Наталія Отзыв написан 23 декабря, 2021 год16 просмотров
Звернулась із проханням відновити пак код, зателефонувала на гарячу лінію, нібито цілодобову близько 23. Висіла на лінії хвилин 40. Трубку взяла сонна співробітниця, ставила запитання так, ніби взагалі не розуміла, що робити в цій ситуації, перепитувала номер у мене разів зо три, після цього запитала номери, на які найчастіше я дзвонила, хотіла їй сказати, потім вона різко мене перериває та запитує серію та номер паспорта. Окей диктую, перепитує, диктую знову, знову просить повторити, потім, каже, добре диктує мені для перевірки неправильний номер, я кажу, ви мені неправильно продиктували, вона мені ви не пройшли перевірку. Каже, передзвоніть на цей номер ще раз.
Дзвоню вдруге, вже висіла на лінії десь хвилин 30, це на початку першої ночі, між іншим, на цілодобовій гарячій лінії, ну ок, знову те ж саме, запитали номер телефону, серію номер паспорта, дівчина каже, перевірку ви пройшли , вам о 8 ранку завтра передзвонить співробітник і продиктує пак код, говорю, о 8 нормально. Якраз вирішу це питання якомога раніше
Вранці дзвінка не було, передзвонила сама. Сказали, що поновити неможливо, сказали йти до магазину.
Цього ж дня у магазині мені продали нову карту для відновлення пароля, дівчина сказала, що за годину все працюватиме. Чому, до речі, мені потрібно було щось купувати, якщо картка в мене вже є на руках не ясно. Зі збереженням контактів ця послуга коштує 225 грн, якщо що. І співробітниця, до речі, взагалі не хотіла відновлювати нічого, сказала, що програма не працює, треба чекати, сподівалася, що я швидко піду, мабуть. Тільки коли зрозуміла, що я чекатиму, різко зайнялася моїм питанням, мабуть програма відразу запрацювала. Цікаво, що у вас за програма така, яка то працює, то не працює.
За годину моя відновлена картка не запрацювала, зателефонувала на гарячу лінію, сказали, що стоїть заборона на відновлення. На запитання, хто цю заборону поставив, відповіді я не отримала, сказали, що потрібно ще раз йти в магазин.
МТС, я все, звичайно, розумію. Але чому, щоб відновити свою картку, мені потрібно пройти всі кола пекла? Це що за марафон? Як можна набрати таких некомпетентних співробітників, що мені довелося звертатися до вас буквально п'ять разів? Причому під час пандемії мені потрібно було відвідувати ваші магазини двічі. Вдруге, звернувшись до магазину, я нарешті потрапила на адекватного співробітника, до речі, який був шокований, що мені просто не продиктували пак код одразу після першого звернення. Питання: як весь цей ланцюжок співробітників зміг схибити при вирішенні абсолютно звичайної проблеми?
Достоинства:
Можливість мати телефон із двома картками, щоб поступово перестати користуватися послугами цього зв'язку
Недостатки:
Постійне збільшення вартості пакета послуг, причому чим саме це обґрунтувати вони самі не знали, збільшували кількість смс у пакеті, а навіщо мені смс, до речі, не зрозуміло.
Неможливо роздавати інтернет у тарифі з безлімітним інтернетом. До речі, у лайф це можливо, а вартість послуг за місяць набагато нижча.
З таким сервісом, відтік клієнтів просто не уникнути, а бажання користуватися послугами пропадає не тільки в мене, хоча я була супер лояльною клієнткою років десять вже
Доброго дня, Наталія! Першочергово хочемо вибачитись за таке обслуговування. Так, звісно ж, не повинно бути. Ми розуміємо, що жодні слова з нашої сторони не згладять вашого розчарування, проте відзначимо, що ми приділяємо величезну увагу професійній підготовці своїх співробітників. На жаль, подібні факти можливі в будь-якій сфері обслуговування і їх не слід розцінювати як політику компанії стосовно своїх клієнтів в цілому. Такі випадки є винятком. Зі свого боку ми обов'язково проведемо необхідні заходи, щоб уникнути таких неприємностей в майбутньому!
Прохання ще уточнити нам в приватні повідомлення нашої офіційної сторінки https://www.facebook.com/VFUkraine/, коли саме ви звертались за консультацією і як звати оператора, котрий вас обслуговував. Будемо чекати)
Компания МТС – пионер мобильной связи в Украине. Каждый второй украинец пользуется связью МТС. С 2003 года компания входит в состав международной группы МТС. Это компания-гигант мобильной связи, которая работает на рынках СНГ и входит в десятку крупнейших мировых операторов связи. Общее количество абонентов МТС в мире перевалило за 80... подробнее
Неможливо відновити пак код - Отзывы о МТС (MTS)
Дзвоню вдруге, вже висіла на лінії десь хвилин 30, це на початку першої ночі, між іншим, на цілодобовій гарячій лінії, ну ок, знову те ж саме, запитали номер телефону, серію номер паспорта, дівчина каже, перевірку ви пройшли , вам о 8 ранку завтра передзвонить співробітник і продиктує пак код, говорю, о 8 нормально. Якраз вирішу це питання якомога раніше
Вранці дзвінка не було, передзвонила сама. Сказали, що поновити неможливо, сказали йти до магазину.
Цього ж дня у магазині мені продали нову карту для відновлення пароля, дівчина сказала, що за годину все працюватиме. Чому, до речі, мені потрібно було щось купувати, якщо картка в мене вже є на руках не ясно. Зі збереженням контактів ця послуга коштує 225 грн, якщо що. І співробітниця, до речі, взагалі не хотіла відновлювати нічого, сказала, що програма не працює, треба чекати, сподівалася, що я швидко піду, мабуть. Тільки коли зрозуміла, що я чекатиму, різко зайнялася моїм питанням, мабуть програма відразу запрацювала. Цікаво, що у вас за програма така, яка то працює, то не працює.
За годину моя відновлена картка не запрацювала, зателефонувала на гарячу лінію, сказали, що стоїть заборона на відновлення. На запитання, хто цю заборону поставив, відповіді я не отримала, сказали, що потрібно ще раз йти в магазин.
МТС, я все, звичайно, розумію. Але чому, щоб відновити свою картку, мені потрібно пройти всі кола пекла? Це що за марафон? Як можна набрати таких некомпетентних співробітників, що мені довелося звертатися до вас буквально п'ять разів? Причому під час пандемії мені потрібно було відвідувати ваші магазини двічі. Вдруге, звернувшись до магазину, я нарешті потрапила на адекватного співробітника, до речі, який був шокований, що мені просто не продиктували пак код одразу після першого звернення. Питання: як весь цей ланцюжок співробітників зміг схибити при вирішенні абсолютно звичайної проблеми?
отзыв
Комментарии к отзыву
Прохання ще уточнити нам в приватні повідомлення нашої офіційної сторінки https://www.facebook.com/VFUkraine/, коли саме ви звертались за консультацією і як звати оператора, котрий вас обслуговував. Будемо чекати)
З повагою, представник компанії Vodafone Ukraine