Банк-рекордсмен – вбиває клієнтську лояльність з перших секунд спілкування, це ж треба так вміти! Переоцінила схвальні відгуки, сьогодні стала оформляти картку. Є два варіанти оформлення – з наданням кредитних послуг і без них. Вибрала без. Надіслала затребувану інформацію – приходить мені «Вітаємо! Вам схвалено кредитний ліміт 10000 грн». Навіщо ви це робите?? На всяк випадок помельтешити кредитом перед клієнтом, а раптом клюне?! Тут же розірвала стосунки з банком, яких фактично ще й не було – написала у телеграм-канал, що відмовляюсь від послуг, аби видалили надіслану мною інформацію. У відповідь прилітає маркетинговий непотріб про «найкрутіші переваги» карти. Ви ще й знущаєтесь??? Я щодо цього до вас звернулась?? Зробила зауваження у телеграм-чаті, що не вибачились за створені незручності, «Нам прикро» це не «Вибачте». Відповідь оператора Ірини: «Дякую за уточнення». Завіса. Зателефонувала менеджер банку Софія, яка байдужою скоромовкою відрапортувала про вилучення даних, так ніби зі стіною розмовляла – ні вибачення за створені незручності, нічого. Завіса-2. Я почитала на сайті мінфіну відгуки про банк і коментарі до них – під відгуками сидять боти і тролять користувачів, які написали негативні відгуки. Навіщо ви це робите??? А моно навчитись працювати по-людськи, а не оце все?? Посилання на скріншоти переписки в телеграмі: https://snipboard.io/KBgqWY.jpg https://snipboard.io/oVZYrD.jpg https://snipboard.io/KB8cDl.jpg https://snipboard.io/CD6BPr.jpg https://snipboard.io/k2V7cb.jpg https://snipboard.io/eXiQ6c.jpg https://snipboard.io/5YJRFZ.jpg
Монобанк - это мобильный украинский банк без отделений, что удобно и выгодно. Отсутствие расходов на содержание отделений дает возможность предоставить клиентам только выгодные условия. Банк предлагает своим клиентам Кредитные карты, которые поддерживаются удобным приложением для мобильных кустройств. Задачей компании является повышение покупательной способности граждан, что в свою очередь благоприятно сказывается... подробнее
Дають змогу відмовитись від кредиту – і тут же впарюють його - Отзывы о Monobank (Монобанк)
Переоцінила схвальні відгуки, сьогодні стала оформляти картку. Є два варіанти оформлення – з наданням кредитних послуг і без них. Вибрала без. Надіслала затребувану інформацію – приходить мені «Вітаємо! Вам схвалено кредитний ліміт 10000 грн». Навіщо ви це робите?? На всяк випадок помельтешити кредитом перед клієнтом, а раптом клюне?!
Тут же розірвала стосунки з банком, яких фактично ще й не було – написала у телеграм-канал, що відмовляюсь від послуг, аби видалили надіслану мною інформацію. У відповідь прилітає маркетинговий непотріб про «найкрутіші переваги» карти. Ви ще й знущаєтесь??? Я щодо цього до вас звернулась??
Зробила зауваження у телеграм-чаті, що не вибачились за створені незручності, «Нам прикро» це не «Вибачте». Відповідь оператора Ірини: «Дякую за уточнення». Завіса.
Зателефонувала менеджер банку Софія, яка байдужою скоромовкою відрапортувала про вилучення даних, так ніби зі стіною розмовляла – ні вибачення за створені незручності, нічого. Завіса-2.
Я почитала на сайті мінфіну відгуки про банк і коментарі до них – під відгуками сидять боти і тролять користувачів, які написали негативні відгуки. Навіщо ви це робите??? А моно навчитись працювати по-людськи, а не оце все??
Посилання на скріншоти переписки в телеграмі:
https://snipboard.io/KBgqWY.jpg
https://snipboard.io/oVZYrD.jpg
https://snipboard.io/KB8cDl.jpg
https://snipboard.io/CD6BPr.jpg
https://snipboard.io/k2V7cb.jpg
https://snipboard.io/eXiQ6c.jpg
https://snipboard.io/5YJRFZ.jpg
отзыв
Комментарии к отзыву