Одеса, вул. Італійська. Офіційний салон вадафон Менеджер салону навмисно продав телефон з дефектом для літньої людини. Історія… на мій запит що потрібен надійний кнопковий телефон для літньої людини, продали телефон Сігма з дефектом. Або телефон не проходив передпродажної підготовки або ці дії працівників салону були навмисними. Телефон залагав і почав підвисати зараз же як тільки вставили сімкарту і спробували перевірити... Читать отзыв Одеса, вул. Італійська. Офіційний салон вадафон Менеджер салону навмисно продав телефон з дефектом для літньої людини. Історія… на мій запит що потрібен надійний кнопковий телефон для літньої людини, продали телефон Сігма з дефектом. Або телефон не проходив передпродажної підготовки або ці дії працівників салону були навмисними. Телефон залагав і почав підвисати зараз же як тільки вставили сімкарту і спробували перевірити процес отримання СМС чи налаштування телефонної книги. Кілька разів зверталися в салон але там відповіли, що то норм для цього телефону. Далі ще гірше, телефон зависав, не хотів отримувати СМС тасналашьхтовуватись. Коли спробував повернути цей телефон назад в салон, то запропонували виключно ремонт. Зауваження, що в салоні не перевірили телефон і не підготували його до продажу керівник просто проігнорував. Служба допомоги Вадафону ні якої оперативної допомоги не надала.
Достоинства:
Незаповнений простір ж багато порожніх робочих місць. До медеджерів постійні черги
Найгірший оператор зв'язку. Мошенікі. Інтернет найгірший. Тарифи необгрунтовано високі. Неякісне надання послуг відсутність нормального інтернету, і хамське відношення до клієнтів це саме про ціх недолугих шахраїв з водафону
Пенсіонер,грошей катма,на останні поповнюєш і дізнаєшся що тариф піднято в черговий раз,оплата не можлива,а поповнені будуть знімати щоденно,відмовляюсь від компанії якою користувався з моменту появи ЮМС...
Вам обязательно не скажут , когда в компании закончится волшебный порошок и манагеры придумают новую разводку как списать у вас деньги. Это будет странная акция или обязательное условие списание денег за каждый день, даже если лежат деньги на весь тариф. Это не важно, в поддержке вам скажут, что такова политика компании им очень жаль, а вы уйдете униженный и без... Читать отзыв Вам обязательно не скажут , когда в компании закончится волшебный порошок и манагеры придумают новую разводку как списать у вас деньги. Это будет странная акция или обязательное условие списание денег за каждый день, даже если лежат деньги на весь тариф. Это не важно, в поддержке вам скажут, что такова политика компании им очень жаль, а вы уйдете униженный и без возможности влиять на этот беспредел. СКАМ оператор
23 хвилини чекав тільки коли оператор відповість, замість того щоб допомагати в тяжкий час своїм абонентам, навпаки підвищили тарифи ще більше , такий собі цифровий геноцид, єдиний вихід переходити на лайф, там ще все для людей якось.
Хочу поменять тариф ребенку, в приложении пишут обязательно переход через дию! А у него нет дии и в его возрасте она не нужна! Пытаюсь связаться с оператором уже 40 мин!
В мене було 250гривень на рахунку і не вистачало 10 і через це абонплати не відбулося. я нікому не дзвонив а гроші на рахунку були стягненні і ніяких оповіщень мені не приходило Коли добавив кошти яких не вистачало Перевірив рахунок а коштів знову не вистачає Розумію це як шахрайська схема
Позавчора моєму чоловікові зателефонувала операторка з метою зміни тарифу. У процесі спілкування вона поцікавилась віком мого чоловіка та чи самостійно приймає він рішення. Ці питання ніяк не стосуються теми дзвінка. Її,бачте, здивував голос мого чоловіка! У всіх людей голоси можуть бути різними,люди навіть можуть виглядати старше/молодше свого віку!
Не перший раз стикаюсь. Останній раз підключав бабцю ще перед війною. Тоді опсоси вкрали гроші ледве закрив рахунок через захист споживачів бо він був контрактний. Забулось. Купив електронну музику з новим тарифом. Гроші вкрали сімка не прийшла за сутки! У підтримку не дозвонитись. Якщо годину витратиш то з 111 шлють на 222 а ті обратно. грають у футбол. Читать отзыв Не перший раз стикаюсь. Останній раз підключав бабцю ще перед війною. Тоді опсоси вкрали гроші ледве закрив рахунок через захист споживачів бо він був контрактний. Забулось. Купив електронну музику з новим тарифом. Гроші вкрали сімка не прийшла за сутки! У підтримку не дозвонитись. Якщо годину витратиш то з 111 шлють на 222 а ті обратно. грають у футбол. Подавиться тими грошима!
Кожен місяць знімає абонплату, мій тариф був 400 грн, потім зрозуміла що той водафон повна шляпа, і вирішила щоб зовсім не втрачати номер, перейшла на 200 грн. Зв'язок жахливий, іноді взагалі його немає, коли вимикають світло. Інтернет пише що є, а по факту немає. Іноді намагалась зайти шось подивитися, але.... у водафоні "Е" горить. Зато постійно підіймаються тарифи. Купила... Читать отзыв Кожен місяць знімає абонплату, мій тариф був 400 грн, потім зрозуміла що той водафон повна шляпа, і вирішила щоб зовсім не втрачати номер, перейшла на 200 грн. Зв'язок жахливий, іноді взагалі його немає, коли вимикають світло. Інтернет пише що є, а по факту немає. Іноді намагалась зайти шось подивитися, але.... у водафоні "Е" горить. Зато постійно підіймаються тарифи. Купила Київстар, інтернет тільки його врятовує, постійно лове і робе без перешкод. Вирішила, що водафон поповнювати не буду, немає за що. Жахливо все. Щє й до оператора додзвонитися немає функції.
Достоинства:
Можно здвонити в мережі водафон.
Недостатки:
Жахливий інтернет. Дорогі тарифи для їхніх послуг. Неможливо дзвонити оператору.
Треба підключити послугу "рік без абонплат" літній жінці. Чекала з'єднання з оператором більше години. Не дочекалась, на жаль. Ви економите кошти на кількості співробітників? А як же час ваших клієнтів. Необачно
акции счёт пополнил пакет не получил все деньги сняли как воруют нагло МТС Украина - это сплошное кидание и обман Не рекомендую этого оператора больше ничего не пополнилню
г.Киев, Деснянский р-н . 2месяц как подала заявку, что при отключении света нет ни интернета, ни связи. За что платить? за свять 2 часа в день? Ничего не сделали...просто нет слов. Дозвониться к ним невозможно, плата не за что... аккамуляторы никто и не собирается ставить... это ужас
Не в первый раз они так делают 4 дня назад пополнил счёт для включения пакета ,зашёл в мобильное приложение нажал на включение пакета ,в ближайшее время пакет будет подключен и вот сегодня уже нет денег на счету ,если не ....., то как их назвать этих ...,...,выбирайте другие мобильные операторы эти ...,... зажрались.
Я бы вас за такую работу в сервисе посадил бы на страпон пи++расы с+ка. Я в банке все решил за 15 мин а в вашем сервисе них+я не решил за три дня дол++ёбы кончанутые, здохнете и больше никогда не работайте твари
Я зовсім не розумію навіщо такий дорогий тариф на 28 днів 410грн Якщо ваші послуги які включені до тарифу не працюють а якщо працюють то тільки 30-40 хвилин і все інтернет взагалі завжди пише нестабільне підключення Що це взагалі за дурня з обмеженням швидкості інтернету Ви взагалі нас за дурнів тримаєте?
Когда поднимали тариф, мотивируя тем, что покупают дополнительное питание для вышек, чтобы во время отключения света была связь, то откровенно наглое вранье!!! Мало того, что нет ни связи, ни мобильного интернета, в первые минуты отключения света ! Когда пытаешься связаться с оператором, говоришь о том, что при отключении света нет связи вообще, оператор нагло смеется и хамит!
Недостатки:
Один сплошной минус! Тариф скаканул с 360 гривен до 410 гривен и про этом нет ни связи, ни мобильного интерна! До 360 гривен тариф был 300 гривен и тоже поднятие делали и говорили, что покупают дополнительное питание для вышек!
Прийшла мені 12.01.24 така смс Для підключення послуги «Рік без абонплат» наберіть *365# або зайдіть у My Vodafone: Мої послуги - Доступні послуги - Зв'язок на рік - Рік без абонплати - Підключити. Вартість підключення 1870 грн. Перевірка статусу послуги - *365*1# або в My Vodafone. Завантажити My Vodafone на ваш пристрій www.vodafone.ua/app. А 11.02.24 перед тим як перечислити... Читать отзыв Прийшла мені 12.01.24 така смс Для підключення послуги «Рік без абонплат» наберіть *365# або зайдіть у My Vodafone: Мої послуги - Доступні послуги - Зв'язок на рік - Рік без абонплати - Підключити. Вартість підключення 1870 грн. Перевірка статусу послуги - *365*1# або в My Vodafone. Завантажити My Vodafone на ваш пристрій www.vodafone.ua/app. А 11.02.24 перед тим як перечислити вказану в ній суму, вирішила передзвонити щоб Водафон якій сюрприз не влаштував, як завжди. І вони називають вже іншу суму - дві з чимось тисячі грн. Мовляв подорожчання. На фоні того, що біля тижня протягом року була без інтернету бо в них щось зламалося, і навіть приблизного терміну коли полагодять, прийняла рішення перейти до будь якого іншого але порядного оператора.
Коли купляв смартфон в подарунок йшла симка від МТС. На конверті було написано "повніть рахунок на 100 гр. Й користуйтесь як я зрозумів для ознайомлення. Але вже на другий тиждень почали зайб...ть смсками, що потрібно поповнення на 180гр. Довелось заблокувати. Мутна контора.
Я пенсионер. Пенсия - 3000 грн. Около тридцати лет пользуюсь услугами этой сети. Последние несколько лет на тарифе за 140 грн. Для пенсионеров с кнопочными "БАБУШКОФОНАМИ", не пользующихся интернетом, и это дорого, а тут приходит СМС сообщение, что теперь тариф стоит 170 грн. Звоню оператору, оьъбъясняю ситуацию, в ответ - "Ничем не могу помочь". Когда попросили дать оценку результата диалога,... Читать отзыв Я пенсионер. Пенсия - 3000 грн. Около тридцати лет пользуюсь услугами этой сети. Последние несколько лет на тарифе за 140 грн. Для пенсионеров с кнопочными "БАБУШКОФОНАМИ", не пользующихся интернетом, и это дорого, а тут приходит СМС сообщение, что теперь тариф стоит 170 грн. Звоню оператору, оьъбъясняю ситуацию, в ответ - "Ничем не могу помочь". Когда попросили дать оценку результата диалога, дал самую низкую. Спустя два дня мне звонок от водафона. На вопрос чем я недоволен, ответил как есть - недоволен повышением тарифа при низком качестве связи. Как результат - водафон заблокировал мой номер, хотя 170 грн я-таки заплатил. Мне 79 лет. Я инвалид. Ноги не ходят, сердцг барахлит, глаза видят плохо. Вся пенсия уходит на лекарства и коммунальные платежи. Живу в сельской местности один. Телефон - единственный способ сообщения с соседями, или участковым врачом. Прошу руководство "ВОДАФОНА" дать правовую оценку действиям оператора, которому моё возмущение показалось оскорбительным
Что бы дозвониться до оператора надо пройти квест и угадать на какую цифру нажать !! Ожидание с оператор пообещали 10 минут . Я была на линии 15 !!!!! Мне никто не ответил !!! Пропадают деньги со счета !!!! В Украине вообще есть нормальные операторы связи ????!!!!
Що це?я навіть цю скаргу не з першого разу загрузив все так жахливо! 20 разів потрібно перезагружати сторінку, те що в голові про ваш зв'язок написати не можу
Мтс - це контора ***. Більше ніколи не буду користуватись цим оператором. Намагався відновити старий номер, 2 неділю водят за ніс, то заявки Вашої немає, то перезвоніть пізніше, то перезвоніть на 222, а там кажуть перезвоніть на знов 111. І так по колу... Це кінчена контора на всю голову.
Тарифікація із зніманням мб за користування інтернету, якась не адекватна, якщо зрівнювати з іншими опепаторами лайф чи київстар, то в мтс у двічі ато і втричі з'їдає мб. бистріше, даже якщо не користуїся знімає шаленими темпами, опепатори говорять включені якісь програми які автоматично знаходяться в мережі, я це і сам прекрасно знаю, але чомусь якщо на іншому операторі включений інет,... Читать отзыв Тарифікація із зніманням мб за користування інтернету, якась не адекватна, якщо зрівнювати з іншими опепаторами лайф чи київстар, то в мтс у двічі ато і втричі з'їдає мб. бистріше, даже якщо не користуїся знімає шаленими темпами, опепатори говорять включені якісь програми які автоматично знаходяться в мережі, я це і сам прекрасно знаю, але чомусь якщо на іншому операторі включений інет, то цього невідбуваїться. Я важаю, що це частково обман клієнтів, які реально це проконтролювати не можуть. Відповідні органи зверніть на це увагу, як у них іде тарифікація щодо зписання мб. за пользування інтернету.
Уже в который раз, когда я обмениваю бонусы на 5гб интернета, они заканчиваются в тот же день. И на что они ушли, мне сказать не могут. Якобы из-за конфиденциальности. Я понимаю, если бы я в дороге их потратила и не заметила или в отпуске. Но это было в день, когда я дома с вай фай и просто готовилась в дорогу.... Читать отзыв Уже в который раз, когда я обмениваю бонусы на 5гб интернета, они заканчиваются в тот же день. И на что они ушли, мне сказать не могут. Якобы из-за конфиденциальности. Я понимаю, если бы я в дороге их потратила и не заметила или в отпуске. Но это было в день, когда я дома с вай фай и просто готовилась в дорогу. Заранее купила интернет. Обманывают без зазрения совести. Худший провайдер
Добрий день! Ми ніколи не обманюємо абонентів і якщо гігабайти знялися, то вони дійсно були використані. На жаль, ми не можемо надати вам інформацію, куди вони були викорстані, адже таку інформацію ми просто не збираємо. Впевнені, що зможемо запропонувати вам вихід із ситуації та багато варіантів придбання додаткових мегабайт, для цього просто зверніться до нас у підтримку.
Компания МТС – пионер мобильной связи в Украине. Каждый второй украинец пользуется связью МТС. С 2003 года компания входит в состав международной группы МТС. Это компания-гигант мобильной связи, которая работает на рынках СНГ и входит в десятку крупнейших мировых операторов связи. Общее количество абонентов МТС в мире перевалило за 80... подробнее
В салоні Вадафон навмисно продали телефон з дефектом.
Менеджер салону навмисно продав телефон з дефектом для літньої людини.
Історія… на мій запит що потрібен надійний кнопковий телефон для літньої людини, продали телефон Сігма з дефектом. Або телефон не проходив передпродажної підготовки або ці дії працівників салону були навмисними.
Телефон залагав і почав підвисати зараз же як тільки вставили сімкарту і спробували перевірити... Читать отзыв Одеса, вул. Італійська. Офіційний салон вадафон
Менеджер салону навмисно продав телефон з дефектом для літньої людини.
Історія… на мій запит що потрібен надійний кнопковий телефон для літньої людини, продали телефон Сігма з дефектом. Або телефон не проходив передпродажної підготовки або ці дії працівників салону були навмисними.
Телефон залагав і почав підвисати зараз же як тільки вставили сімкарту і спробували перевірити процес отримання СМС чи налаштування телефонної книги. Кілька разів зверталися в салон але там відповіли, що то норм для цього телефону. Далі ще гірше, телефон зависав, не хотів отримувати СМС тасналашьхтовуватись.
Коли спробував повернути цей телефон назад в салон, то запропонували виключно ремонт.
Зауваження, що в салоні не перевірили телефон і не підготували його до продажу керівник просто проігнорував.
Служба допомоги Вадафону ні якої оперативної допомоги не надала.
Фуфлосвязь
Інтернет найгірший. Тарифи необгрунтовано високі. Неякісне надання послуг відсутність нормального інтернету, і хамське відношення до клієнтів це саме про ціх недолугих шахраїв з водафону
Крадіжка з поповнення
Найгірший оператор
Думаю,що зміню оператора
Не рекомендую!!!!
Скам оператор
СКАМ оператор
Мошеникі.....
Тарифний план подимают как хотят.
Обещалі рік 142грв прошол месяц и стало 240грв мошенничество полное...
самий гидкий оператор піонер
23 хвилини чекав тільки коли оператор відповість, замість того щоб допомагати в тяжкий час своїм абонентам, навпаки підвищили тарифи ще більше , такий собі цифровий геноцид, єдиний вихід переходити на лайф, там ще все для людей якось.
Под часа пытаюсь связаться с оператором
Відчуття шахрайства
Коли добавив кошти яких не вистачало
Перевірив рахунок а коштів знову не вистачає
Розумію це як шахрайська схема
Тарифи водафон
Непрофесійне спілкування операторки
Самий гнилий опсос в Україні
Останній раз підключав бабцю ще перед війною. Тоді опсоси вкрали гроші ледве закрив рахунок через захист споживачів бо він був контрактний.
Забулось.
Купив електронну музику з новим тарифом.
Гроші вкрали сімка не прийшла за сутки!
У підтримку не дозвонитись.
Якщо годину витратиш то з 111 шлють на 222 а ті обратно.
грають у футбол.
Читать отзыв Не перший раз стикаюсь.
Останній раз підключав бабцю ще перед війною. Тоді опсоси вкрали гроші ледве закрив рахунок через захист споживачів бо він був контрактний.
Забулось.
Купив електронну музику з новим тарифом.
Гроші вкрали сімка не прийшла за сутки!
У підтримку не дозвонитись.
Якщо годину витратиш то з 111 шлють на 222 а ті обратно.
грають у футбол.
Подавиться тими грошима!
Самий жахливий провайдер.
При такій роботі компанія скоро втратить всіх клієнтів.
Воровство денег при пополнении счета
никогда нет связи
не связывайтесь с компанией МТС
Жесть конечно, обслуживание ужасное, уже двое суто жду активации симки
Нерекомендую
Якщо ваші послуги які включені до тарифу не працюють а якщо працюють то тільки 30-40 хвилин і все інтернет взагалі завжди пише нестабільне підключення
Що це взагалі за дурня з обмеженням швидкості інтернету
Ви взагалі нас за дурнів тримаєте?
До оператора додзвонитися не реально .
Дозвонитися нереально до оператора чекала 45хв а поті вибили дзвінок...
Самая худшая связь !
Відносяться до клієнтів як до лохів
Для підключення послуги «Рік без абонплат» наберіть *365# або зайдіть у My Vodafone: Мої послуги - Доступні послуги - Зв'язок на рік - Рік без абонплати - Підключити. Вартість підключення 1870 грн. Перевірка статусу послуги - *365*1# або в My Vodafone. Завантажити My Vodafone на ваш пристрій www.vodafone.ua/app.
А 11.02.24 перед тим як перечислити... Читать отзыв Прийшла мені 12.01.24 така смс
Для підключення послуги «Рік без абонплат» наберіть *365# або зайдіть у My Vodafone: Мої послуги - Доступні послуги - Зв'язок на рік - Рік без абонплати - Підключити. Вартість підключення 1870 грн. Перевірка статусу послуги - *365*1# або в My Vodafone. Завантажити My Vodafone на ваш пристрій www.vodafone.ua/app.
А 11.02.24 перед тим як перечислити вказану в ній суму, вирішила передзвонити щоб Водафон якій сюрприз не влаштував, як завжди. І вони називають вже іншу суму - дві з чимось тисячі грн. Мовляв подорожчання. На фоні того, що біля тижня протягом року була без інтернету бо в них щось зламалося, і навіть приблизного терміну коли полагодять, прийняла рішення перейти до будь якого іншого але порядного оператора.
МТС намагається дурити людей
Реакция "водафона" на жалобу
Ужас !! Дно !!!
Що це? 400 грн в місяць!!!!
Відновлення номера
Обман, щодо тарифікації мб. інтернету
Гигабайты интернета просто исчезают
Безліміт за 350?