Марина Отзыв написан 30 ноября, 2022 год87 просмотров
Хочу поділитися своїм досвідом переходу на срм Перфектум. Основний запит це змінити російську срм на українську. Знайшли Перфектум, провели зустріч з менеджером і нам все дуже красиво описали і показали. Так як ми переносили дані, то ми вирішили замовити через них повне налаштування системи та перенос наших лідів. І все було добре, до моменту налаштування. Для початку потрібно було внести 100% оплати за три місяці срм та за всю інтеграцію. А потім почався повний кошмар: - не компетентність технічних працівників у своєму ж продукті - не бажання взагалі почути клієнта - якщо щось не зрозуміли, вони не запитували, просто не реалізовували, або писали, що не можуть це зробити. Про те щоб запропонувати якусь заміну я взагалі мовчу. - менеджер з продажу обіцяє перенос до трьох днів, а роблять місяць. Я хотіла, щоб у мене не боліла голова за це, а замість цього я на них витратила безліч нервів, постійні переписки, дзвінки. Вся система їх повністю не клієнтоорієнтована. Написала скаргу керівництву, в надії що у них щось зміниться, але ні, почула що все у них добре і головне що налаштування зроблені. Зараз тепер шукаю стороннього інтегратора, хто може доналаштувати, бо працювати з їх спеціалістами це найгірший сервіс, що може бути.
Perfectum - программа для автоматизации всех процессов вашего бизнеса. Благодаря этому вы сможете всегда "держать руку на пульсе" компании, поднять качество предоставляемого сервиса и освободить дополнительное время.
Компанія повністю не клієнторієнтована - Отзывы о Perfectum
Так як ми переносили дані, то ми вирішили замовити через них повне налаштування системи та перенос наших лідів. І все було добре, до моменту налаштування. Для початку потрібно було внести 100% оплати за три місяці срм та за всю інтеграцію. А потім почався повний кошмар:
- не компетентність технічних працівників у своєму ж продукті
- не бажання взагалі почути клієнта
- якщо щось не зрозуміли, вони не запитували, просто не реалізовували, або писали, що не можуть це зробити. Про те щоб запропонувати якусь заміну я взагалі мовчу.
- менеджер з продажу обіцяє перенос до трьох днів, а роблять місяць.
Я хотіла, щоб у мене не боліла голова за це, а замість цього я на них витратила безліч нервів, постійні переписки, дзвінки.
Вся система їх повністю не клієнтоорієнтована. Написала скаргу керівництву, в надії що у них щось зміниться, але ні, почула що все у них добре і головне що налаштування зроблені.
Зараз тепер шукаю стороннього інтегратора, хто може доналаштувати, бо працювати з їх спеціалістами це найгірший сервіс, що може бути.
отзыв
Комментарии к отзыву