Гость Отзыв написан 1 июня, 2020 год107 просмотров
26.05.20р. поповнювала дистанційно пакет послуг абоненту на номер (за кодовим словом, яке я раніше ввела в базу для управління цим номером). Оператор Ольга запропонувала новий хороший тарифний пакет і обіцяла все підключити дистанційно (у мене ж Є кодове слово і я впевнена, що все буде добре):: Раніше я так і активувала пенсіонерові пакет). Насправді чере 7 днів (01.06.20) коштів на телефоні не стало, бо пакет на 4 тижні був не підключений, а знімалась оплата по 7,00 грн. за щоденне користування. І коли я почала шукати "кінці", то виявилось, що 65,00 грн. просто я повинна подарувати компанії, Оператор №48002 01.06 сказала, що може лише подати скаргу на попереднього оператора і більш нічого. Тож виходить, що ваш оператор вкрав у мене кошти і на цьому відбувся лише СКАРГОЮ? Прошу ТЕРМІНОВО вирішити це питання. Маю навіть переписку в чаті з вашими операторами за 26.05, які нахабно вимикаються, щоб не підключати пакет (на той момент я ще не знала, що мене чекає попереду і я зателефоную на 111). Ні в чаті , ні на пошті відповідь мені не дають
Недостатки:
Не реагують на скарги, ошукують на тарифних пакетах
Компания МТС – пионер мобильной связи в Украине. Каждый второй украинец пользуется связью МТС. С 2003 года компания входит в состав международной группы МТС. Это компания-гигант мобильной связи, которая работает на рынках СНГ и входит в десятку крупнейших мировых операторов связи. Общее количество абонентов МТС в мире перевалило за 80... подробнее
Оператори ошукують клієнтів і відбуваються скаргами - Отзывы о МТС (MTS)
отзыв
Комментарии к отзыву
Для того, щоб детальніше з усім розібратись, Ви можете написати в наш чат через додаток My Vodafone або в чат на сайті:
https://www.vodafone.ua/uk