Користуюся другий рік. З плюсів, гарно роблять перевірку до початку вересня навіть оперативно , за 2-3 дні партію жилетів 30 шт. Дуже сумлінна менеджер Анна, старається догодити клієнту, відповідає вцілому оперативно , але вона нажаль не в Китаї в вплинути на склад фізично не може. Але в другій декаді вересня 25 р. мої посилки почали довго лежати і чекати... Читать отзыв Користуюся другий рік. З плюсів, гарно роблять перевірку до початку вересня навіть оперативно , за 2-3 дні партію жилетів 30 шт. Дуже сумлінна менеджер Анна, старається догодити клієнту, відповідає вцілому оперативно , але вона нажаль не в Китаї в вплинути на склад фізично не може. Але в другій декаді вересня 25 р. мої посилки почали довго лежати і чекати на перевірку. В ітозі мої посилки з одягом пролежали від 2 до 3 тижнів і перевірились, одна - ні. Я терміново запросив їх відправити, і нажаль до свят цього не встигли зробити якісно, відправили під не зрозумілими трек номерами , так що перевізники не змогли їх прийняти до 30.09. далі - тиждень свят в Китаї. В мене почався зимовий сезон , а товар виїде аж після 07.10.25 Збитків на десятки а той сотню тисяч грн !!! Я в розпачі :(( Також не повернута більше тижня посилка з добре перевіреним бракованим товаром, з чиєї вини ще не знаю, скрін прикріплюю.
Як виявилось вже зараз: причина затримки - 1 працівник перевіряє посилки , почався сезон контейнерів. Але ж я теж клієнт який замовив послугу яку ви зобов'язались виконати вчасно і якісно, і теж готовий заплатити. Чому я маю нести збитки за помилки вашого менеджменту.
Питання до керівництва - 1. не можете організувати роботу в сезон - не беріть роздрібних клієнтів, майте силу відмовити. 2. за що я маю платити - перевірку - ок, а за зрив строків ? хто компенсує простій в 3-4 тижні включно з святами в Китаї ! Це все рівно що зробити рекламу морозива у вересні!!!
Достоинства:
Адекватні тарифи, гарно перевірять одяг, роблять заміри, фото, відео, таблиця. Сумлінна підтримка
Недостатки:
Невміння організувати роботу складу в сезон, дуже великі прострочки перевірки до 3 тижнів.
Немає автоматичної системи заповнення товару.,поповнення рахунку. Все робиться через незрозумілого менеджера. Зробив за вдення 23.11 24.11 товар вже був на складі у OptMaster.05.12 ще немає оцінення товару , нема ціни за доставку,нічого немає. Фото ваги не відправляють, просто пишуть яка обяснив вага. 2 місці назад була доставка авіа 15$ Цього разу вже 19$ за кілограм,цього не уточнюють. Оплата... Читать отзыв Немає автоматичної системи заповнення товару.,поповнення рахунку. Все робиться через незрозумілого менеджера. Зробив за вдення 23.11 24.11 товар вже був на складі у OptMaster.05.12 ще немає оцінення товару , нема ціни за доставку,нічого немає. Фото ваги не відправляють, просто пишуть яка обяснив вага. 2 місці назад була доставка авіа 15$ Цього разу вже 19$ за кілограм,цього не уточнюють. Оплата за товар,на не зрозумілу карту, •Рахують за доставку по комерційному курсі• «не питаються чи потрібно перепаковувати, чи огляд. Самі пакують,потім нараховують тобі за упаковку.
Гарно перевіряють, але затримали до 4х тижнів!
Дуже сумлінна менеджер Анна, старається догодити клієнту, відповідає вцілому оперативно , але вона нажаль не в Китаї в вплинути на склад фізично не може.
Але в другій декаді вересня 25 р. мої посилки почали довго лежати і чекати... Читать отзыв Користуюся другий рік. З плюсів, гарно роблять перевірку до початку вересня навіть оперативно , за 2-3 дні партію жилетів 30 шт.
Дуже сумлінна менеджер Анна, старається догодити клієнту, відповідає вцілому оперативно , але вона нажаль не в Китаї в вплинути на склад фізично не може.
Але в другій декаді вересня 25 р. мої посилки почали довго лежати і чекати на перевірку. В ітозі мої посилки з одягом пролежали від 2 до 3 тижнів і перевірились, одна - ні. Я терміново запросив їх відправити, і нажаль до свят цього не встигли зробити якісно, відправили під не зрозумілими трек номерами , так що перевізники не змогли їх прийняти до 30.09. далі - тиждень свят в Китаї. В мене почався зимовий сезон , а товар виїде аж після 07.10.25 Збитків на десятки а той сотню тисяч грн !!! Я в розпачі :((
Також не повернута більше тижня посилка з добре перевіреним бракованим товаром, з чиєї вини ще не знаю, скрін прикріплюю.
Як виявилось вже зараз: причина затримки - 1 працівник перевіряє посилки , почався сезон контейнерів. Але ж я теж клієнт який замовив послугу яку ви зобов'язались виконати вчасно і якісно, і теж готовий заплатити. Чому я маю нести збитки за помилки вашого менеджменту.
Питання до керівництва -
1. не можете організувати роботу в сезон - не беріть роздрібних клієнтів, майте силу відмовити.
2. за що я маю платити - перевірку - ок, а за зрив строків ? хто компенсує простій в 3-4 тижні включно з святами в Китаї ! Це все рівно що зробити рекламу морозива у вересні!!!
Краще знайти друге карго,моя думка
Все робиться через незрозумілого менеджера.
Зробив за вдення 23.11 24.11 товар вже був на складі у OptMaster.05.12 ще немає оцінення товару , нема ціни за доставку,нічого немає.
Фото ваги не відправляють, просто пишуть яка обяснив вага.
2 місці назад була доставка авіа 15$
Цього разу вже 19$ за кілограм,цього не уточнюють.
Оплата... Читать отзыв Немає автоматичної системи заповнення товару.,поповнення рахунку.
Все робиться через незрозумілого менеджера.
Зробив за вдення 23.11 24.11 товар вже був на складі у OptMaster.05.12 ще немає оцінення товару , нема ціни за доставку,нічого немає.
Фото ваги не відправляють, просто пишуть яка обяснив вага.
2 місці назад була доставка авіа 15$
Цього разу вже 19$ за кілограм,цього не уточнюють.
Оплата за товар,на не зрозумілу карту,
•Рахують за доставку по комерційному курсі•
«не питаються чи потрібно перепаковувати, чи огляд.
Самі пакують,потім нараховують тобі за упаковку.