Марі Отзыв написан 26 декабря, 2021 год25 просмотров
Сьогодні заходила в магазин « megasport « в « кінг крос леополіс» львів. Довго шукала консультанта. Запиталась чи є у продажі сумки - переноски для ковзанів. Відповідь консультанта для мене була зверхньо і обюрюючись ніби прийшла в її дім : « вперше чую , що таке є . Я сама маю дома ковзани і катаюсь , а про такі сумки не чула, ви щось собі придумали» )) В мене був шок! Навіщо мені інформація , що консультант має дода і чим займається, навіщо взагалі мені ця зайва інформація, конкретніше є товар чи не має. Ще й звинуватити, що я щось видумую. Некомпетентність та зневага до клієнтів просто 100% . Жахливо! Як добре, що нічого не купила бо по інших коментярах бачу , що проблема не тільки в обслуговуванні , а ще й в якості товару!
Дійсно, сумки для ковзанів у наших магазинах немає у продажу. Щиро шкода, що Вам довелося зіткнутися з такою неприємною ситуацією, в результаті якої залишилися тільки негативні емоції та зіпсований настрій. Розумію, що Вашу довіру до нас буде складно відновити, але щиро сподіваємося, що ми зможемо пройти через цей досвід і продовжити співпрацю.
Завжди готові вдосконалюватися, щоб лишатися для Вас кращими)
Хамовиті та некомпетентні консультанти! - Отзывы о MEGASPORT
Довго шукала консультанта. Запиталась чи є у продажі сумки - переноски для ковзанів. Відповідь консультанта для мене була зверхньо і обюрюючись ніби прийшла в її дім : « вперше чую , що таке є . Я сама маю дома ковзани і катаюсь , а про такі сумки не чула, ви щось собі придумали» )) В мене був шок! Навіщо мені інформація , що консультант має дода і чим займається, навіщо взагалі мені ця зайва інформація, конкретніше є товар чи не має. Ще й звинуватити, що я щось видумую. Некомпетентність та зневага до клієнтів просто 100% .
Жахливо! Як добре, що нічого не купила бо по інших коментярах бачу , що проблема не тільки в обслуговуванні , а ще й в якості товару!
отзыв
Комментарии к отзыву
На даний час, уточнюймо деталі ситуації.
Дійсно, сумки для ковзанів у наших магазинах немає у продажу. Щиро шкода, що Вам довелося зіткнутися з такою неприємною ситуацією, в результаті якої залишилися тільки негативні емоції та зіпсований настрій. Розумію, що Вашу довіру до нас буде складно відновити, але щиро сподіваємося, що ми зможемо пройти через цей досвід і продовжити співпрацю.
Завжди готові вдосконалюватися, щоб лишатися для Вас кращими)
З повагою,
компанія "MEGASPORT"