Perfectum відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Київ, ул. Владимирская, 52
Відгуки клієнтів та користувачів
Perfectum
4.4 5
8 відгуків / 2285 переглядів
Результати відгуків
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Накручені відгуки!!!!!! Лайно

Гость Гость 24 квітня, 2024 год
Жахливий продукт, встановили 4 роки тому користувались місяця 2, купили на свою голову коробку, за яку щомісяця просять платити гроші, бо виходять оновлення де виправляють свої баги.
Її потрібно було назвати не перфетум, а Баг Црм
Вибачте на слові, але лайно саме що не є. Підтримка мінус, тільки тікети пишіть, виправимо. Виправимо в них це - в наступному оновлені... Читати відгук
Жахливий продукт, встановили 4 роки тому користувались місяця 2, купили на свою голову коробку, за яку щомісяця просять платити гроші, бо виходять оновлення де виправляють свої баги.
Її потрібно було назвати не перфетум, а Баг Црм
Вибачте на слові, але лайно саме що не є. Підтримка мінус, тільки тікети пишіть, виправимо. Виправимо в них це - в наступному оновлені за ваші гроші! Не замовляйте
Переваги:
  1. Українська црм
Недоліки:
  1. В цій црм ви плюсів не знайдете
1 згоден 1 не згоден

Ідеальний продукт у кого мало проблем і нема чим зайнятися

Гость Гость 18 березня, 2024 год
Головний висновок з цієї CRM- дуже сирий продукт, за який з Вас постійно хочуть зняти більше грошей.
Купили коробкову версію і намагаємося працювати з цією системою вже кілька років.
У CRM постійно з'являються БАГИ, купа БАГІВ. Звернення до центру підтримки зводиться до одного: Купуйте оновлення і все буде добре. Купуємо – добре не настає.
Причому найцікавіше, що якщо вам потрібні... Читати відгук
Головний висновок з цієї CRM- дуже сирий продукт, за який з Вас постійно хочуть зняти більше грошей.
Купили коробкову версію і намагаємося працювати з цією системою вже кілька років.
У CRM постійно з'являються БАГИ, купа БАГІВ. Звернення до центру підтримки зводиться до одного: Купуйте оновлення і все буде добре. Купуємо – добре не настає.
Причому найцікавіше, що якщо вам потрібні оновлення сьогоднішнього дня, але Ви не заплатили за раніше випущені оновлення, які в принципі Вам не потрібні т.к. у Вас немає таких модулів, які оновлювалися, Вас все одно змусять сплатити всі оновлення, які були до цього.
Тобто. ця компанія яка виправляє свої БАГІ та свої недоробки, але оплатити просить за це користувачів.
Просто якесь шахрайство.
Навчання за системою відсутнє взагалі. Те, що компанія пропонує навчанням назвати складно, і це платне навчання.
Система сираю вже багато років і постійно вилазять проблеми.
Вирішення проблем це ціла історія. Половина нашої команди разом із підтримкою (якою практично немає) витрачають купу часу на пошук рішень щодо усунення проблем цієї CRM.
Тому дуже рекомендую цю систему тим компаніям, які не знають чим зайняти своїх співробітників.
Недоліки:
  1. 1. Навчання роботі з системою відсутнє
  2. 2. Дуже багато Багів
  3. 3. Постійно вимагають гроші за виправлення своїх Багів та нібито оновлення
  4. 4. Огидна підтримка
  5. 5. Дорога ціна системи, додатків та хостингу
  6. 6. Огидна послуга з налаштування
  7. 7. Система абсолютно сира

Не рекомендую навіть зв'язуватись

Ігор Ігор 7 вересня, 2023 год
Пишу про свій досвід роботи з цією компанією та CRM системою. Робіть висновки самі. Попрацював аж 2 місяці, далі не витримав терпець.
Замовив коробкову версію, так як менеджер мені розповів що вона має мені окупитись за 2 роки. А фактично крім ліцензії яка коштувала 64 тис грн, мені запропонували свій сервер за 48 тис грн в рік. Я пішов шляхом... Читати відгук
Пишу про свій досвід роботи з цією компанією та CRM системою. Робіть висновки самі. Попрацював аж 2 місяці, далі не витримав терпець.
Замовив коробкову версію, так як менеджер мені розповів що вона має мені окупитись за 2 роки. А фактично крім ліцензії яка коштувала 64 тис грн, мені запропонували свій сервер за 48 тис грн в рік. Я пішов шляхом раціонального витрачання коштів компанії і замовив у їхніх партнерів сервер за 24 тис грн в рік.
Під час користування зіткнувся з деякими багами та недоліками. Ці баги та недоліки в демо версії якою я користувався не можливо було помітити. Тому і не знав про них. Підтримка не охоче допомагала вирішувати багато проблем. Зверніть увагу на те, що підтримка тут є безкоштовна і платна. Моя суб'єктивна думка що вони свої недоліки і баги Вам вирішуватимуть тільки за гроші. І ще додатки та інтеграції всі платні. Тобто інтеграція з приват банком, щоб приходили виписки 1 раз в день, коштувала 5 тис грн.
Вишенька на торті. Якщо у вас коробка, то вам потрібно оновлювати її, оновлення коштує 1000 грн. Вам зразу продають підписку на оновлення за 10000 грн на рік. Але я не зміг оновитись, підтримка не допомогла вирішити проблему, направляла мене постійно до мого сисадміна, якого я замовив на фрілансі, він розводив руками так як все правильно було вже налаштовано. Після оновлення помилка 504, відновлюємо бекап - працює, оновили - 504, підтримка "У вас все рівно щось не так налаштовано, зверністься до свого сисадміна".
Я плюнув - взявся за деяку платфому (не буду рекламувати) за безкоштовно, сам розібрався та все налаштував і зробив ідеальну CRM систему під себе.
Попросив що мені повернули кошти за підписку на оновлення - так як я не зміг оновитись, це 10 тис грн. Але все звелось до того що мені потрібно далі платити кошти та розвивати црм систему, що це саме вірне рішення, взяти їхнє обладнання ще за 48 тис грн на рік. Бо те що я брав в оренду воно неправльно працює і не таке. Як мені заявили "дешева рибка - погана юшка", тому ось так мені відповіли на мій запит повернення коштів.
В підсумку, витрачено 84 тис грн за ліцензію, підписку на оновлення, додатки та інтеграції, та 10 тис гри на послуги фрілансера щоб налаштовував сервери, та оренду сервера.
Мене мало з роботи не звільнили бо витратив кошти Бог зна куди.
Тому ось такий досвід, робіть висновки самі. Моя вина також присутня, так я не достатньо дослідив ринок, довірився менеджеру який мені розказав як все класно і чотко працює.
Тому вивчайте ринок, досліджуйте ринок CRM систем та не робіть таких помилок як я.
Переваги:
  1. немає
Недоліки:
  1. Підтримка не вирішує проблем
  2. Платні додатки та інтеграції
  3. Кошти не повертають навіть частково
  4. Безліч багів та недоліків
  5. Пропонують свій сервер за 48 тис грн в рік
  6. Не розуміння того що в базі має таке бути

Плохо все. Дизайн. Комуникативность. Юзабилити. Поддержка.

Игорь Игорь 30 серпня, 2023 год
С первых дней после залива базы стало понятно что пользоваться ей не возможно. Мега количество всплывающих багов и неудобсв.
Форма поддержки через тикеты это как издевательство на клиентом.
Советую проходить далеко мимо. Не тратьте деньги. А самое основное - время.
Переваги:
  1. Даже цена не является плюсом
Недоліки:
  1. Недоделанное барахло с огромным количеством багов

Продукт і сервіс не коштує і гривні!

Юлія Юлія 10 серпня, 2023 год
Ми пропрацювали з Перфектум довгих і важких 6 місяців — і нам є, що сказати.
5 років до цього ми працювали з українським офісом та сервером Bitrix24. Звичайно після 24.02.2022 основний запит був — змінити російську CRM на нашу, українську. Після пошуків та обговорень — ми з командою зупинилися на Перфектум (Perfectum). Працювали з інтегратором. Демоверсія, яку показав інтегратор,... Читати відгук
Ми пропрацювали з Перфектум довгих і важких 6 місяців — і нам є, що сказати.

5 років до цього ми працювали з українським офісом та сервером Bitrix24. Звичайно після 24.02.2022 основний запит був — змінити російську CRM на нашу, українську. Після пошуків та обговорень — ми з командою зупинилися на Перфектум (Perfectum). Працювали з інтегратором. Демоверсія, яку показав інтегратор, нам, на перший погляд, сподобалася. Звісно ми мали чіткі очікування та вимоги по функціоналу для нової платформи, про що було повідомлено інтеграторам Перфектуму. Нас запевнили, що платформа підійде під наш запит, що є багато можливостей кастомізації, що розробники постійно працюють над вдосконаленням CRM. Інтегратор звернув увагу, що купуючи річну підписку ми можемо вигідно зекономити кошти. Після успішної демонстрації та запевнень, що система буде працювати так, як нам треба, ми погодилися на цю пропозицію. Це виявилося великою помилкою.

На жаль, вже під час перших тижнів реальної роботи з новою CRM виявилося, що Перфектум має ряд критичних для нас недоліків. Спочатку ми думали, що це пов’язано з тим, що інтерфейс для нас новий та ще не дуже знайомий, але згодом зрозуміли — питання не до інтерфейсу (хоча і до нього теж, він не такий user friendly, як позиціюється). Питання до банального набору функціонала. Зокрема, наприклад: відсутні можливості ставити задачі декільком співробітникам одразу, відсутні можливості підкріпляти скриншоти в завданнях та в чатах, сповіщення по завданнях приходять із запізненням або зовсім не приходять. Банально лайкнути повідомлення в чаті неможливо. Окремою проблемою виявилася абсолютно неробоча реалізація воронки в цій CRM. Оскільки наша команда працює віддалено, все це сильно сповільнювало або навіть унеможливлювало деякі робочі процеси. Питань до Перфектуму щодня ставало все більше й більше.

Після 6 місяців страждань та безрезультатних запитів на кастомізацію і оптимізацію CMR, ми вирішили припинити співпрацю достроково. Всі наші запити про повернення грошей, або перепродаж абонентської підписки не привели ні до чого, окрім розчарування в керівництві Перфектуму та їх інтегратора.
А коли ми спробували обговорити з іншими партнерами Перфектуму щодо перепродажу нашої абонентської підписки іншим клієнтам — у відповідь вже від потенційних перекупників отримали аналогічні негативні відгуки щодо цієї компанії як «сумнівної контори».

Одним словом, вся їх система повністю непрофесійна, негнучка та не клієнтоорієнтована. Хочемо попередити всіх, хто шукає для себе CRM-ки українських виробників: подумайте тричі перед тим, як приймати рішення про співпрацю з Перфектум та віддавати їм свої гроші. Їх продукт і сервіс не коштує і гривні!

Не раджу, повний відстой.

Дмитро Дмитро 3 липня, 2023 год
Вартість системи коштує шалених грошей. Нав'язують придбання одразу на рік. Я так розумію знають, що вже потім нікуди не дінешся тому що за рік вже сплатив. Лише налаштування системи коштує 15000 гривень. А налаштовували систему АЖ 1,5 місяця. За 1,5 місяці ні зроблено з налаштувань нічого, елементарні налаштування і то з помилками і це 15 тис. А виправляють вони їх... Читати відгук Вартість системи коштує шалених грошей. Нав'язують придбання одразу на рік. Я так розумію знають, що вже потім нікуди не дінешся тому що за рік вже сплатив. Лише налаштування системи коштує 15000 гривень. А налаштовували систему АЖ 1,5 місяця. За 1,5 місяці ні зроблено з налаштувань нічого, елементарні налаштування і то з помилками і це 15 тис. А виправляють вони їх дуже довго ніби вони це роблять безкоштовно, а ні за шалені гроші. Технічна підтримка повне лайно. Перед налаштуванням вам дають анкету яку ви заповнюєте, в ній багато модулів та розділів, витрачаєш на це купу часу, а потім після налаштування твоєї системи тебе кажуть що анкета стандартна і те що ти заповнював не входить до твого придбаного пакету- ПЛАТИ ЩЕ. А на питання так навіщо ви надаєте анкету з вказаними модулями та заставляєте її заповнювати - одна відмазка: Це стандартна анкета ми всім її даємо. Навчання коштує 2 години 2500 грн., провели 1 годину, а другу годину взагалі простили. Обіцяли надати запис навчання і ніхто нічого не надав. Як завжди під час продажу вам розказують добре, що дуже багато функціоналу буде у вас , а в результаті додаткова оплата. І читайте уважніше договір який укладається між вами та ФОП Леженіним Євгеном Сергійовичем. Пункт 9.4. Договору " При розірванні цієї Угоди будь-якою стороною за будь-яких підстав Абонент зобов'язаний припинити використання Програми, повернення сплачених коштів за невикористаний період не відбувається. ГРОШІ НЕ ПОВЕРТАЮТЬСЯ. Якщо хочете щоб вас кинули то будь ласка це до Перфектум.
Переваги:
  1. не знайшов
Недоліки:
  1. Дороге, довге, неякісне налаштування системи. Дорога вартість системи. Неякісне (дороге, платне) навчання користуванню системи. Довга, неякісна підтримка клієнта.

Компанія повністю не клієнторієнтована

Марина Марина 30 листопада, 2022 год
Хочу поділитися своїм досвідом переходу на срм Перфектум. Основний запит це змінити російську срм на українську. Знайшли Перфектум, провели зустріч з менеджером і нам все дуже красиво описали і показали.
Так як ми переносили дані, то ми вирішили замовити через них повне налаштування системи та перенос наших лідів. І все було добре, до моменту налаштування. Для початку потрібно було внести... Читати відгук
Хочу поділитися своїм досвідом переходу на срм Перфектум. Основний запит це змінити російську срм на українську. Знайшли Перфектум, провели зустріч з менеджером і нам все дуже красиво описали і показали.
Так як ми переносили дані, то ми вирішили замовити через них повне налаштування системи та перенос наших лідів. І все було добре, до моменту налаштування. Для початку потрібно було внести 100% оплати за три місяці срм та за всю інтеграцію. А потім почався повний кошмар:
- не компетентність технічних працівників у своєму ж продукті
- не бажання взагалі почути клієнта
- якщо щось не зрозуміли, вони не запитували, просто не реалізовували, або писали, що не можуть це зробити. Про те щоб запропонувати якусь заміну я взагалі мовчу.
- менеджер з продажу обіцяє перенос до трьох днів, а роблять місяць.
Я хотіла, щоб у мене не боліла голова за це, а замість цього я на них витратила безліч нервів, постійні переписки, дзвінки.
Вся система їх повністю не клієнтоорієнтована. Написала скаргу керівництву, в надії що у них щось зміниться, але ні, почула що все у них добре і головне що налаштування зроблені.
Зараз тепер шукаю стороннього інтегратора, хто може доналаштувати, бо працювати з їх спеціалістами це найгірший сервіс, що може бути.

Непоганий продукт і просто відстійна технічна підтримка

Роман Роман 9 липня, 2022 год
Обрали Перфектум, через те, що необхідно було знайти заміну іншій CRM.
Досі (минуло 2 тижні) не почали повноцінно користуватись, через те що, вся документація по інтеграціям не відповідає дійсності. На будь-які питання технічна підтримка відповідає відписками, а-ля "робіть все по інструкції і буде добре" і так далі. Ніхто не намагається допомогти або в'їхати, щоб розібратись із проблемою користувача.
Самі відповіді... Читати відгук
Обрали Перфектум, через те, що необхідно було знайти заміну іншій CRM.

Досі (минуло 2 тижні) не почали повноцінно користуватись, через те що, вся документація по інтеграціям не відповідає дійсності. На будь-які питання технічна підтримка відповідає відписками, а-ля "робіть все по інструкції і буде добре" і так далі. Ніхто не намагається допомогти або в'їхати, щоб розібратись із проблемою користувача.

Самі відповіді можуть надходити годинами (мова про 3-5 годин часу).

Досить странний, як на мене маркетинговий хід - знижка на перші три місяці новим користувачам, а далі по повній платити. Взагалі не про довгострокові відносини.

Короче, не варіант для невеликого бізнесу, для якого критична опція "робити налаштування самостійно та бюджет впровадження та підтримку crm-системи". Для великих компаній, які можуть виділяти щомісіяно 6000 гривень на 8 годин індивідуальної технічної підтримки може й підійде.
Perfectum
Perfectum - програма для автоматизації всіх процесів вашого бізнесу. Завдяки цьому ви зможете завжди "тримати руку на пульсі" компанії, підняти якість наданого сервісу і звільнити додатковий час.

Рейтинг 4.4 з 5 на підставі 8 відгуків
Адреса: Київ, ул. Владимирская, 52
Телефон: (044) 227 52 21
Програми
Quick Sender
Quick Sender

Рейтинг: 4.8
158 відгуків
Poster POS
Poster POS

Рейтинг: 3.1
103 відгука
ChatGPT Agent
ChatGPT Agent

Рейтинг: 4.5
2 відгука
Ontaxi - заказ такси онлайн
Ontaxi - заказ такси онлайн

Рейтинг: 1.4
133 відгука
Proxy-Solutions.net
Proxy-Solutions.net

Рейтинг: 4.4
20 відгуків
​ChatGPT
​ChatGPT

Рейтинг: 2.4
25 відгуків
Wordpress
Wordpress

Рейтинг: 4
3 відгука
Программа Медок
Программа Медок

Рейтинг: 2.2
43 відгука
Bestclevers LMS
Bestclevers LMS

Рейтинг: 4.9
17 відгуків
Программа - ShopEditor
Программа - ShopEditor

Рейтинг: 2.5
2 відгука