OptMaster отзывы
с оценкой «Плохо»

Отзывы клиентов, сотрудников, отзывы о работодателях
OptMaster
3.5 5
2 отзыва / 896 просмотров

Гарно перевіряють, але затримали до 4х тижнів!

Андрій П. Андрій П. среда, 1 октября
Користуюся другий рік. З плюсів, гарно роблять перевірку до початку вересня навіть оперативно , за 2-3 дні партію жилетів 30 шт.
Дуже сумлінна менеджер Анна, старається догодити клієнту, відповідає вцілому оперативно , але вона нажаль не в Китаї в вплинути на склад фізично не може.
Але в другій декаді вересня 25 р. мої посилки почали довго лежати і чекати... Читать отзыв
Користуюся другий рік. З плюсів, гарно роблять перевірку до початку вересня навіть оперативно , за 2-3 дні партію жилетів 30 шт.
Дуже сумлінна менеджер Анна, старається догодити клієнту, відповідає вцілому оперативно , але вона нажаль не в Китаї в вплинути на склад фізично не може.
Але в другій декаді вересня 25 р. мої посилки почали довго лежати і чекати на перевірку. В ітозі мої посилки з одягом пролежали від 2 до 3 тижнів і перевірились, одна - ні. Я терміново запросив їх відправити, і нажаль до свят цього не встигли зробити якісно, відправили під не зрозумілими трек номерами , так що перевізники не змогли їх прийняти до 30.09. далі - тиждень свят в Китаї. В мене почався зимовий сезон , а товар виїде аж після 07.10.25 Збитків на десятки а той сотню тисяч грн !!! Я в розпачі :((
Також не повернута більше тижня посилка з добре перевіреним бракованим товаром, з чиєї вини ще не знаю, скрін прикріплюю.

Як виявилось вже зараз: причина затримки - 1 працівник перевіряє посилки , почався сезон контейнерів. Але ж я теж клієнт який замовив послугу яку ви зобов'язались виконати вчасно і якісно, і теж готовий заплатити. Чому я маю нести збитки за помилки вашого менеджменту.

Питання до керівництва -
1. не можете організувати роботу в сезон - не беріть роздрібних клієнтів, майте силу відмовити.
2. за що я маю платити - перевірку - ок, а за зрив строків ? хто компенсує простій в 3-4 тижні включно з святами в Китаї ! Це все рівно що зробити рекламу морозива у вересні!!!
bad
Достоинства:
  1. Адекватні тарифи, гарно перевірять одяг, роблять заміри, фото, відео, таблиця. Сумлінна підтримка
Недостатки:
  1. Невміння організувати роботу складу в сезон, дуже великі прострочки перевірки до 3 тижнів.

Краще знайти друге карго,моя думка

Гость Гость 5 декабря, 2023 год
Немає автоматичної системи заповнення товару.,поповнення рахунку.
Все робиться через незрозумілого менеджера.
Зробив за вдення 23.11 24.11 товар вже був на складі у OptMaster.05.12 ще немає оцінення товару , нема ціни за доставку,нічого немає.
Фото ваги не відправляють, просто пишуть яка обяснив вага.
2 місці назад була доставка авіа 15$
Цього разу вже 19$ за кілограм,цього не уточнюють.
Оплата... Читать отзыв
Немає автоматичної системи заповнення товару.,поповнення рахунку.
Все робиться через незрозумілого менеджера.
Зробив за вдення 23.11 24.11 товар вже був на складі у OptMaster.05.12 ще немає оцінення товару , нема ціни за доставку,нічого немає.
Фото ваги не відправляють, просто пишуть яка обяснив вага.
2 місці назад була доставка авіа 15$
Цього разу вже 19$ за кілограм,цього не уточнюють.
Оплата за товар,на не зрозумілу карту,
•Рахують за доставку по комерційному курсі•
«не питаються чи потрібно перепаковувати, чи огляд.
Самі пакують,потім нараховують тобі за упаковку.negative
OptMaster
OptMaster
Рейтинг 3.5 из 5 на основании 2 отзывов
OptMaster.Top
Перейти на сайт

Грузоперевозки
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

Рейтинг: 1.3
23664 отзыва
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 отзывов
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 отзывов
USAinUA
USAinUA

Рейтинг: 3.9
450 отзывов
Укрзализныця (Укрзалізниця)
Укрзализныця (Укрзалізниця)

Рейтинг: 2.3
2606 отзывов
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 отзывов
UPS
UPS

Рейтинг: 1.4
195 отзывов
Росан
Росан

Рейтинг: 2.1
737 отзывов
Компания «GUNSEL»
Компания «GUNSEL»

Рейтинг: 2.6
1167 отзывов