Отзывы о МТС (MTS)

МТС (MTS)
Отзыв написан 10 августа, 2013 год 1347 просмотров
Антимонопольний комітет: мобільні оператори повинні одержувати згоду абонентів на зміни тарифів

10.08.2013 | 10:33
ПРЕС-СЛУЖБА АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ

Антимонопольний комітет України рекомендував операторам мобільного зв’язку вжити заходи щодо одержання згоди споживачів (абонентів) на зміни умов надання певних видів послуг, зокрема, умов тарифних планів та додаткових послуг.
Останнім часом до Антимонопольного комітету України надходили численні скарги громадян на операторів ринку мобільного зв’язку, зокрема на три провідні компанії на ринку.
У зв’язку з цим, Комітетом було проведено відповідне розслідування, результати якого показали наявність неправомірних, на думку Комітету, дій операторів мобільного зв’язку. Так, найпоширенішими з них є:
- підвищення щоденної та щомісячної абонентних плат;
- необхідність поповнення рахунку на встановлену ціну, як умова для відновлення можливості користуватися всім обсягом послуг;
- переведення на інший тарифний план споживачів послуг мобільних операторів, зокрема без попереднього повідомлення абонентів;
- підвищення плати за з’єднання;
- встановлення мелодії замість гудка без попереднього повідомлення абонентів та зняття з їх рахунку плати за цю послугу;
- зміна вартості послуги тощо.
В свою чергу до обов’язків операторів входить інформування громадян у засобах масової інформації та/або на своєму веб-сайті щодо зміни тарифів, тарифних планів, які встановлюються ними самостійно, не пізніше ніж за сім календарних днів до їх зміни.
Два оператори укладають з такими абонентами публічні договори, третій – договори приєднання, які відповідно до цивільного законодавства встановлюють права та обов’язки сторін. Згідно з цими договорами операторам забороняється включати до договору положення, що передбачають отримання та/або сплату споживачем послуг, які він не замовляв, а також положення, які передбачають умови, що ставлять сторони договору у нерівне становище, обмежуючи чи погіршуючи тим самим права споживача у порівнянні з визначеним законодавством. Однак фактично споживач не має змоги вплинути на умови, що виставляються операторами.
Три провідні оператори ринку, щодо яких виникають нарікання, мають ознаки таких, що займають монопольне (домінуюче) становище на ринку послуг мобільного (рухомого) стільникового зв’язку протягом 2012 року та 7 місяців 2013 року. Їх дії у вигляді інформування абонентів лише про намір зміни умов надання певних послуг, зокрема умов тарифних планів та додаткових послуг без узгодження з діючими абонентами можуть призводити до ущемлення інтересів споживачів (абонентів), що було б неможливо за умов існування значної конкуренції на ринку.
У зв’язку з цим, Комітет надав операторам мобільного зв’язку обов’язкові для розгляду рекомендації, про результати яких оператори повинні повідомити в тридцятиденний строк.

12 согласны



Комментарии к отзыву

На данный момент, никто не прокомментировал отзыв автора


МТС (MTS)
Все отзывы

1.3 5
4955 отзывов / 640396 просмотров
МТС (MTS)
Компания МТС – пионер мобильной связи в Украине. Каждый второй украинец пользуется связью МТС. С 2003 года компания входит в состав международной группы МТС. Это компания-гигант мобильной связи, которая работает на рынках СНГ и входит в десятку крупнейших мировых операторов связи. Общее количество абонентов МТС в мире перевалило за 80... подробнее

Операторы мобильной связи
Киевстар (Kyivstar)
Киевстар (Kyivstar)

Рейтинг: 1.2
12893 отзыва
LycaMobile
LycaMobile

Рейтинг: 2.3
650 отзывов
Тариф МТС "Смартфон"
Тариф МТС "Смартфон"

Рейтинг: 2.8
30 отзывов
Киевстар 3G
Киевстар 3G

Рейтинг: 1.5
320 отзывов
Интертелеком
Интертелеком

Рейтинг: 1.5
2075 отзывов
Life:)
Life:)

Рейтинг: 1.7
2526 отзывов
Оператор связи ТриМоб (3Mob)
Оператор связи ТриМоб (3Mob)

Рейтинг: 3
100 отзывов
EUREKA
EUREKA

Рейтинг: 3.7
40 отзывов
djuice
djuice

Рейтинг: 2.6
138 отзывов