Отцу 82 года, живет в другом от меня городе, был тариф 85 гр. 30.05.21 позвонил и попросил пополнить, я пополнил. А 08.06.21 деньги закончились как и возможность позвонить. Связался с оператором и получил ответ, что нужно было в вести 4 цифры для активации. Спрашивается ,зачем? Тариф не поменялся. Приходит только одна мысль, запутать пожилого человека и обокрасть. 2 согласны
Олеже, вітаємо! Ситуація малоприємна, але хочемо підказати, що подібні умови - не нововведення, а існують досить давно. Якщо вчасно не поповнити рахунок, то виникає необхідність підключати пакет самостійно за допомогою комбінації *101*444#, адже автоматична активація пакета послуг у тарифі відбувається у період з 00:00 до 08:00, якщо на балансі є достатньо грошей, саме тому варто поповнювати рахунок заздалегідь - до моменту закінчення терміну дії пакета, тоді можна ні про що не хвилюватись. Інакше - вмикаються денні тарифи.
Також хочемо зауважити, що такі умови тарифних планів створені для зручності користування мобільним зв'язком. Припустимо, що зараз у вас немає можливості поповнити рахунок і підключити пакет на місяць, але є гостра потреба зателефонувати або ж скористатися інтернетом, щоб повідомити друзям щось дуже важливе. Для цього й існують денні тарифи. Підключати пакет на місяць вигідніше, звичайно, але все ж, різні ситуації бувають.
З усім тим ми залюбки допоможемо детально розібратись у цій ситуації, а для цього прохання звернутись до нас у чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth. Нам важливо, щоб кожен з клієнтів розумів умови користування послугами, аби у майбутньому уникнути непередбаченої тарифікації. Чекаємо!
БРЫХУНЫ !!!"Також хочемо зауважити, що такі умови тарифних планів створені для зручності користування мобільним зв'язком. Припустимо, що зараз у вас немає можливості поповнити рахунок і підключити пакет на місяць, але є гостра потреба зателефонувати або ж скористатися інтернетом, щоб повідомити друзям щось дуже важливе. Для цього й існують денні тарифи. Підключати пакет на місяць вигідніше, звичайно, але все ж, різні ситуації бувають" -если было так вы бы снимали плату только при звонках а так вы воруете со счета постоянно когда на нём есть деньги -вы не о клиентах заботитесь они вам по вашим действиям нафиг не нужны вы заботитесь только как обворовать мобильные счета
Компания МТС – пионер мобильной связи в Украине. Каждый второй украинец пользуется связью МТС. С 2003 года компания входит в состав международной группы МТС. Это компания-гигант мобильной связи, которая работает на рынках СНГ и входит в десятку крупнейших мировых операторов связи. Общее количество абонентов МТС в мире перевалило за 80... подробнее
Аферы от МТС - Отзывы о МТС (MTS)
Связался с оператором и получил ответ, что нужно было в вести 4 цифры для активации. Спрашивается ,зачем? Тариф не поменялся.
Приходит только одна мысль, запутать пожилого человека и обокрасть.
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Також хочемо зауважити, що такі умови тарифних планів створені для зручності користування мобільним зв'язком. Припустимо, що зараз у вас немає можливості поповнити рахунок і підключити пакет на місяць, але є гостра потреба зателефонувати або ж скористатися інтернетом, щоб повідомити друзям щось дуже важливе. Для цього й існують денні тарифи. Підключати пакет на місяць вигідніше, звичайно, але все ж, різні ситуації бувають.
З усім тим ми залюбки допоможемо детально розібратись у цій ситуації, а для цього прохання звернутись до нас у чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth. Нам важливо, щоб кожен з клієнтів розумів умови користування послугами, аби у майбутньому уникнути непередбаченої тарифікації. Чекаємо!