Мирослава Отзыв написан 14 января, 2021 год64 просмотра
Доброго дня.
У мене виникла проблема в користуванні даним оператором.
13.01.2020 приблизно о 21:30 я звернулась до представників Водафон для урегулювання запитання щодо перевипуску СІМ картки. Мені перевипустили мою картку з єСІМ на звичайну, але, як здалось, що агентом були допущені помилки при здійсненні даної процедури. Раніше, по моєму запиту була відключена функція віддаленого перевипуску, як в результаті вийшло, що при спмому перевипуску, оператор не зняв дану опцію та провід процедуру не вірно. При неодноразовому зверненні до контактного центру Водафон, мене повторно направляють звернутись до представників. Сьогодні з 10:00 до 11:00 я звернулась повнотно до представників для подачі заявки для зняття блоку, дякуючи представнику ТТ та старшому зміни контактного центру, дану процедуру було пришвидчено. Дякую! Але не все так просто! У мене вже нема необхідності змінювати картку на фізичну, а так як моя картка (єСІМ) була встановлена на попередньому девайсі її потрібно видалити і тільки після цього буде можливість її підвязати під новий. Для цього ж мені повідомляють що потрібно очікувати дві доби. Мій номер телефону являється фінансовим та робочим і в звязку з цим у мене нема можливості виконувати всі свої функціональні робочі обовязки!!!!!!! Що за собою тягне великі репутаційні ризики та власні фінансові!!!!!! Прохання вирішити найближчим часом моє звернення.
Вітаємо, Мирославо! Ми постійно працюємо над якістю обслуговування та намагаємося підтримувати сервіс на висоті. І нам сумно, що використання послуг компанії засмутило Вас. Впевнені, що в будь-якій ситуації можна знайти вихід. Нумо спробуймо знайти його разом? Нам би дуже хотілося допомогти розв'язати питання якнайшвидше, оскільки цінуємо і любимо наших клієнтів! Зверніться, будь ласка, у чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth, фахівці усе перевірять і поглянуть, що можна вдіяти, аби змінити Ваше враження про компанію в кращу сторону! Чекаємо!
Компания МТС – пионер мобильной связи в Украине. Каждый второй украинец пользуется связью МТС. С 2003 года компания входит в состав международной группы МТС. Это компания-гигант мобильной связи, которая работает на рынках СНГ и входит в десятку крупнейших мировых операторов связи. Общее количество абонентов МТС в мире перевалило за 80... подробнее
Скарга на неможливість користування послугами звязку - Отзывы о МТС (MTS)
У мене виникла проблема в користуванні даним оператором.
13.01.2020 приблизно о 21:30 я звернулась до представників Водафон для урегулювання запитання щодо перевипуску СІМ картки. Мені перевипустили мою картку з єСІМ на звичайну, але, як здалось, що агентом були допущені помилки при здійсненні даної процедури. Раніше, по моєму запиту була відключена функція віддаленого перевипуску, як в результаті вийшло, що при спмому перевипуску, оператор не зняв дану опцію та провід процедуру не вірно. При неодноразовому зверненні до контактного центру Водафон, мене повторно направляють звернутись до представників.
Сьогодні з 10:00 до 11:00 я звернулась повнотно до представників для подачі заявки для зняття блоку, дякуючи представнику ТТ та старшому зміни контактного центру, дану процедуру було пришвидчено. Дякую!
Але не все так просто! У мене вже нема необхідності змінювати картку на фізичну, а так як моя картка (єСІМ) була встановлена на попередньому девайсі її потрібно видалити і тільки після цього буде можливість її підвязати під новий. Для цього ж мені повідомляють що потрібно очікувати дві доби. Мій номер телефону являється фінансовим та робочим і в звязку з цим у мене нема можливості виконувати всі свої функціональні робочі обовязки!!!!!!! Що за собою тягне великі репутаційні ризики та власні фінансові!!!!!!
Прохання вирішити найближчим часом моє звернення.
отзыв
Комментарии к отзыву