Відповідь панбусу - Отзывы о Пан-бус Сумы

Пан-бус Сумы
Отзыв написан 24 апреля, 2025 год 52 просмотра
Отримала коментарій під моїм відгуком.
"Бачимо, що Ви дуже "зацікавились" нашою компанією, стільки часу пройшло після Вашої подорожі, але Ви досі зациклені на цій ситуації. Замість вирішеня, яким є виготовлення актуальних документів, а саме паспорта, Ви вже більше пів року щомісяця пишете негативні відгуки.
Сподіваємося всі ваші подальші подорожі будуть більш продуманими та приємними."

ВІДПОВІДАЮ розумній співробітниці компаніі панбус, раптом під відгуком не побачить.

По- перше, із- за вашої необізнаності в законодавстві я втратила велику суму грошей. По- друге, тепер через вас я маю проблеми, оскільки за ті 2 дні, на які із- за вас звернулись в Суми, почали з переляку дитині робити нові документи, які тепер лежать не забрані. Їх треба тепер через консульство пересилати в іншу країну. А це знов час і гроші. До речі, жодних вибачень від панбус я не отримала (вже не потрібні)
То стуліть свої писки і мовчки читайте. Скільки вважатиму потрібним, стільки і писатиму людям правду про вас. Хто дав вам право вказувати, чим і коли займатись вашим колишнім пасажирам. Край хамства.
До речі, в суд не подала лише тому, що шкода часу та нервів. Квитки, переписка, аудіо - все маю. І бережу.
Тож замість писати собі хороші відгуки, навчіться добре робити те, за що взялись. А саме- навчіться самі ввічливо спілкуватись з людьми, деяких водіїв навчіть. Корисніше буде. Не лізьте в особисте життя пасажирів - то моветон. Дивно, що досі цього не знали.
Хабальство в наш час не виграє.





Комментарии к отзыву

Ответ представителя Пан-бус 24 апреля, 2025 год
Ми уважно ознайомилися з Вашим коментарем і шкодуємо, що досвід співпраці з нашою компанією залишив у Вас негативні враження. Водночас змушені зауважити, що поширення публічних звинувачень, образливих висловлювань на адресу співробітників та агресивна форма подачі інформації виходять за межі конструктивного діалогу.



Компанія PAN-BUS діє виключно в межах чинного законодавства та на підставі публічного договору оферти, з умовами якого кожен пасажир ознайомлюється перед бронюванням квитка. У випадку виникнення спірних ситуацій ми відкриті до розгляду претензій у письмовому порядку із наданням підтверджуючих документів — у встановлені законом терміни та у відповідній формі.



Що стосується згаданих Вами документів, дій чи наслідків, які нібито спричинила наша компанія, — жодних офіційних звернень від Вас з наданням доказів чи вимог ми не отримували. Водночас залишаємо за собою право захисту ділової репутації компанії та її працівників у випадку подальшого поширення недостовірної чи образливої інформації.



Закликаємо утримуватися від особистих образ, поважати етичні межі публічного спілкування та користуватися передбаченими законом механізмами захисту прав — у правовій площині.



З повагою,

компанія PAN-BUS


Пан-бус Сумы
Все отзывы

3.6 5
305 отзывов / 19187 просмотров
Пассажирские перевозки
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)

Рейтинг: 2.5
446 отзывов
Flixbus
Flixbus

Рейтинг: 1.7
1080 отзывов
Компания ADLER TRANS
Компания ADLER TRANS

Рейтинг: 4.2
16 отзывов
Перевозчик 7-TIME
Перевозчик 7-TIME

Рейтинг: 1.5
250 отзывов
Компания "Зелений Слон 7"
Компания "Зелений Слон 7"

Рейтинг: 2.6
56 отзывов
Pavluks-Trans
Pavluks-Trans

Рейтинг: 1.6
954 отзыва
ООО Тур-Транс-Р
ООО Тур-Транс-Р

Рейтинг: 2.9
115 отзывов
Прикарпатский Экспресс
Прикарпатский Экспресс

Рейтинг: 2
142 отзыва
ТрансТемпо (Trans Tempo)
ТрансТемпо (Trans Tempo)

Рейтинг: 4.2
653 отзыва