Чем дороже становится тариф тем хуже он работает без вай фай я не могу ни чего смотреть полноценно тари уже 470 гр если кто то будет говорить что проблема в телефоне и тд то у меня 16 про Макс Вот такое фуфло толкает вода фон
Микола, було звернення до операторів мобільной связі Водофон с приводу мобільного інтернету, що не працює вже 7 раб днів. за який я оплачую 400 грн. за місяць. То один з оператрорив МС Водофон. На ім'я Денис нагрубив, і заблокував номер 111Справка щоб,я не мог звонити операторам, (отвічає всі оператори заняти, перезвоніть пізніше). Думаю шукать другого провайдера дуже розочарован. А перед... Читать отзыв Микола, було звернення до операторів мобільной связі Водофон с приводу мобільного інтернету, що не працює вже 7 раб днів. за який я оплачую 400 грн. за місяць. То один з оператрорив МС Водофон. На ім'я Денис нагрубив, і заблокував номер 111Справка щоб,я не мог звонити операторам, (отвічає всі оператори заняти, перезвоніть пізніше). Думаю шукать другого провайдера дуже розочарован. А перед тим работало все так замічательно.
Компания не учитывает,что сейчас война и многие покинули свой дом. Я пополнила счёт через приват 24 . Менеджер компании сказал,что это не продлевает срок моей карточки,нужно пополнять только через терминал и зделать звонок .Деньги которые я пополнила компания присвоила себе.Называется жалуйтесь в центральную прачечную((.Большим компаниям все можно.((( Пользовалась много лет,теперь куплю лайф они сейчас лучше!
Пользовалась много лет услугами МТС . В последнее время пополнила счёт через приват 24. Компания отобрала номер.)) Менеджер компании сказал ,что пополнение через приват не является продлением номера. Надо было пополнять через терминал.Деньги которые на счету не вернули.
Добрий день. 29,12,22 р.по додатковій угоді№10775572 на суму 135 грн.в м-ць мінус 25% знижки на 15 Гб,01,04,23 р. зняли 175 грн. і дали 20Гб.Змініть цей тариф на мій правильний. на 111 дозвониться не можу.
Доброго дня. Відключила послугу мобільного інтернету в додатку, так як зв'язок не дозволяє ним користуватися, інетернет відключили,АЛЕ щодня знімали по 10 грн за інтернет !!! Звичайно, що я не перевіряла стан рахунку кожен день, виявила це в кінці місяця , коли не вистачило коштів на списання на місячний тариф.Зателефонувала до оператора , він пояснив ,що "десь не проставили... Читать отзыв Доброго дня. Відключила послугу мобільного інтернету в додатку, так як зв'язок не дозволяє ним користуватися, інетернет відключили,АЛЕ щодня знімали по 10 грн за інтернет !!! Звичайно, що я не перевіряла стан рахунку кожен день, виявила це в кінці місяця , коли не вистачило коштів на списання на місячний тариф.Зателефонувала до оператора , він пояснив ,що "десь не проставили галочку" і тому знімало по 10 грн, від це виправив , і мені потрібно чекати на повернення коштів. Чекала я два тижні, нічого не повертається, телефоную ще раз до оператора, який мені знову починає розказувати , що ми реєструємо заяву на повернення , ніякої заяви ,зареєстрованої раніше не зафіксовано, і скоріш за все, термін звернення вже минув і кошти не повернуться . Поясніть мені, що це???? Як можна при відключенні інтернету знімати щодня за інтернет???? Як можна реєструвати заявку і не зареєструвати її??? Як до вас звертатися і бути впевненим , що звернення буде розглянутим ??
В мене був віддавна, відносно дешевий пакет МТС, потім без попереджень та пояснень, оператором почалася збільшуватись оплата за послуги, зросла втричі, неподобство.
Доброго дня! Ми розуміємо, як для всіх нас важливо отримувати якісні послуги, тому стабільність мережі - один з наших пріоритетів в роботі. Якщо виникають якісь складності, будь ласка, зверніться за номером 111, в чаті додатку My Vodafone, в чаті на сайті https://my.vodafone.ua/auth або в приватні повідомленнях наших офіційних груп в соціальних мережах. Будемо чекати на ваше звернення! Показать 1 ответ
Село Вільне, Дніпропетровська обл. Такое чувство что находишься в какой то #опе мира по связи и интернету. В Барвенково когда обстреливали вьішки интернет бьіл гораздо лучше а тут...Рядом губиниха интернет и связь прекраснейшие а тут видимо кабель лишний зажопили
Вітаємо! Спеціалісти роблять все можливе, аби зв'язок працював у штатному режимі. Наразі зорієнтувати на терміни налагодження не можемо, адже у зв'язку зі складною ситуацією в країні, зараз вкрай важко оперативно відновлювати роботу мережі, проте наші технічні фахівці роблять усе від них можливе 💪
Дзвонила 3 рази , з питання що з інтернетом, нічим не допомогли, раніше зв'язок був достатньо гарний , зараз лове лише єшка , тариф 300 гривень і поганий інтернет, трішки образливо , що за такі гроші і посидіти просто нереально....
Доброго дня, Валерія! Запевняємо вас, що нам дуже важливо надавати якісні послуги, тому постійно вдосконалюємо покриття! Щоб вам допомогти, необхідно, щоб ви розповіли нам детальніше про ситуацію в зручний для вас спосіб - або в чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111, або у приватні повідомлення нашої сторінки https://www.facebook.com/VFUkraine/ Ми обов'язково передамо інформацію до відділу якості зв'язку) Хочеться, щоб ви змінили відношення до нашої компанії, тому зробимо все можливе для розв'язання питання! З повагою, представник компанії Vodafone Ukraine
На контракте мтс более 10 лет Честно уже достали Мало того что тарификация дороже всех на рынке так выходит что я ещё должен участвовать в востоковедение вышек на акутированных территориях Подключил тариф за 250 гр за месяц по итогу с первого числа 300 В связи с восстановлением вышек Как по мне это бред Скажите а вы мне... Читать отзыв На контракте мтс более 10 лет Честно уже достали Мало того что тарификация дороже всех на рынке так выходит что я ещё должен участвовать в востоковедение вышек на акутированных территориях Подключил тариф за 250 гр за месяц по итогу с первого числа 300 В связи с восстановлением вышек Как по мне это бред Скажите а вы мне до этого предоставляли услуги бесплатно? Какое я имею отношение к вашим проблемам? Политика вашей компании Если я на контракте то это значит что меня можно нагибать по цене В моём понимании контракт это долгосрочное сотрудничество.Для абонента должны быть какие-то скидки выгодные предложения,а в МТС всё наоборот пошёл в любой магазин купил стартовый пакет без заключения каких либо соглашений и выйдет дешевле
Сергію, вітаю! На контрактній формі понад два роки не було змін, ми до останнього намагались зберегти поточні умови, проте, на жаль, у наш час практично немає речей, які можна було вважати за постійність, адже ніхто не знає, що може трапитись завтра. Після масштабного вторгнення ворога ми підключали безплатні послуги тим, у кого не було можливості поповнити рахунок, щоб допомогти людям справитись з критичними ситуаціями. Нам вдалось допомогти мільйонам, хто знаходиться у гарячих точках залишатись на зв'язку навіть без можливості поповнити рахунки. Це вимушений крок, який допоможе нам підтримувати зв'язок по всій країні.
Ми намагаємось пропонувати тарифи з різними обсягами пакетних послуг під різні потреби клієнтів. При цьому й не забуваємо радувати клієнтів різними акційними пропозиціями. Що стосується акційних пропозицій, то ми обов'язково повідомимо про них на ваш номер телефону, якщо такі будуть присутні саме для вас. Сподіваємось на розуміння!
Як варіант, можете звернутись у підтримку до наших спеціалістів, аби вони змогли вам допомогти підібрати оптимальний тариф, яким ви будете задоволені! Нам не хотілося б, щоб користування послугами, які ми надаємо, викликали в клієнтів негатив, а приносили тільки позитив!
Звернутись до нас можна за одним із наступних направлень: в чат у додатку My Vodafone або на сайті: https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111. Абоненти для нас на першому місці!
Висловлюю Мою пошану, благословенній компанії Vodafone Ukraine, її благочестивій адміністрації, сумлінним співробітникам, а також користувачам її послугами та просто читаючим. Ваші аргументи та відповіді, раніше висловлені, викликають довіру до Вашого щирого бажання допомогти тим, хто потребує Вашої допомоги та співчуття. Якщо не допомогти вирішити проблему зараз, то хоча б пояснити, як подібні проблеми уникати в майбутньому, і не повторювати... Читать отзыв Висловлюю Мою пошану, благословенній компанії Vodafone Ukraine, її благочестивій адміністрації, сумлінним співробітникам, а також користувачам її послугами та просто читаючим. Ваші аргументи та відповіді, раніше висловлені, викликають довіру до Вашого щирого бажання допомогти тим, хто потребує Вашої допомоги та співчуття. Якщо не допомогти вирішити проблему зараз, то хоча б пояснити, як подібні проблеми уникати в майбутньому, і не повторювати помилок, які можуть заважати користуватися Вашими послугами з мобільного телефонного зв'язку, і у свою чергу, заважають Вашим абонентам висловлювати подяку та повагу в повному обсязі. Скажу коротко. Моя проблема не нова, судячи з відгуків абонентів. Надійшло повідомлення від Вашого оператора про те, що настав час перерахування платежу за тарифом на користування послугами телефонного зв'язку. Якщо на рахунку буде недостатньо коштів, то користуватися послугами телефонного зв'язку в межах тарифного пакета не можна. Коштів на рахунку було недостатньо, тому було здійснено перерахування грошей у достатній кількості. Через деякий час перерахована сума була знята для оплати додаткової послуги. І грошей стало недостатньо для користування телефонним зв'язком, заради якого і купувався пакет та сам телефон. Зауважте, не заради додаткових послуг та марного нав'язливого сервісу. Так, трохи інтернету, як засіб комунікації, насамперед виправдано в межах пропонованого пакету. Бажання отримувати багато грошей не виправдовує розчарування довірливих абонентів. У цьому зв’язку є низка питань. 1. Заради чого створено компанію Водафон? 2. Що первинне – послуги телефонії, чи можливості телефону? 3. Чому спочатку гроші з рахунку зараховуються на додаткові послуги? 4. Навіщо потрібні додаткові послуги, якщо не буде можливості користуватися телефонним зв'язком? 5. Чому, надходять повідомлення із зазначенням суми та дати для послуг телефонії, а суми на додаткові послуги та термін їхньої дії тримають у таємниці. 6. Чому через відсутність коштів відключають пакет телефонії автоматично, а додаткові послуги можуть відключити тільки після безпосереднього звернення до представника Водафона. Дякуємо за співчуття та розуміння.
Чернігівська область. Зв’язок дуже поганий. Інтернет взагалі майже відсутній. Цілими днями контрагенти не можуть додзвонитись при цьому, СМС-повідомлення про те, що до мене намагались додзвонитись приходить наступного дня, а то і через день. Акції, які пропонуються, по-факту виявляються шахрайством та обманом клієнтів. Самостійно, на свій розсуд переводять клієнтів на тарифи, які клієнт не замовляв. Тобто, клієнт купує пакет послуг... Читать отзыв Чернігівська область. Зв’язок дуже поганий. Інтернет взагалі майже відсутній. Цілими днями контрагенти не можуть додзвонитись при цьому, СМС-повідомлення про те, що до мене намагались додзвонитись приходить наступного дня, а то і через день. Акції, які пропонуються, по-факту виявляються шахрайством та обманом клієнтів. Самостійно, на свій розсуд переводять клієнтів на тарифи, які клієнт не замовляв. Тобто, клієнт купує пакет послуг з визначеними умовами тарифікації, а буквально з наступного місяця тарифний пакет змінюється в декларативному порядку.
Вітаємо, Сергію! Шкода, що ви засмутились, користуючись нашими послугами. Не засмучуйтесь! Ми впевнені, що з кожної ситуації можна знайти вихід, тому дуже хочемо вам допомогти. Потрібно лиш все ретельно перевірити. Напишіть, будь ласка, нам в чаті на сайті https://my.vodafone.ua/auth або за номером 111, разом розберемось та докладемо максимальних зусиль, аби ви залишились задоволеним :) Все буде гаразд! Чекаємо!
Увас были ситуации когда жизненно важно дозвонится близкому человеку? Я как раз с такой ситуацией столкнулась. Моя бабушка живёт км 40 от Днепра и раньше не было проблем со связью, почему-то после смены с кнопочнного телефона на смартфон, стала хуже связь, часто при звонке говорит, что абонент не доступен или занят, хотя с телефоном все впорядке, и нужно... Читать отзыв Увас были ситуации когда жизненно важно дозвонится близкому человеку? Я как раз с такой ситуацией столкнулась. Моя бабушка живёт км 40 от Днепра и раньше не было проблем со связью, почему-то после смены с кнопочнного телефона на смартфон, стала хуже связь, часто при звонке говорит, что абонент не доступен или занят, хотя с телефоном все впорядке, и нужно звонить 3-5 раз, что бы связаться. Когда случились неприятности и нужно было срочно позвонить, снова был ответ оператора, что телефон занят или не доступен при этом приходят смс, абонент появился в сети, перезваниваешь, снова абонент недоступен, и так бесконечное количество раз. Хотя телефон не кто не выключал. Ужасная связь, придётся менять оператора.
Два дня назад с моего счета было снято 50 гр.Звоню оператору , оператор отвечает , что якобы я в ноябре подключала услугу для просмотра Ютуба.В феврале снимают за ноябрь , хотя я ничего не полключала.Сами отменили сразу услугу.Ну , думаю , деньги сняли , так пусть подключают.А нет , платите еще 50 гр.Обычный Лохотрон, а не Водафон.
Доброго вечора, Світлана. Хочемо запевнити вас, що ми ніколи не підключаємо ніяких послуг без згоди користувачів. Це могло трапитись випадково. Наприклад, якщо ви не звернули увагу на повідомлення про підключення послуги, яке могло з'явитися в нашому додатку, або ви могли ненароком погодитись щодо підключення цієї послуги, яка надавалась безкоштовно на певний період часу. Будемо раді перевірити ще раз всю інформацію в чаті на сайті: https://my.vodafone.ua/auth/sign-in
Оплатила 85гр.за подключение тарифного плана,где даётся 6000Мгб интернета и т.д. на месяц. В итоге,за 6 дней пользования тарифом,ушло почти 3000 Мгб интернета. ЧТО ЭТО ЗА ИНТЕРНЕТ? На Киевстаре дают 10000Мгб. из которых за месяц уходит только половина.ПРИ ОДИНАКОВОМ пользовании интернетом. ВАШ ТАРИФ-НЕ ВЫГОДЕН.
Добрый день! Трафик расходуется по мере Вашего использования. Для того, чтобы разобраться в данной ситуации детальнее, напишите, оператору в чат через приложение My Vodafone или в чат на сайте: https://www.vodafone.ua/ru Будем рады помочь Вам!
Дичь в том, что я проплатил безлимитный пакет на 40гб интернета, и после того как они заканчиваются скорость падает до 0,8 Мби/с, чтоб пользоваться обычной скоростью нужно заказать ещё 1гб интернета дополнительно за 10гр, после того как заканчивается 1 гб надо в обязательном порядке пополнить ещё на 10гр чтоб получить 1гб интернета и так можно дзаказывать до 10 раз,но фишка... Читать отзыв Дичь в том, что я проплатил безлимитный пакет на 40гб интернета, и после того как они заканчиваются скорость падает до 0,8 Мби/с, чтоб пользоваться обычной скоростью нужно заказать ещё 1гб интернета дополнительно за 10гр, после того как заканчивается 1 гб надо в обязательном порядке пополнить ещё на 10гр чтоб получить 1гб интернета и так можно дзаказывать до 10 раз,но фишка дополнительных Гб в том, что когда ты их используеш, и они заканчиваються, мне нужно пополнять опять на 10гр чтоб была прежняя норм скорость, или если этого не сделать, интернетом пользоваться не возможно вообще если нету рядом wi-fi, это полный отстой!!!! зачем писать безлимит если это галимый разводняк а не безлимит!
Здравствуйте, Александр! В описанной Вами ситуации не обязательно оплачивать каждый следующий пакет 1 ГБ/10 грн. Вы можете отключить услугу "Дополнительные ГБ" запросом *101*312# и пользоваться безлимитным интернетом бесплатно на скорости до 0,8 Мбит/сек после использования 40 ГБ. Также в Вашем тарифе можно досрочно обновить пакет, оплатив абонплату, и получить новый полный пакет услуг, в т.ч. 40 ГБ. Если же Вам регулярно недостаточно 40 ГБ на максимальной скорости, можем порекомендовать рассмотреть вариант перехода на контрактную форму обслуживания - в контрактных тарифах с безлимитными интернетом нет лимита в месяц или день, после которого скорость интернета снижается. С условиями тарифов можете ознакомиться по ссылке: https://www.vodafone.ua/uk/privatnim-klientam/rates#contract Для перевода номеру на контракт достаточно обратиться с паспортом в наше представительство.
Знову така ж ситуація у чоловіка, як було у мене!!! На рахунку були кошти для підключення пакету на місяць, зняли поденний, не попередивши... Так і у мене знімали!!! Попередній мій відгук пропав??? Додзвонитись на гарячу лінію нереально!!! А донедавна все було ОК. Прикро...(((
Достоинства:
раніше працювало все ОК, вигідні пропозиції скидали
Добрий день, Тетяна! Рекомендуємо з приводу цього питання написати нашому онлайн консультанту в чаті на сайті: https://www.vodafone.ua/uk З повагою, представник компанії Vodafone Україна.
Купив пакет 10 смс за бонуси. Виявилось, що використати їх неможливо! В моєму тарифі 50 смс в день коштують 1,5 грн. І для того, щоб використати бонусні смс, мені потрібно спочатку відправити платні смс.))) 50 шт!!! МТС невже ви думаєте, що обманними схемами привернете лояльність клієнтів? Мабуть це буде навпаки! Для чого цей обман? Було ж все добре...
Прочитав в одному виданні ось таку публікацію: «Vodafone» запустив найкращий тариф з безлімітним інтернетом! Ось зміст: Компанія Vodafone, як учасник «великої трійки», намагається робити все можливе для того, щоб якомога більше людей використовували всі ті послуги і можливості, доступ до яких вона надає за рахунок своєї фірмової інфраструктури, зустріти яку можна в 24 областях України, де у неї є своє... Читать отзыв Прочитав в одному виданні ось таку публікацію: «Vodafone» запустив найкращий тариф з безлімітним інтернетом! Ось зміст: Компанія Vodafone, як учасник «великої трійки», намагається робити все можливе для того, щоб якомога більше людей використовували всі ті послуги і можливості, доступ до яких вона надає за рахунок своєї фірмової інфраструктури, зустріти яку можна в 24 областях України, де у неї є своє покриття в мережах 2G, 3G і 4G LTE для обслуговування абонентів. Спеціально заради того, щоб розвиватися з максимальною можливою швидкістю, даний учасник «великої трійки» вважав за необхідне запустити найкращий тарифний план з безлімітним інтернетом.Все це пропонує тарифний план під назвою «SuperNet Turbo», а доступний він на таких вигідних і привабливих умовах в багатьох частинах країни, в тому числі в Львівській області, де підключити його собі можуть всі бажаючі. Обходиться цей самий тариф в 75 гривень за 4 тижні використання.
Хто не стикався з цим оператором, то може повірити у добрі наміри оператора. Але видання GSMinfo не пише про те, що коли вам захочеться використати цей інтернет на планшеті чи іншому пристрої то доведеться заплатити ще 50 грн за так звану роздачу інтернету. Тільки Водафон придумав таку послугу. Київстар чомусь дає безкоштовно 2-гу сімкарту для інтернету, а тут додаткова плата. І з 5 червня Водафон піднімає плату на багато тарифних планів. Допомога людям у боротьбі з пандемією. Навіть не дочекалися закінчення карантину! так що не вірте написаному! Ось посилання на публікацію.https://gsminfo.com.ua/22884-vodafone-zapustyv-najkrashhyj-taryf-z-bezlimitnym-internetom.html?fbclid=IwAR05LtkWobXyNT-vEEw8OLL-qMNaYkB7m_IrXfjo4B4O_QExBp6DrBsQkV8#commentform
Недостатки:
Обман клієнтів, приховування додаткових послуг, намагання якомога більше заробити на клієнтах
Доброго дня, Іван! В тарифах з безлімітним інтернетом є обмеження на раздачу інтернету. Дана інформація є в умовах тарифу. Інших обмежень в тарифі немає.
Пришло сообщение 2 месяца назад , подняли тариф на мой пакет услуг, ну ладно единоразово , но тут ещё одно смс , подняли с 190грн. до 230грн.!!!! Я конечно всё понимаю, но газ дешевеет , бензин дешевеет , мобильный оператор дорожает! Раньше я по той же причине поменял лайф , теперь вижу что придется поменять и Vodafon на другого оператора
Достоинства:
Хорошая связь как по разговору, так и по передаче данных но только в черте города!
Недостатки:
Космические стали цены, ограничения по раздаче интернета (такая гадость только у МТС) , не ловит связь фактически сразу за городом (учитывая что Киевстар связь ловит) !!! Каждый месяц нужно активировать свой пакет услуг (с какой целью если он у меня выбран) в процессе после подключения ещё и перезагрузи телефон!
Информация про подорожание не самая приятная новость и я понимаю Ваше отношение к этому. Очень хочется, чтобы тарифы не менялись, даже если в целом жизнь дорожает. Чтобы поддерживать качество услуг, нам приходится увеличивать свои затраты на связь. Это сказывается на тарифах. Похожая ситуация на всем рынке мобильной связи. Но и в этой ситуации вы можете сэкономить подключив Год без абонплат.
Сьогодні у мене виникла проблема з тим що інтернет десь дівається не знаючи куди. На що я звернулась до оператора Ірини яка не змогла мені дати відповідь. Прочитавши про послугу безлім Інстаграму я її додатково підключила і залишила телефон на 2 години у іншому місці. Але нічого не змінилось. Інтернет досі десь зникає. Я знову звернулась до оператора(ім'я не пам'ятаю)... Читать отзыв Сьогодні у мене виникла проблема з тим що інтернет десь дівається не знаючи куди. На що я звернулась до оператора Ірини яка не змогла мені дати відповідь. Прочитавши про послугу безлім Інстаграму я її додатково підключила і залишила телефон на 2 години у іншому місці. Але нічого не змінилось. Інтернет досі десь зникає. Я знову звернулась до оператора(ім'я не пам'ятаю) який також не зміг вирішити мою проблему. На далі я планую відмовитись від даного оператора. Мені шкода що МТС так втрачає оцінку серед інших конкурентів .
В Україні складна ситуація з вибором оператора, - їх мало, якість послуг- погана. Тому вибрала краще з гірших - Мтс.Вчора закинула 125грн,щоб поповнити рахунок. Через годину компанія, без моєї згоди списала частину коштів на Вадафон тв, так як я, ще до нового року, скористалася акцвйним безкоштовним "пробником" цієї послуги. Всі мої спроби повернути кошти виявились пустою тратою часу та нервів.Спроба... Читать отзыв В Україні складна ситуація з вибором оператора, - їх мало, якість послуг- погана. Тому вибрала краще з гірших - Мтс.Вчора закинула 125грн,щоб поповнити рахунок. Через годину компанія, без моєї згоди списала частину коштів на Вадафон тв, так як я, ще до нового року, скористалася акцвйним безкоштовним "пробником" цієї послуги. Всі мої спроби повернути кошти виявились пустою тратою часу та нервів.Спроба вимкнути цю послугу через мій водафон, чат, оператора-не дала результату, що наводить на думку про аферу всередині компанії.Шокована,розчарована.
Доброго дня, Ольго! Списання відбуваються тільки за ті послуги, що були активовані за Вашим номером. Для того, щоб детальніше розібратись в ситуації, Ви можете написати в наш чат на сайті: https://www.vodafone.ua/uk
За два дня списалось больше 70 грн, по тарифу 7 грн за 100 мб, НО я все время была дома и пользовалась WiFi. За меся пришлось закинуть 200 грн. Рву, мечу, ненавижу мтс. Не хватает нормативной лексики на этого оператора.
Уже в который раз сталкиваюсь с ситуацией, когда за границей списываются деньги якобы за использование интернета. При этом и мобильная передача данных, и интернет-роуминг всегда были ОТКЛЮЧЕНЫ. Тем не менее постоянно тупо списывается по 40 грн в сутки пока полностью не заканчиваются деньги на счете. Поскольку такая история происходит не первый раз, решила разобраться в чем собственно дело. Но работа... Читать отзыв Уже в который раз сталкиваюсь с ситуацией, когда за границей списываются деньги якобы за использование интернета. При этом и мобильная передача данных, и интернет-роуминг всегда были ОТКЛЮЧЕНЫ. Тем не менее постоянно тупо списывается по 40 грн в сутки пока полностью не заканчиваются деньги на счете. Поскольку такая история происходит не первый раз, решила разобраться в чем собственно дело. Но работа техподдержки меня окончательно разочаровала - её просто НЕТ! Дозвониться до "живого оператора" вообще не реально. А на мой письменный запрос в мобильном приложении ограничились формальной отпиской: "дякуємо за співпрацю...тарифікацію проведено коректно". А вот я вам, к сожалению, не могу сказать спасибо за такое "исчерпывающее" разъяснение, а тем более за такую странную тарификацию.
Добрый день, Галина! Телефон службы поддержки из роуминга: +380500400111 (бесплатно для абонентов Vodafone Украина). Либо можете обратиться к нам в чат через наш сайт. Мы обязательно все проверим.
Был один из самых оптимальных тарифных планов для интернета. С услугой "Год без абонплат" вообще "песня", 365 грн в год и пользуйся. Но вот на днях пришла "радостная СМС": "Маємо новину! З 10.12 Ваш тариф Планшет 3G закривається і буде безкоштовно змінений на більш сучасний - Vodafone Device L. Зараз у Вас підключена послуга "Рік без абонплат", тож до... Читать отзыв Был один из самых оптимальных тарифных планов для интернета. С услугой "Год без абонплат" вообще "песня", 365 грн в год и пользуйся. Но вот на днях пришла "радостная СМС": "Маємо новину! З 10.12 Ваш тариф Планшет 3G закривається і буде безкоштовно змінений на більш сучасний - Vodafone Device L. Зараз у Вас підключена послуга "Рік без абонплат", тож до закінчення її дії Вибудете користуватися новим тарифом безкоштовно. Далі вартість буде130 грн/міс. Умови тарифу: 30 ГБ Інтернету, дзвінки в мережі та на інших операторів - 1 грн/хв. Бажаєте інший? Оберіть тариф самостійно до 09.12 на www.vodafone.ua/tariff. Деталі 111*6". Зачем, скажите, зачем мне ваш "більш сучасний" тариф за 130 грн., если вашего "хвалёного" 4g в моём населённом пункте и близко нет(тут 2g"хромает")? Да и чтобы дотянутся до 3g (а это 20 км) пришлось докупать модем, кабель, антенну. Ну да, какую-никакую скорость (приём 2 -5 Мбит, отдача 0,5 - 1 Мбит) получил, для моих нужд вроде-бы хватает. Ну вот скажите, разве нельзя разделить стоимость тарифов по стандартам связи, разве это так сложно? Зачем людям платить за то, чего нет? Короче говоря : очередные "пАкращення".
p.s.: КиевСтар "обделался" со своими тарифами и качеством услуг, думал МТС "продержится" дольше - ошибался, по ходу "ЖАБА"задушила". Жаль, очень жаль. Когда ж вы все уже НАЖРЁТЕСЬ?!!
как обычно прийшла смс, пополнила счет но услуг не подключили и никакой смс не прийшло набирала ли я комбинацию для подлючения - -мне ни прийшла и ни одна смс что это нужн сделать!! как так?? я на минуточку не первый день пользуюсь мтс(уже 4года) поле дзвонка оператору чудесным образом прийшла смс с комбинацией что за бред??? счет пополнили на нужную... Читать отзыв как обычно прийшла смс, пополнила счет но услуг не подключили и никакой смс не прийшло
набирала ли я комбинацию для подлючения - -мне ни прийшла и ни одна смс что это нужн сделать!! как так?? я на минуточку не первый день пользуюсь мтс(уже 4года)
поле дзвонка оператору чудесным образом прийшла смс с комбинацией
что за бред??? счет пополнили на нужную сумму - пусть и списывают автоматом на акцию зачем эти гребанные комбинации которые я должна знать и постоянно набирать чтобы подключить акцию?
Добрый день, Юлия! Активация тарифа происходит автоматически с 00:00 до 8:00, если на счете есть достаточная сумма для продления пакета на месяц. Если Вы пополнили счет и хотите сразу включить пакет, не ожидая, нужно набрать запрос *101*444#. Эта информация указана на нашем сайте, в описании любого тарифа. Также, если Ваш пакет не включен на месяц, система отправляет СМС с информацией о текущих условиях и рекомендацией набрать данный запрос. Если у Вас остались вопросы по условиям тарифа,Вы можете написать в наш чат по ссылке: https://www.vodafone.ua/uk Специалисты с радостью Вам помогут!
Якість обслуговування - гірше не.буває.Зв'язатися з оператором-нереально, постійно звучіть " всі оператори зайняті", вартість платного дзвінка - 10 грн. Чи не дешевше зателефонувати за кордон ??? Платиш за місяць. а знімають гроші як поденно, незважаючи на вчасну оплату. Оператор Київстар, навіть після невчаної оплату , автоматично підключає після отримання платні. Якщо ці відгуки хоч хтось читає з так званих... Читать отзыв Якість обслуговування - гірше не.буває.Зв'язатися з оператором-нереально, постійно звучіть " всі оператори зайняті", вартість платного дзвінка - 10 грн. Чи не дешевше зателефонувати за кордон ??? Платиш за місяць. а знімають гроші як поденно, незважаючи на вчасну оплату. Оператор Київстар, навіть після невчаної оплату , автоматично підключає після отримання платні. Якщо ці відгуки хоч хтось читає з так званих працівників, то прошу надати відповідь на мою особисту ел. адресу. Хоч буду знати. що хоч хтось реагує . Обіцяю написати відгук, чи була взагалі реакція.
Достоинства:
не бачу плюсів
Недостатки:
Не бачу позитивних кроків щодо користувачів оператора МТС
Компания МТС – пионер мобильной связи в Украине. Каждый второй украинец пользуется связью МТС. С 2003 года компания входит в состав международной группы МТС. Это компания-гигант мобильной связи, которая работает на рынках СНГ и входит в десятку крупнейших мировых операторов связи. Общее количество абонентов МТС в мире перевалило за 80... подробнее
Плохое качество интернета и связи
Вот такое фуфло толкает вода фон
Плоха праця оператора
У меня отобрали номер и продали другому.
У меня отобрали номер!
Невірно визначили тариф
недосконалість послуг в додатку, не кваліфіковані оператори
З автором повністю погоджуюсь.
ДаешьНормальньійИнтернет
Смотрю на скорость на первом фото, и на смс на втором и боюсь представить какая скорость будет на пониженной скопости инета
Ми розуміємо, як для всіх нас важливо отримувати якісні послуги, тому стабільність мережі - один з наших пріоритетів в роботі. Якщо виникають якісь складності, будь ласка, зверніться за номером 111, в чаті додатку My Vodafone, в чаті на сайті https://my.vodafone.ua/auth або в приватні повідомленнях наших офіційних груп в соціальних мережах. Будемо чекати на ваше звернення! Показать 1 ответ
Интернет дно
Експерт компанії Vodafone Ukraine!
Поганий інтернет і зв'язок
Запевняємо вас, що нам дуже важливо надавати якісні послуги, тому постійно вдосконалюємо покриття! Щоб вам допомогти, необхідно, щоб ви розповіли нам детальніше про ситуацію в зручний для вас спосіб - або в чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111, або у приватні повідомлення нашої сторінки https://www.facebook.com/VFUkraine/
Ми обов'язково передамо інформацію до відділу якості зв'язку) Хочеться, щоб ви змінили відношення до нашої компанії, тому зробимо все можливе для розв'язання питання!
З повагою, представник компанії Vodafone Ukraine
Не включился тариф после пополнения
обратился в поддержку для возврата денег.
МТС не ценит долгосрочное сотрудничество
Честно уже достали Мало того что тарификация дороже всех на рынке так выходит что я ещё должен участвовать в востоковедение вышек на акутированных территориях
Подключил тариф за 250 гр за месяц по итогу с первого числа 300
В связи с восстановлением вышек
Как по мне это бред
Скажите а вы мне... Читать отзыв На контракте мтс более 10 лет
Честно уже достали Мало того что тарификация дороже всех на рынке так выходит что я ещё должен участвовать в востоковедение вышек на акутированных территориях
Подключил тариф за 250 гр за месяц по итогу с первого числа 300
В связи с восстановлением вышек
Как по мне это бред
Скажите а вы мне до этого предоставляли услуги бесплатно?
Какое я имею отношение к вашим проблемам?
Политика вашей компании
Если я на контракте то это значит что меня можно нагибать по цене
В моём понимании контракт это долгосрочное сотрудничество.Для абонента должны быть какие-то скидки выгодные предложения,а в МТС всё наоборот пошёл в любой магазин купил стартовый пакет без заключения каких либо соглашений и выйдет дешевле
Ми намагаємось пропонувати тарифи з різними обсягами пакетних послуг під різні потреби клієнтів. При цьому й не забуваємо радувати клієнтів різними акційними пропозиціями. Що стосується акційних пропозицій, то ми обов'язково повідомимо про них на ваш номер телефону, якщо такі будуть присутні саме для вас. Сподіваємось на розуміння!
Як варіант, можете звернутись у підтримку до наших спеціалістів, аби вони змогли вам допомогти підібрати оптимальний тариф, яким ви будете задоволені! Нам не хотілося б, щоб користування послугами, які ми надаємо, викликали в клієнтів негатив, а приносили тільки позитив!
Звернутись до нас можна за одним із наступних направлень: в чат у додатку My Vodafone або на сайті: https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111. Абоненти для нас на першому місці!
Експерт компанії Vodafone Ukraine! Показать 2 ответа
За що платимо?
Ваші аргументи та відповіді, раніше висловлені, викликають довіру до Вашого щирого бажання допомогти тим, хто потребує Вашої допомоги та співчуття.
Якщо не допомогти вирішити проблему зараз, то хоча б пояснити, як подібні проблеми уникати в майбутньому, і не повторювати... Читать отзыв Висловлюю Мою пошану, благословенній компанії Vodafone Ukraine, її благочестивій адміністрації, сумлінним співробітникам, а також користувачам її послугами та просто читаючим.
Ваші аргументи та відповіді, раніше висловлені, викликають довіру до Вашого щирого бажання допомогти тим, хто потребує Вашої допомоги та співчуття.
Якщо не допомогти вирішити проблему зараз, то хоча б пояснити, як подібні проблеми уникати в майбутньому, і не повторювати помилок, які можуть заважати користуватися Вашими послугами з мобільного телефонного зв'язку, і у свою чергу, заважають Вашим абонентам висловлювати подяку та повагу в повному обсязі.
Скажу коротко.
Моя проблема не нова, судячи з відгуків абонентів.
Надійшло повідомлення від Вашого оператора про те, що настав час перерахування платежу за тарифом на користування послугами телефонного зв'язку. Якщо на рахунку буде недостатньо коштів, то користуватися послугами телефонного зв'язку в межах тарифного пакета не можна.
Коштів на рахунку було недостатньо, тому було здійснено перерахування грошей у достатній кількості.
Через деякий час перерахована сума була знята для оплати додаткової послуги. І грошей стало недостатньо для користування телефонним зв'язком, заради якого і купувався пакет та сам телефон. Зауважте, не заради додаткових послуг та марного нав'язливого сервісу.
Так, трохи інтернету, як засіб комунікації, насамперед виправдано в межах пропонованого пакету.
Бажання отримувати багато грошей не виправдовує розчарування довірливих абонентів.
У цьому зв’язку є низка питань.
1. Заради чого створено компанію Водафон?
2. Що первинне – послуги телефонії, чи можливості телефону?
3. Чому спочатку гроші з рахунку зараховуються на додаткові послуги?
4. Навіщо потрібні додаткові послуги, якщо не буде можливості користуватися телефонним зв'язком?
5. Чому, надходять повідомлення із зазначенням суми та дати для послуг телефонії, а суми на додаткові послуги та термін їхньої дії тримають у таємниці.
6. Чому через відсутність коштів відключають пакет телефонії автоматично, а додаткові послуги можуть відключити тільки після безпосереднього звернення до представника Водафона.
Дякуємо за співчуття та розуміння.
Дуже поганий зв’язок.
Акції, які пропонуються, по-факту виявляються шахрайством та обманом клієнтів.
Самостійно, на свій розсуд переводять клієнтів на тарифи, які клієнт не замовляв. Тобто, клієнт купує пакет послуг... Читать отзыв Чернігівська область. Зв’язок дуже поганий. Інтернет взагалі майже відсутній. Цілими днями контрагенти не можуть додзвонитись при цьому, СМС-повідомлення про те, що до мене намагались додзвонитись приходить наступного дня, а то і через день.
Акції, які пропонуються, по-факту виявляються шахрайством та обманом клієнтів.
Самостійно, на свій розсуд переводять клієнтів на тарифи, які клієнт не замовляв. Тобто, клієнт купує пакет послуг з визначеними умовами тарифікації, а буквально з наступного місяця тарифний пакет змінюється в декларативному порядку.
Все буде гаразд! Чекаємо!
Плохая связь
Неважное обслуживание
Неоправданный тариф
На Киевстаре дают 10000Мгб. из которых за месяц уходит только половина.ПРИ ОДИНАКОВОМ пользовании интернетом.
ВАШ ТАРИФ-НЕ ВЫГОДЕН.
Трафик расходуется по мере Вашего использования. Для того, чтобы разобраться в данной ситуации детальнее, напишите, оператору в чат через приложение My Vodafone или в чат на сайте:
https://www.vodafone.ua/ru
Будем рады помочь Вам!
сталкиваюсь с дичью
Также в Вашем тарифе можно досрочно обновить пакет, оплатив абонплату, и получить новый полный пакет услуг, в т.ч. 40 ГБ.
Если же Вам регулярно недостаточно 40 ГБ на максимальной скорости, можем порекомендовать рассмотреть вариант перехода на контрактную форму обслуживания - в контрактных тарифах с безлимитными интернетом нет лимита в месяц или день, после которого скорость интернета снижается.
С условиями тарифов можете ознакомиться по ссылке:
https://www.vodafone.ua/uk/privatnim-klientam/rates#contract
Для перевода номеру на контракт достаточно обратиться с паспортом в наше представительство.
Знову те ж саме...
https://www.vodafone.ua/uk
З повагою, представник компанії Vodafone Україна.
Почали робити обманні схеми на рівні брехливого лайфа.
Для чого цей обман? Було ж все добре...
Ця інформація є в умовах користування послугою. Додаткові смс надаються лише після оплата основного пакету смс.
Водафон в період карантину!
Хто не стикався з цим оператором, то може повірити у добрі наміри оператора. Але видання GSMinfo не пише про те, що коли вам захочеться використати цей інтернет на планшеті чи іншому пристрої то доведеться заплатити ще 50 грн за так звану роздачу інтернету. Тільки Водафон придумав таку послугу. Київстар чомусь дає безкоштовно 2-гу сімкарту для інтернету, а тут додаткова плата. І з 5 червня Водафон піднімає плату на багато тарифних планів. Допомога людям у боротьбі з пандемією. Навіть не дочекалися закінчення карантину! так що не вірте написаному! Ось посилання на публікацію.https://gsminfo.com.ua/22884-vodafone-zapustyv-najkrashhyj-taryf-z-bezlimitnym-internetom.html?fbclid=IwAR05LtkWobXyNT-vEEw8OLL-qMNaYkB7m_IrXfjo4B4O_QExBp6DrBsQkV8#commentform
В тарифах з безлімітним інтернетом є обмеження на раздачу інтернету. Дана інформація є в умовах тарифу. Інших обмежень в тарифі немає.
Буду менять оператора! Так раньше наглел Life
Просто без слів....
Рекомендуємо звернутись до нас в підтримку для детального аналізу ситуації.
Нема слів, аферисти
https://www.vodafone.ua/uk
тарифы самые отстойные
Viber https://chats.viber.com/vodafoneukraine
Facebook https://www.facebook.com/VFUkraine/ Показать 1 ответ
списывают деньги на пустом месте
Обратитесь к нам в поддержку. Наши специалисты обязательно все проверят.
Странная тарификация в роуминге. Отсутствие техподдержки.
А вот я вам, к сожалению, не могу сказать спасибо за такое "исчерпывающее" разъяснение, а тем более за такую странную тарификацию.
Телефон службы поддержки из роуминга: +380500400111 (бесплатно для абонентов Vodafone Украина).
Либо можете обратиться к нам в чат через наш сайт. Мы обязательно все проверим.
Закрыли тариф "Планшет 3g"
Но вот на днях пришла "радостная СМС": "Маємо новину! З 10.12 Ваш тариф Планшет 3G закривається і буде безкоштовно змінений на більш сучасний - Vodafone Device L. Зараз у Вас підключена послуга "Рік без абонплат", тож до... Читать отзыв Был один из самых оптимальных тарифных планов для интернета. С услугой "Год без абонплат" вообще "песня", 365 грн в год и пользуйся.
Но вот на днях пришла "радостная СМС": "Маємо новину! З 10.12 Ваш тариф Планшет 3G закривається і буде безкоштовно змінений на більш сучасний - Vodafone Device L. Зараз у Вас підключена послуга "Рік без абонплат", тож до закінчення її дії Вибудете користуватися новим тарифом безкоштовно. Далі вартість буде130 грн/міс. Умови тарифу: 30 ГБ Інтернету, дзвінки в мережі та на інших операторів - 1 грн/хв. Бажаєте інший? Оберіть тариф самостійно до 09.12 на www.vodafone.ua/tariff. Деталі 111*6".
Зачем, скажите, зачем мне ваш "більш сучасний" тариф за 130 грн., если вашего "хвалёного" 4g в моём населённом пункте и близко нет(тут 2g"хромает")? Да и чтобы дотянутся до 3g (а это 20 км) пришлось докупать модем, кабель, антенну. Ну да, какую-никакую скорость (приём 2 -5 Мбит, отдача 0,5 - 1 Мбит) получил, для моих нужд вроде-бы хватает.
Ну вот скажите, разве нельзя разделить стоимость тарифов по стандартам связи, разве это так сложно? Зачем людям платить за то, чего нет? Короче говоря : очередные "пАкращення".
p.s.: КиевСтар "обделался" со своими тарифами и качеством услуг, думал МТС "продержится" дольше - ошибался, по ходу "ЖАБА"задушила". Жаль, очень жаль. Когда ж вы все уже НАЖРЁТЕСЬ?!!
плохой сервис и это один из лидеров связи....
но услуг не подключили и никакой смс не прийшло
набирала ли я комбинацию для подлючения - -мне ни прийшла и ни одна смс что это нужн сделать!!
как так??
я на минуточку не первый день пользуюсь мтс(уже 4года)
поле дзвонка оператору чудесным образом прийшла смс с комбинацией
что за бред??? счет пополнили на нужную... Читать отзыв как обычно прийшла смс, пополнила счет
но услуг не подключили и никакой смс не прийшло
набирала ли я комбинацию для подлючения - -мне ни прийшла и ни одна смс что это нужн сделать!!
как так??
я на минуточку не первый день пользуюсь мтс(уже 4года)
поле дзвонка оператору чудесным образом прийшла смс с комбинацией
что за бред??? счет пополнили на нужную сумму - пусть и списывают автоматом на акцию
зачем эти гребанные комбинации которые я должна знать и постоянно набирать чтобы подключить акцию?
https://www.vodafone.ua/uk
Специалисты с радостью Вам помогут!
Оператор МТС . Що воно таке є .
Платиш за місяць. а знімають гроші як поденно, незважаючи на вчасну оплату. Оператор Київстар, навіть після невчаної оплату , автоматично підключає після отримання платні.
Якщо ці відгуки хоч хтось читає з так званих... Читать отзыв Якість обслуговування - гірше не.буває.Зв'язатися з оператором-нереально, постійно звучіть " всі оператори зайняті", вартість платного дзвінка - 10 грн. Чи не дешевше зателефонувати за кордон ???
Платиш за місяць. а знімають гроші як поденно, незважаючи на вчасну оплату. Оператор Київстар, навіть після невчаної оплату , автоматично підключає після отримання платні.
Якщо ці відгуки хоч хтось читає з так званих працівників, то прошу надати відповідь на мою особисту ел. адресу. Хоч буду знати. що хоч хтось реагує . Обіцяю написати відгук, чи була взагалі реакція.