Олена Отзыв написан 12 февраля, 2024 год16 просмотров
11.02.24 операторка підтримки по відеозв'язку в неприпустимому тоні спілкувалась з моєю мамою, жінкою пенсійного віку. Потрібно було підтвердити особистість, бо пінкод не вводився, а селфі через паркінсонізм вона зробити не може, про що попередила в текстовому чаті. Але це не завадило операторці Ользі кілька разів підвищити на неї тон, через те що мама не розуміла питання (питати у пенсіонера модель телефону це дуже цікавий протокол, успіх гарантовано). Також у мами є порушення слуху, але тон був саме не з метою збільшити гучність, а як ніби про поняття інклюзивності в монобанку не чули, і живуть вони не в 21 столітті, а в радянському союзі. Проблему з входом додаток вирішили, але про грубість звернення не вирішили - вибачень моя мама не отримала. Планую закрити їй рахунок, щоб далі її не травмували такі оператори, це якийсь дикий сервіс. Невже не можна спокійно говорити, навіть сказати що вирішити проблему неможливо, або знайти інший спосіб підтвердження особистості, навіщо потрібно так поводитись з людьми похилого віку?
Достоинства:
все перекреслено цим випадком
Недостатки:
Вся їхня комунікаційна і рекламна стратегія побудована ніби спілкуються з маленькими дітьми, а по факту - грубість та невизнання помилок в таких критичних речах, як повага. То які ваші цінності?
Монобанк - это мобильный украинский банк без отделений, что удобно и выгодно. Отсутствие расходов на содержание отделений дает возможность предоставить клиентам только выгодные условия. Банк предлагает своим клиентам Кредитные карты, которые поддерживаются удобным приложением для мобильных кустройств. Задачей компании является повышение покупательной способности граждан, что в свою очередь благоприятно сказывается... подробнее
Некомпетентність підтримки - Отзывы о Monobank (Монобанк)
отзыв
Комментарии к отзыву