Досить того, що чекав майже 2 місяці та в кінцевому рахунку мене "кинули" на одну посилку вартістю 2 101.64 ₴ (52.41 $). Спочатку писали, що відправили три посилки. Я вислав їм фото з монітора комп'ютера Нової Пошти де було написано , що в ТТН під відповідним номером відправлено дві посилки, які я ї отримав, але працівники Мегазаказу переконують мене, що... Читать отзыв Досить того, що чекав майже 2 місяці та в кінцевому рахунку мене "кинули" на одну посилку вартістю 2 101.64 ₴ (52.41 $). Спочатку писали, що відправили три посилки. Я вислав їм фото з монітора комп'ютера Нової Пошти де було написано , що в ТТН під відповідним номером відправлено дві посилки, які я ї отримав, але працівники Мегазаказу переконують мене, що в одну з двох коробок вони поклали дві посилки, значить має бути в загальному три. Що цікаво, що в обидвох посилках товар був малих габаритів і я його отримав, а товар набагато більших габаритів, ніби не побачив, хоч повністю до нуля розібрав коробки та все інше. Такий собі Одеський гумор на 2000 гривень. При тому ще заявляють, що працюють з гарантією. Поки що чекаю на неотриману законно положену проплачену посилку. Якщо не отримаю, робитиму все можливе в соцмережах, щоб інші не опинились в такій ситуації.
Достоинства:
Доставка з Німеччини.
Недостатки:
Потрібно чекати 2 і більше місяців і не факт, що все проплачене отримаєте, тому доплата за гарантію взагалі недоречна та абсурдна. На власному досвіді переконався.
Шановний Степане. Після отримання від Вас інформації щодо неотримання товару з Вашого замовлення, нами було проведено внутрішнє розслідування, яке виявило, що товар було відвантажено з нашого складу в Одесі і відправлено на Ваше відділення Нової пошти. Так як товар Вам не доставлено, товар визнано втраченим і 10 травня Вам було запропоновано здійснення безкоштовної повторної закупки у продавця і доставки в Україну. З Вашої згоди на пропозицію, 13 травня товар було повторно викуплено і ініційована доставка в Україну. Ми працюємо з гарантією доставки товарів нашим клієнтам. У випадках виникнення непередбачених ситуацій із замовленням завжди готові прийняти звернення від клієнтів і допомогти у вирішенні проблеми. Наші менеджери на зв'язку кожного дня з 9 до 18.
Замовляла дорогу палетку тіней, викуп з англійського eBay. Мало того що довго, то при отриманні ще два рефіла из чотирьох розбиті.Один майже весь висипався. Дуже шкода чималих коштів. Видно, що все аби як запаковано, знають, що претензій не пред'явити, бо все оплачено. Ризикнула невдало з цією компанією.
Доброго дня. Купуючи крихкий товар, ми радимо користуватися послугою додаткового пакування. В цьому випадку товар буде застрахований в дорозі, і ми зможемо гарантувати Вам безпечну доставку крихкого вантажу. Але в будь-якому разі ми завжди намагаємося допомогти клієнтам при виникненні проблем з замовленнями, для цього просимо повідомляти нас про ситуацію, що склалася, прикріпивши фотоматеріали. Ми на зв'язку кожного дня з 9:00-18:00, для Вашої зручності працюють гаряча лінія, чат-боти, пошта. Після отримання даного відгуку, ми з Вами зв'язались, змогли отримати фото пошкоджень, розібрати ситуацію та надати компенсацію по даній посилці. Завжди раді допомогти і будемо раді, якщо дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Без попередження утилізували моє замовлення,та залишили мінус на моєму балансі, за цей самий заказ. Мотивуючи тим що я типу відмовився від нього. Хоча я не відмовлявся від нього.
замовлення зроблене 10.10.2020 станом на 23.11 ніхто не знає, де замовлення, тільки обіцянки! трек номери не надаються, ніякої прозорості, незрозуміло що де й як.
Співпраця з «Меgazakaz» схожа на ходіння по мінному полю. Багато років їх знаю, було зроблено багато замовлень і все доставлялося вчасно. І тут бабах…… У березні зробив замовлення, здійснив оплату посилки і тиша….. Через місяць зателефонував, нагадав про себе. Уже більше шести тижнів телефоную, веду переписку – одні відмовки: спочатку в усьому був винен короновірус, потім... Читать отзыв Співпраця з «Меgazakaz» схожа на ходіння по мінному полю. Багато років їх знаю, було зроблено багато замовлень і все доставлялося вчасно. І тут бабах…… У березні зробив замовлення, здійснив оплату посилки і тиша….. Через місяць зателефонував, нагадав про себе. Уже більше шести тижнів телефоную, веду переписку – одні відмовки: спочатку в усьому був винен короновірус, потім звинуватили продавця, нарешті в одній з чергових розмов менеджер зізнався, що посилку втрачено, пообіцяв повернути гроші впродовж 3 днів. І тиша. Через 3 дні перетелефонував сам і почув стару пісню: знову винен продавець. Поки-що питання не вирішено… Робити замовлення чи ні – це ваш особистий ризик. Такі посередники – зайва ланка між вами та продавцем eBay(Amazon). Ці ділки ні за що не хочуть відповідати.
Проплатив, але посилки не отримав.
Після отримання від Вас інформації щодо неотримання товару з Вашого замовлення, нами було проведено внутрішнє розслідування, яке виявило, що товар було відвантажено з нашого складу в Одесі і відправлено на Ваше відділення Нової пошти. Так як товар Вам не доставлено, товар визнано втраченим і 10 травня Вам було запропоновано здійснення безкоштовної повторної закупки у продавця і доставки в Україну. З Вашої згоди на пропозицію, 13 травня товар було повторно викуплено і ініційована доставка в Україну.
Ми працюємо з гарантією доставки товарів нашим клієнтам. У випадках виникнення непередбачених ситуацій із замовленням завжди готові прийняти звернення від клієнтів і допомогти у вирішенні проблеми. Наші менеджери на зв'язку кожного дня з 9 до 18.
Менеджеры нагло врут
Підкажіть, будь ласка, номер Вашого замовлення для перевірки актуального статусу доставки?
Не зв"язуйтесь
Купуючи крихкий товар, ми радимо користуватися послугою додаткового пакування. В цьому випадку товар буде застрахований в дорозі, і ми зможемо гарантувати Вам безпечну доставку крихкого вантажу.
Але в будь-якому разі ми завжди намагаємося допомогти клієнтам при виникненні проблем з замовленнями, для цього просимо повідомляти нас про ситуацію, що склалася, прикріпивши фотоматеріали. Ми на зв'язку кожного дня з 9:00-18:00, для Вашої зручності працюють гаряча лінія, чат-боти, пошта.
Після отримання даного відгуку, ми з Вами зв'язались, змогли отримати фото пошкоджень, розібрати ситуацію та надати компенсацію по даній посилці.
Завжди раді допомогти і будемо раді, якщо дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Шахраї без попередження присвоїли собі моє замовлення
Замовлення було повністю анульовано, так як протягом тривалого часу ми не отримали від Вас оплату.
ні в якому разі не користуйтеся!
станом на 23.11 ніхто не знає, де замовлення, тільки обіцянки!
трек номери не надаються, ніякої прозорості, незрозуміло що де й як.
не рекомендую!
І тут бабах…… У березні зробив замовлення, здійснив оплату посилки і тиша….. Через місяць зателефонував, нагадав про себе. Уже більше шести тижнів телефоную, веду переписку – одні відмовки: спочатку в усьому був винен короновірус, потім... Читать отзыв Співпраця з «Меgazakaz» схожа на ходіння по мінному полю. Багато років їх знаю, було зроблено багато замовлень і все доставлялося вчасно.
І тут бабах…… У березні зробив замовлення, здійснив оплату посилки і тиша….. Через місяць зателефонував, нагадав про себе. Уже більше шести тижнів телефоную, веду переписку – одні відмовки: спочатку в усьому був винен короновірус, потім звинуватили продавця, нарешті в одній з чергових розмов менеджер зізнався, що посилку втрачено, пообіцяв повернути гроші впродовж 3 днів. І тиша. Через 3 дні перетелефонував сам і почув стару пісню: знову винен продавець. Поки-що питання не вирішено…
Робити замовлення чи ні – це ваш особистий ризик. Такі посередники – зайва ланка між вами та продавцем eBay(Amazon). Ці ділки ні за що не хочуть відповідати.