Юлія Отзыв написан 10 августа, 2023 год26 просмотров
Ми пропрацювали з Перфектум довгих і важких 6 місяців — і нам є, що сказати.
5 років до цього ми працювали з українським офісом та сервером Bitrix24. Звичайно після 24.02.2022 основний запит був — змінити російську CRM на нашу, українську. Після пошуків та обговорень — ми з командою зупинилися на Перфектум (Perfectum). Працювали з інтегратором. Демоверсія, яку показав інтегратор, нам, на перший погляд, сподобалася. Звісно ми мали чіткі очікування та вимоги по функціоналу для нової платформи, про що було повідомлено інтеграторам Перфектуму. Нас запевнили, що платформа підійде під наш запит, що є багато можливостей кастомізації, що розробники постійно працюють над вдосконаленням CRM. Інтегратор звернув увагу, що купуючи річну підписку ми можемо вигідно зекономити кошти. Після успішної демонстрації та запевнень, що система буде працювати так, як нам треба, ми погодилися на цю пропозицію. Це виявилося великою помилкою.
На жаль, вже під час перших тижнів реальної роботи з новою CRM виявилося, що Перфектум має ряд критичних для нас недоліків. Спочатку ми думали, що це пов’язано з тим, що інтерфейс для нас новий та ще не дуже знайомий, але згодом зрозуміли — питання не до інтерфейсу (хоча і до нього теж, він не такий user friendly, як позиціюється). Питання до банального набору функціонала. Зокрема, наприклад: відсутні можливості ставити задачі декільком співробітникам одразу, відсутні можливості підкріпляти скриншоти в завданнях та в чатах, сповіщення по завданнях приходять із запізненням або зовсім не приходять. Банально лайкнути повідомлення в чаті неможливо. Окремою проблемою виявилася абсолютно неробоча реалізація воронки в цій CRM. Оскільки наша команда працює віддалено, все це сильно сповільнювало або навіть унеможливлювало деякі робочі процеси. Питань до Перфектуму щодня ставало все більше й більше.
Після 6 місяців страждань та безрезультатних запитів на кастомізацію і оптимізацію CMR, ми вирішили припинити співпрацю достроково. Всі наші запити про повернення грошей, або перепродаж абонентської підписки не привели ні до чого, окрім розчарування в керівництві Перфектуму та їх інтегратора. А коли ми спробували обговорити з іншими партнерами Перфектуму щодо перепродажу нашої абонентської підписки іншим клієнтам — у відповідь вже від потенційних перекупників отримали аналогічні негативні відгуки щодо цієї компанії як «сумнівної контори».
Одним словом, вся їх система повністю непрофесійна, негнучка та не клієнтоорієнтована. Хочемо попередити всіх, хто шукає для себе CRM-ки українських виробників: подумайте тричі перед тим, як приймати рішення про співпрацю з Перфектум та віддавати їм свої гроші. Їх продукт і сервіс не коштує і гривні!
Perfectum - программа для автоматизации всех процессов вашего бизнеса. Благодаря этому вы сможете всегда "держать руку на пульсе" компании, поднять качество предоставляемого сервиса и освободить дополнительное время.
Продукт і сервіс не коштує і гривні! - Отзывы о Perfectum
5 років до цього ми працювали з українським офісом та сервером Bitrix24. Звичайно після 24.02.2022 основний запит був — змінити російську CRM на нашу, українську. Після пошуків та обговорень — ми з командою зупинилися на Перфектум (Perfectum). Працювали з інтегратором. Демоверсія, яку показав інтегратор, нам, на перший погляд, сподобалася. Звісно ми мали чіткі очікування та вимоги по функціоналу для нової платформи, про що було повідомлено інтеграторам Перфектуму. Нас запевнили, що платформа підійде під наш запит, що є багато можливостей кастомізації, що розробники постійно працюють над вдосконаленням CRM. Інтегратор звернув увагу, що купуючи річну підписку ми можемо вигідно зекономити кошти. Після успішної демонстрації та запевнень, що система буде працювати так, як нам треба, ми погодилися на цю пропозицію. Це виявилося великою помилкою.
На жаль, вже під час перших тижнів реальної роботи з новою CRM виявилося, що Перфектум має ряд критичних для нас недоліків. Спочатку ми думали, що це пов’язано з тим, що інтерфейс для нас новий та ще не дуже знайомий, але згодом зрозуміли — питання не до інтерфейсу (хоча і до нього теж, він не такий user friendly, як позиціюється). Питання до банального набору функціонала. Зокрема, наприклад: відсутні можливості ставити задачі декільком співробітникам одразу, відсутні можливості підкріпляти скриншоти в завданнях та в чатах, сповіщення по завданнях приходять із запізненням або зовсім не приходять. Банально лайкнути повідомлення в чаті неможливо. Окремою проблемою виявилася абсолютно неробоча реалізація воронки в цій CRM. Оскільки наша команда працює віддалено, все це сильно сповільнювало або навіть унеможливлювало деякі робочі процеси. Питань до Перфектуму щодня ставало все більше й більше.
Після 6 місяців страждань та безрезультатних запитів на кастомізацію і оптимізацію CMR, ми вирішили припинити співпрацю достроково. Всі наші запити про повернення грошей, або перепродаж абонентської підписки не привели ні до чого, окрім розчарування в керівництві Перфектуму та їх інтегратора.
А коли ми спробували обговорити з іншими партнерами Перфектуму щодо перепродажу нашої абонентської підписки іншим клієнтам — у відповідь вже від потенційних перекупників отримали аналогічні негативні відгуки щодо цієї компанії як «сумнівної контори».
Одним словом, вся їх система повністю непрофесійна, негнучка та не клієнтоорієнтована. Хочемо попередити всіх, хто шукає для себе CRM-ки українських виробників: подумайте тричі перед тим, як приймати рішення про співпрацю з Перфектум та віддавати їм свої гроші. Їх продукт і сервіс не коштує і гривні!
отзыв
Комментарии к отзыву