Вікторія Отзыв написан 23 августа, 2024 год160 просмотров
Хочу залишити відгук про поїздку з Болгарії до Дніпра 21.08.2024. Може для когось ця інформація буде корисною і допоможе уникнути неприємних сюрпризів. Місця бронювали заздалегідь. Дівчина завірила мене, що місця є, забронювала, сказала, що за день до відправки з нами зв'яжуться. Все так і було, але інформації про номери місць нам ніхто не надав. Коли ми сіли в автобус, наші місця виявилися в останньому ряду. Я не проти останнього ряду, коли місця повноцінні. Що таке останній ряд в автобусі Bus Prestige: це П'ЯТЬ місць поруч врядок, які НЕ ОПУСКАЮТЬСЯ в лежаче положення. Нас про це не попередили, нахабно продавши ці недомісця за повну ціну по 3000 грн. Коли пасажири спереду опустили свої сидіння для сну, ми виявилися знерухомленними, їх сидіння лежали буквально на наших колінах. І так 24 години. Що було з нашими ногами - тяжко описати словами.Стюардеса Любов ніяк не відреагувала на мою жалобу. Може для когось такі крісла норм, комусь срочно треба їхати і байдуже які місця, але продавці квитків повинні інформувати про такі умови. Якби я знала, я б купила в іншій компанії або на іншу дату. Вся провина в даній ситуації лежить суто на компанії Bus Prestige, які втиснули цей останній ряд крісла непридатні для таких довготривалих перевезень. Треба думати не тільки про матеріальний прибуток, а й про здоров'я і комфорт пасажирів, від яких ви цей прибуток отримуєте
нажаль, компанія не сприймає критику обьективно. це давало би їй підвищення рейтингу і рівня добіри. Ця хабалка Люба, розаджує в автобусі людей за власний кошт, ймовірно за додакові гонорари. Тому і таке постійно в автобсах. А могло би бути без скандалів. Но організаторам Люба чеше на людей ересть і фотогрфує людей, яких сама же своєю не професійністтю жлводить до істерії. Бо спілкування з людьми не її коньок.
Попередження - Отзывы о Перевозчик BUS PRESTIG
для когось ця інформація буде корисною і допоможе уникнути неприємних сюрпризів. Місця бронювали заздалегідь. Дівчина завірила мене, що місця є, забронювала, сказала, що за день до відправки з нами зв'яжуться. Все так і було, але інформації про номери місць нам ніхто не надав. Коли ми сіли в автобус, наші місця виявилися в останньому ряду. Я не проти останнього ряду, коли місця повноцінні. Що таке останній ряд в автобусі Bus Prestige: це П'ЯТЬ місць поруч врядок, які НЕ ОПУСКАЮТЬСЯ в лежаче положення. Нас про це не попередили, нахабно продавши ці недомісця за повну ціну по 3000 грн. Коли пасажири спереду опустили свої сидіння для сну, ми виявилися знерухомленними, їх сидіння лежали буквально на наших колінах. І так 24 години. Що було з нашими ногами - тяжко описати словами.Стюардеса Любов ніяк не відреагувала на мою жалобу. Може для когось такі крісла норм, комусь срочно треба їхати і байдуже які місця, але продавці квитків повинні інформувати про такі умови. Якби я знала, я б купила в іншій компанії або на іншу дату. Вся провина в даній ситуації лежить суто на компанії Bus Prestige, які втиснули цей останній ряд крісла непридатні для таких довготривалих перевезень. Треба думати не тільки про матеріальний прибуток, а й про здоров'я і комфорт пасажирів, від яких ви цей прибуток отримуєте
отзыв
Комментарии к отзыву