, але оплатити просить за це користувачів.
Просто якесь шахрайство.
Навчання за системою відсутнє взагалі. Те, що компанія пропонує навчанням назвати складно, і це платне навчання.
Система сираю вже багато років і постійно вилазять проблеми.
Вирішення проблем це ціла історія. Половина нашої команди разом із підтримкою (якою практично немає) витрачають купу часу на пошук рішень щодо усунення проблем цієї CRM.
Тому дуже рекомендую цю систему тим компаніям, які не знають чим зайняти своїх співробітників.
Не рекомендую навіть зв'язуватись
Замовив коробкову версію, так як менеджер мені розповів що вона має мені окупитись за 2 роки. А фактично крім ліцензії яка коштувала 64 тис грн, мені запропонували свій сервер за 48 тис грн в рік. Я пішов шляхом... Читать отзыв Пишу про свій досвід роботи з цією компанією та CRM системою. Робіть висновки самі. Попрацював аж 2 місяці, далі не витримав терпець.
Замовив коробкову версію, так як менеджер мені розповів що вона має мені окупитись за 2 роки. А фактично крім ліцензії яка коштувала 64 тис грн, мені запропонували свій сервер за 48 тис грн в рік. Я пішов шляхом раціонального витрачання коштів компанії і замовив у їхніх партнерів сервер за 24 тис грн в рік.
Під час користування зіткнувся з деякими багами та недоліками. Ці баги та недоліки в демо версії якою я користувався не можливо було помітити. Тому і не знав про них. Підтримка не охоче допомагала вирішувати багато проблем. Зверніть увагу на те, що підтримка тут є безкоштовна і платна. Моя суб'єктивна думка що вони свої недоліки і баги Вам вирішуватимуть тільки за гроші. І ще додатки та інтеграції всі платні. Тобто інтеграція з приват банком, щоб приходили виписки 1 раз в день, коштувала 5 тис грн.
Вишенька на торті. Якщо у вас коробка, то вам потрібно оновлювати її, оновлення коштує 1000 грн. Вам зразу продають підписку на оновлення за 10000 грн на рік. Але я не зміг оновитись, підтримка не допомогла вирішити проблему, направляла мене постійно до мого сисадміна, якого я замовив на фрілансі, він розводив руками так як все правильно було вже налаштовано. Після оновлення помилка 504, відновлюємо бекап - працює, оновили - 504, підтримка "У вас все рівно щось не так налаштовано, зверністься до свого сисадміна".
Я плюнув - взявся за деяку платфому (не буду рекламувати) за безкоштовно, сам розібрався та все налаштував і зробив ідеальну CRM систему під себе.
Попросив що мені повернули кошти за підписку на оновлення - так як я не зміг оновитись, це 10 тис грн. Але все звелось до того що мені потрібно далі платити кошти та розвивати црм систему, що це саме вірне рішення, взяти їхнє обладнання ще за 48 тис грн на рік. Бо те що я брав в оренду воно неправльно працює і не таке. Як мені заявили "дешева рибка - погана юшка", тому ось так мені відповіли на мій запит повернення коштів.
В підсумку, витрачено 84 тис грн за ліцензію, підписку на оновлення, додатки та інтеграції, та 10 тис гри на послуги фрілансера щоб налаштовував сервери, та оренду сервера.
Мене мало з роботи не звільнили бо витратив кошти Бог зна куди.
Тому ось такий досвід, робіть висновки самі. Моя вина також присутня, так я не достатньо дослідив ринок, довірився менеджеру який мені розказав як все класно і чотко працює.
Тому вивчайте ринок, досліджуйте ринок CRM систем та не робіть таких помилок як я.
Плохо все. Дизайн. Комуникативность. Юзабилити. Поддержка.
Форма поддержки через тикеты это как издевательство на клиентом.
Советую проходить далеко мимо. Не тратьте деньги. А самое основное - время.
Продукт і сервіс не коштує і гривні!
5 років до цього ми працювали з українським офісом та сервером Bitrix24. Звичайно після 24.02.2022 основний запит був — змінити російську CRM на нашу, українську. Після пошуків та обговорень — ми з командою зупинилися на Перфектум (Perfectum). Працювали з інтегратором. Демоверсія, яку показав інтегратор,... Читать отзыв Ми пропрацювали з Перфектум довгих і важких 6 місяців — і нам є, що сказати.
5 років до цього ми працювали з українським офісом та сервером Bitrix24. Звичайно після 24.02.2022 основний запит був — змінити російську CRM на нашу, українську. Після пошуків та обговорень — ми з командою зупинилися на Перфектум (Perfectum). Працювали з інтегратором. Демоверсія, яку показав інтегратор, нам, на перший погляд, сподобалася. Звісно ми мали чіткі очікування та вимоги по функціоналу для нової платформи, про що було повідомлено інтеграторам Перфектуму. Нас запевнили, що платформа підійде під наш запит, що є багато можливостей кастомізації, що розробники постійно працюють над вдосконаленням CRM. Інтегратор звернув увагу, що купуючи річну підписку ми можемо вигідно зекономити кошти. Після успішної демонстрації та запевнень, що система буде працювати так, як нам треба, ми погодилися на цю пропозицію. Це виявилося великою помилкою.
На жаль, вже під час перших тижнів реальної роботи з новою CRM виявилося, що Перфектум має ряд критичних для нас недоліків. Спочатку ми думали, що це пов’язано з тим, що інтерфейс для нас новий та ще не дуже знайомий, але згодом зрозуміли — питання не до інтерфейсу (хоча і до нього теж, він не такий user friendly, як позиціюється). Питання до банального набору функціонала. Зокрема, наприклад: відсутні можливості ставити задачі декільком співробітникам одразу, відсутні можливості підкріпляти скриншоти в завданнях та в чатах, сповіщення по завданнях приходять із запізненням або зовсім не приходять. Банально лайкнути повідомлення в чаті неможливо. Окремою проблемою виявилася абсолютно неробоча реалізація воронки в цій CRM. Оскільки наша команда працює віддалено, все це сильно сповільнювало або навіть унеможливлювало деякі робочі процеси. Питань до Перфектуму щодня ставало все більше й більше.
Після 6 місяців страждань та безрезультатних запитів на кастомізацію і оптимізацію CMR, ми вирішили припинити співпрацю достроково. Всі наші запити про повернення грошей, або перепродаж абонентської підписки не привели ні до чого, окрім розчарування в керівництві Перфектуму та їх інтегратора.
А коли ми спробували обговорити з іншими партнерами Перфектуму щодо перепродажу нашої абонентської підписки іншим клієнтам — у відповідь вже від потенційних перекупників отримали аналогічні негативні відгуки щодо цієї компанії як «сумнівної контори».
Одним словом, вся їх система повністю непрофесійна, негнучка та не клієнтоорієнтована. Хочемо попередити всіх, хто шукає для себе CRM-ки українських виробників: подумайте тричі перед тим, як приймати рішення про співпрацю з Перфектум та віддавати їм свої гроші. Їх продукт і сервіс не коштує і гривні!
Не раджу, повний відстой.
Компанія повністю не клієнторієнтована
Так як ми переносили дані, то ми вирішили замовити через них повне налаштування системи та перенос наших лідів. І все було добре, до моменту налаштування. Для початку потрібно було внести... Читать отзыв Хочу поділитися своїм досвідом переходу на срм Перфектум. Основний запит це змінити російську срм на українську. Знайшли Перфектум, провели зустріч з менеджером і нам все дуже красиво описали і показали.
Так як ми переносили дані, то ми вирішили замовити через них повне налаштування системи та перенос наших лідів. І все було добре, до моменту налаштування. Для початку потрібно було внести 100% оплати за три місяці срм та за всю інтеграцію. А потім почався повний кошмар:
- не компетентність технічних працівників у своєму ж продукті
- не бажання взагалі почути клієнта
- якщо щось не зрозуміли, вони не запитували, просто не реалізовували, або писали, що не можуть це зробити. Про те щоб запропонувати якусь заміну я взагалі мовчу.
- менеджер з продажу обіцяє перенос до трьох днів, а роблять місяць.
Я хотіла, щоб у мене не боліла голова за це, а замість цього я на них витратила безліч нервів, постійні переписки, дзвінки.
Вся система їх повністю не клієнтоорієнтована. Написала скаргу керівництву, в надії що у них щось зміниться, але ні, почула що все у них добре і головне що налаштування зроблені.
Зараз тепер шукаю стороннього інтегратора, хто може доналаштувати, бо працювати з їх спеціалістами це найгірший сервіс, що може бути.
Непоганий продукт і просто відстійна технічна підтримка
Досі (минуло 2 тижні) не почали повноцінно користуватись, через те що, вся документація по інтеграціям не відповідає дійсності. На будь-які питання технічна підтримка відповідає відписками, а-ля "робіть все по інструкції і буде добре" і так далі. Ніхто не намагається допомогти або в'їхати, щоб розібратись із проблемою користувача.
Самі відповіді... Читать отзыв Обрали Перфектум, через те, що необхідно було знайти заміну іншій CRM.
Досі (минуло 2 тижні) не почали повноцінно користуватись, через те що, вся документація по інтеграціям не відповідає дійсності. На будь-які питання технічна підтримка відповідає відписками, а-ля "робіть все по інструкції і буде добре" і так далі. Ніхто не намагається допомогти або в'їхати, щоб розібратись із проблемою користувача.
Самі відповіді можуть надходити годинами (мова про 3-5 годин часу).
Досить странний, як на мене маркетинговий хід - знижка на перші три місяці новим користувачам, а далі по повній платити. Взагалі не про довгострокові відносини.
Короче, не варіант для невеликого бізнесу, для якого критична опція "робити налаштування самостійно та бюджет впровадження та підтримку crm-системи". Для великих компаній, які можуть виділяти щомісіяно 6000 гривень на 8 годин індивідуальної технічної підтримки може й підійде.