Эта компания перевозчик заявляет что можно бронировать места. Мы за месяц заказали билеты выбрав места , но зайдя на сайт увидили что нас пересадили.Дети сидят скраю в конце автобуса а я спереди. Начала звонить, они говорят бывает, автобус заменили и мы вас посадили куда захотели. А люди которые бронировали билеты после вас будут сидеть на ваших местах. Это нормально?... Читать отзыв Эта компания перевозчик заявляет что можно бронировать места. Мы за месяц заказали билеты выбрав места , но зайдя на сайт увидили что нас пересадили.Дети сидят скраю в конце автобуса а я спереди. Начала звонить, они говорят бывает, автобус заменили и мы вас посадили куда захотели. А люди которые бронировали билеты после вас будут сидеть на ваших местах. Это нормально? И плюс они не предупреждают что в Польше могут пересадить в другой автобус. И там вы тоже будете без места.... сядете где останется.
Їхала вчора автобусом компанії Odri із Бремена до Львова (номер 78-17). Wi-fi в автобусі не працює. Туалет в салоні відчиняли тільки для дітей, санітарні зупинки робили раз на п'ять-шість годин. Читала у відгуках про чай, каву, гарячу воду для вівсянки. В нас нічого з цього не було. Доїхати від однієї точки до іншої з цією компанією можливо, але зручною цю... Читать отзыв Їхала вчора автобусом компанії Odri із Бремена до Львова (номер 78-17). Wi-fi в автобусі не працює. Туалет в салоні відчиняли тільки для дітей, санітарні зупинки робили раз на п'ять-шість годин. Читала у відгуках про чай, каву, гарячу воду для вівсянки. В нас нічого з цього не було. Доїхати від однієї точки до іншої з цією компанією можливо, але зручною цю поїздку назвати дуже складно.
Користуюсь цим перевізником вже 5 раз (нажаль, поки альтернативи нема)…Як завжди хамство водіїв на «висоті» (((… самореалізуються за рахунок жінок, які зараз користуються вашими послугами перевізника…. Навчить своїх водіїв з повагою відноситись, відповідати на запитання пасажирів !!!!. (Одрі номер 9306)… підійшла запитати, чи їде він до необхідного мені місця…. У відповідь- «я що повинен кинути все і вас обслуговувати?»….... Читать отзыв Користуюсь цим перевізником вже 5 раз (нажаль, поки альтернативи нема)…Як завжди хамство водіїв на «висоті» (((… самореалізуються за рахунок жінок, які зараз користуються вашими послугами перевізника…. Навчить своїх водіїв з повагою відноситись, відповідати на запитання пасажирів !!!!. (Одрі номер 9306)… підійшла запитати, чи їде він до необхідного мені місця…. У відповідь- «я що повинен кинути все і вас обслуговувати?»…. А коли їздили інши рази, не пам‘ятаю вже номер автобуса, і жінка спитала щось у водія, так відповідь почули всі: «я що вам повинен ср.ку лизати»….. ЦЕ ЖАХ((((.. Ще один приклад: стояли поряд з жінкою з Харківа, її потяг затримался, у зв‘язку з обстрілами, автобус Одрі не захотів чекати (на 8хвилин вона запізнилась),,,,, дзвонила у адміністрацію і водію… нуль(((, водій: «ви що не чужте, що я вам кажу, у мене відправлення о …» Коли водії набирають посилки доя передачи, пасажири всі мовчки чекають…. І це затримки на 0,5 години-годину…
По семейным обстоятельствам пришлось сдать билет на 5 января 2019 года по маршруту Нюрнберг-Львов.. 02.01.19 пакет документов был передан моим сыном в офис во Львове. Документы приняли , сказали что деньги 90 процентов вернут в течении 3 недель Через 3 недели поинтересовались. В этот раз сказали что вернут через 30 рабочих дней Мне раньше... Читать отзыв По семейным обстоятельствам пришлось сдать билет на 5 января 2019 года по маршруту Нюрнберг-Львов.. 02.01.19 пакет документов был передан моим сыном в офис во Львове. Документы приняли , сказали что деньги 90 процентов вернут в течении 3 недель Через 3 недели поинтересовались. В этот раз сказали что вернут через 30 рабочих дней Мне раньше приходилось возвращать деньги за билеты у других перевозчиков, но таких сроков нет нигде Сегодня 11.02.19г денег нет
Зачем обманывать ?
Не можу рекомендувати
Обслуговування
Навчить своїх водіїв з повагою відноситись, відповідати на запитання пасажирів !!!!.
(Одрі номер 9306)… підійшла запитати, чи їде він до необхідного мені місця…. У відповідь- «я що повинен кинути все і вас обслуговувати?»….... Читать отзыв Користуюсь цим перевізником вже 5 раз (нажаль, поки альтернативи нема)…Як завжди хамство водіїв на «висоті» (((… самореалізуються за рахунок жінок, які зараз користуються вашими послугами перевізника….
Навчить своїх водіїв з повагою відноситись, відповідати на запитання пасажирів !!!!.
(Одрі номер 9306)… підійшла запитати, чи їде він до необхідного мені місця…. У відповідь- «я що повинен кинути все і вас обслуговувати?»….
А коли їздили інши рази, не пам‘ятаю вже номер автобуса, і жінка спитала щось у водія, так відповідь почули всі: «я що вам повинен ср.ку лизати»….. ЦЕ ЖАХ((((..
Ще один приклад: стояли поряд з жінкою з Харківа, її потяг затримался, у зв‘язку з обстрілами, автобус Одрі не захотів чекати (на 8хвилин вона запізнилась),,,,, дзвонила у адміністрацію і водію… нуль(((, водій: «ви що не чужте, що я вам кажу, у мене відправлення о …»
Коли водії набирають посилки доя передачи, пасажири всі мовчки чекають…. І це затримки на 0,5 години-годину…
Не рекомендую
Возврат денег за билет