Андрій П. Отзыв написан среда, 1 октября8 просмотров
Користуюся другий рік. З плюсів, гарно роблять перевірку до початку вересня навіть оперативно , за 2-3 дні партію жилетів 30 шт. Дуже сумлінна менеджер Анна, старається догодити клієнту, відповідає вцілому оперативно , але вона нажаль не в Китаї в вплинути на склад фізично не може. Але в другій декаді вересня 25 р. мої посилки почали довго лежати і чекати на перевірку. В ітозі мої посилки з одягом пролежали від 2 до 3 тижнів і перевірились, одна - ні. Я терміново запросив їх відправити, і нажаль до свят цього не встигли зробити якісно, відправили під не зрозумілими трек номерами , так що перевізники не змогли їх прийняти до 30.09. далі - тиждень свят в Китаї. В мене почався зимовий сезон , а товар виїде аж після 07.10.25 Збитків на десятки а той сотню тисяч грн !!! Я в розпачі :(( Також не повернута більше тижня посилка з добре перевіреним бракованим товаром, з чиєї вини ще не знаю, скрін прикріплюю.
Як виявилось вже зараз: причина затримки - 1 працівник перевіряє посилки , почався сезон контейнерів. Але ж я теж клієнт який замовив послугу яку ви зобов'язались виконати вчасно і якісно, і теж готовий заплатити. Чому я маю нести збитки за помилки вашого менеджменту.
Питання до керівництва - 1. не можете організувати роботу в сезон - не беріть роздрібних клієнтів, майте силу відмовити. 2. за що я маю платити - перевірку - ок, а за зрив строків ? хто компенсує простій в 3-4 тижні включно з святами в Китаї ! Це все рівно що зробити рекламу морозива у вересні!!!
Достоинства:
Адекватні тарифи, гарно перевірять одяг, роблять заміри, фото, відео, таблиця. Сумлінна підтримка
Недостатки:
Невміння організувати роботу складу в сезон, дуже великі прострочки перевірки до 3 тижнів.
Гарно перевіряють, але затримали до 4х тижнів! - Отзывы о OptMaster
Дуже сумлінна менеджер Анна, старається догодити клієнту, відповідає вцілому оперативно , але вона нажаль не в Китаї в вплинути на склад фізично не може.
Але в другій декаді вересня 25 р. мої посилки почали довго лежати і чекати на перевірку. В ітозі мої посилки з одягом пролежали від 2 до 3 тижнів і перевірились, одна - ні. Я терміново запросив їх відправити, і нажаль до свят цього не встигли зробити якісно, відправили під не зрозумілими трек номерами , так що перевізники не змогли їх прийняти до 30.09. далі - тиждень свят в Китаї. В мене почався зимовий сезон , а товар виїде аж після 07.10.25 Збитків на десятки а той сотню тисяч грн !!! Я в розпачі :((
Також не повернута більше тижня посилка з добре перевіреним бракованим товаром, з чиєї вини ще не знаю, скрін прикріплюю.
Як виявилось вже зараз: причина затримки - 1 працівник перевіряє посилки , почався сезон контейнерів. Але ж я теж клієнт який замовив послугу яку ви зобов'язались виконати вчасно і якісно, і теж готовий заплатити. Чому я маю нести збитки за помилки вашого менеджменту.
Питання до керівництва -
1. не можете організувати роботу в сезон - не беріть роздрібних клієнтів, майте силу відмовити.
2. за що я маю платити - перевірку - ок, а за зрив строків ? хто компенсує простій в 3-4 тижні включно з святами в Китаї ! Це все рівно що зробити рекламу морозива у вересні!!!
отзыв
Комментарии к отзыву