Драйвер Отзыв написан 24 июня, 2023 год15 просмотров
Водій не захищений від неадекватних оцінок. А служба підтримки, як ООН, тільки може висловити стурбованість і співчуття, бо оцінки від клієнтів - то св"яте. Один малолєтка просто по приколу поставив мені 1 (приїхало інше авто, погане водіння, брудне авто). Але всім іншим в той день все було добре, було те авто (іншого просто фізично не могло бути). Служба підтримки розводить руками... Везу доставку, приїхав по адресу, стою, ніхто не виходить, простій не включиш, його нема. Дзвоню по телефону з додатка - там оказується відправник. Він дзвонить до отримувачки, вона мені. На неї не кричав, просто пояснив, що вже довго стою і маю наступне завмовлення. Ще попросила піднести посилку до воріт, бо вони не можуть відкрити ворота (доставка адреса-адреса). Послухав, підніс... В результаті та курка ставить мені 1. Служба підтримки знову співчуває тільки. Везу доставку з ресторану Крамар-рест (Львів, Данила Апостола. ХТО У ЛЬВОВІ, НЕ БЕРІТЬ ЗАМОВЛЕННЯ), паперовий пакет запечатаний степлером, по дорозі там щось виливається, я того не бачу. Коли віддавати отримувачу, а пакет розвалився, з горем пополам мужик поніс то додому, сказав, що буде відправляти назад. Добре, що я пакет ставив на коврик, було би залите все сидіння (пакет не падав по дорозі, але і не по автобану я їхав). Коли віддавав пакет отримувачу, то на сидіння все одно трохи накапало щось солодке і липке, треба чистити. В результаті потім бачу знову мінус в рейтингу. А служба підтримки, звичайно підтримує, висловлює стурбованість))))) але нічого зробити не може. Чому водій не може бачити оцінку від пасажира, а пасажир оцінку від водія бачить відразу? Де справедливість?
Достоинства:
Як додатковий дохід, в принципі може бути (кажу за Львів, бо попробував пару днів по Рівному і був в шоці від тарифів, співчуваю тим, хто там їздить, їх Уклон має на руках носити).
Недостатки:
Водій не може відстояти свій рейтинг, навіть якщо йому ставлять негативну оцінку не заслужено і всім на то на***ти. З таким успіхом пасажири будуть ще довше чекати таксі, або їздити на інших службах, бо в Уклоні не буде водіїв.
Онлайн заказ такси uklon.com.ua - оперативный заказ такси без телефонных звонков и ожидания диспетчера. Онлайн заказ такси uklon.com.ua - это наиболее простой способ заказать такси - удобный интерфейс, выбор оптимального маршрута и полноценный комфорт. Для телефонов и планшетов существует мобильная версия сайта, которой можно воспользоваться в любое время, помимо этого... подробнее
Водій - безправний слуга - Отзывы о Uklon.ua (заказ такси)
Один малолєтка просто по приколу поставив мені 1 (приїхало інше авто, погане водіння, брудне авто). Але всім іншим в той день все було добре, було те авто (іншого просто фізично не могло бути). Служба підтримки розводить руками...
Везу доставку, приїхав по адресу, стою, ніхто не виходить, простій не включиш, його нема. Дзвоню по телефону з додатка - там оказується відправник. Він дзвонить до отримувачки, вона мені. На неї не кричав, просто пояснив, що вже довго стою і маю наступне завмовлення. Ще попросила піднести посилку до воріт, бо вони не можуть відкрити ворота (доставка адреса-адреса). Послухав, підніс... В результаті та курка ставить мені 1. Служба підтримки знову співчуває тільки.
Везу доставку з ресторану Крамар-рест (Львів, Данила Апостола. ХТО У ЛЬВОВІ, НЕ БЕРІТЬ ЗАМОВЛЕННЯ), паперовий пакет запечатаний степлером, по дорозі там щось виливається, я того не бачу. Коли віддавати отримувачу, а пакет розвалився, з горем пополам мужик поніс то додому, сказав, що буде відправляти назад. Добре, що я пакет ставив на коврик, було би залите все сидіння (пакет не падав по дорозі, але і не по автобану я їхав). Коли віддавав пакет отримувачу, то на сидіння все одно трохи накапало щось солодке і липке, треба чистити. В результаті потім бачу знову мінус в рейтингу. А служба підтримки, звичайно підтримує, висловлює стурбованість))))) але нічого зробити не може.
Чому водій не може бачити оцінку від пасажира, а пасажир оцінку від водія бачить відразу? Де справедливість?
отзыв
Комментарии к отзыву