Досить того, що чекав майже 2 місяці та в кінцевому рахунку мене "кинули" на одну посилку вартістю 2 101.64 ₴ (52.41 $). Спочатку писали, що відправили три посилки. Я вислав їм фото з монітора комп'ютера Нової Пошти де було написано , що в ТТН під відповідним номером відправлено дві посилки, які я ї отримав, але працівники Мегазаказу переконують мене, що в одну з двох коробок вони поклали дві посилки, значить має бути в загальному три. Що цікаво, що в обидвох посилках товар був малих габаритів і я його отримав, а товар набагато більших габаритів, ніби не побачив, хоч повністю до нуля розібрав коробки та все інше. Такий собі Одеський гумор на 2000 гривень. При тому ще заявляють, що працюють з гарантією. Поки що чекаю на неотриману законно положену проплачену посилку. Якщо не отримаю, робитиму все можливе в соцмережах, щоб інші не опинились в такій ситуації.
Достоинства:
Доставка з Німеччини.
Недостатки:
Потрібно чекати 2 і більше місяців і не факт, що все проплачене отримаєте, тому доплата за гарантію взагалі недоречна та абсурдна. На власному досвіді переконався.
Після отримання від Вас інформації щодо неотримання товару з Вашого замовлення, нами було проведено внутрішнє розслідування, яке виявило, що товар було відвантажено з нашого складу в Одесі і відправлено на Ваше відділення Нової пошти. Так як товар Вам не доставлено, товар визнано втраченим і 10 травня Вам було запропоновано здійснення безкоштовної повторної закупки у продавця і доставки в Україну. З Вашої згоди на пропозицію, 13 травня товар було повторно викуплено і ініційована доставка в Україну.
Ми працюємо з гарантією доставки товарів нашим клієнтам. У випадках виникнення непередбачених ситуацій із замовленням завжди готові прийняти звернення від клієнтів і допомогти у вирішенні проблеми. Наші менеджери на зв'язку кожного дня з 9 до 18.
Проплатив, але посилки не отримав. - Отзывы о megazakaz.com
отзыв
Комментарии к отзыву
Після отримання від Вас інформації щодо неотримання товару з Вашого замовлення, нами було проведено внутрішнє розслідування, яке виявило, що товар було відвантажено з нашого складу в Одесі і відправлено на Ваше відділення Нової пошти. Так як товар Вам не доставлено, товар визнано втраченим і 10 травня Вам було запропоновано здійснення безкоштовної повторної закупки у продавця і доставки в Україну. З Вашої згоди на пропозицію, 13 травня товар було повторно викуплено і ініційована доставка в Україну.
Ми працюємо з гарантією доставки товарів нашим клієнтам. У випадках виникнення непередбачених ситуацій із замовленням завжди готові прийняти звернення від клієнтів і допомогти у вирішенні проблеми. Наші менеджери на зв'язку кожного дня з 9 до 18.