Ірина Отзыв написан 20 декабря, 2024 год101 просмотр
Сором цій компанії, купа витраченого часу і нервів. замовляла ліжко для себе рік тому, був інцедент з доставкою, обітцяли одне а вийшло інше. після матання нервів помилку вони свою виправили, вирішила замовити в них ліжко для дитини. як і пишуть в відгуках на етапі замовлення все чудово та потім замість 2х обітцяних тижнів пройшов вже місяць а я і досі не можу насолоджуватись своїм ліжком. замовлення прийшло через 3 тижні але з дефектом, не було ніжок. пройшов тиждень, відправили ніжки але не всі. це якесь знущання. зараз навіть не відповідають і як на мене це сервіс нульовий, морозитись якщо є проблема. і більш того в них регламенти на рекламацію реагують за 3 дні і 10 днів на відправку ніжок. як вам такі терміни? якби відправили ніжки в той же день як отримали звернення було б все добре а так маю неприємний досвід. ніколи більше не замовлю нічого тут і вам не раджу. 1 согласен
У мене така сама ситуація з ламелями. Замовила дорожчий варіант 2,5 см крок між ламелями - по факту отримала 8 см ще є тріщина. Знала б що таке буде - ніколи б не замовляла, бо для мене принципово було щоб каркас був посилений. Попросила обміняти на той що замовила - ігнорують. 4 дні просто менеджер Вікторія виносила мозок. одні маніпуляції з її боку.
Ірино, ми дуже вдячні Вам, що зробили у нас замовлення повторно! І як Ви казали у розмові, наше ліжко Вам сподобалося, що також дуже приємно...
І нам дуже боляче читати, що Ви іншим нас не рекомендуєте, хоча у Вас є 2 прекрасні ліжка за ціною від виробника.
Термін, який озвучен менеджером 2 - 2.5 тижня та окремо час на доставку. Запис розмови можемо надати.
Давайте порахуємо разом, запущене ліжко було 20.11 і вже у Вас вдома воно стояло 13.12. Для інтересу порівняйте наші терміни з термінами інших компаній.
Також хочемо помітити, що жодне Ваше звернення ми не проігнорували, з Вами на зв'язку постійно був менеджер чи відділ з контролю якості.
Усі питання можна вирішити миром, будьте трохи поблажливими, бувають різні ситуації, але найголовніше бажання їх виправити.
Якби ж ліжко стояло 13 го числа... ви питання про відсутність ніжок не можете вирішити вже 10 днів і ще до сих пір я не можу встановити ліжко. А їх навіть ще не відправили. Ви вважаєте це нормальними термінами на усунення дефектів? Невже так складно було в той же день відправити нещасні ніжки. Це ж вашої фабрики недолік. Доречі заявляючи що ви завжди відповідаєте, то перевірте останні дзвінки, ніхто не відповів і не перетелефонував. І прошу не акцентувати увагу на ціні, вона звичайна ринкова. Я обрала вас бо були зазначені терміни в 2.5 тижня. Чому я не маю бути обуреною як більше місяця не можу мати ліжко? Всі помиляються та компанії яким дорога їх репутація швидко все виправляють. І був би тут позитивний відгук.
Ніколи в житті не замовляйте тут - Отзывы о Маркет Мебели
ніколи більше не замовлю нічого тут і вам не раджу.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
І нам дуже боляче читати, що Ви іншим нас не рекомендуєте, хоча у Вас є 2 прекрасні ліжка за ціною від виробника.
Термін, який озвучен менеджером 2 - 2.5 тижня та окремо час на доставку. Запис розмови можемо надати.
Давайте порахуємо разом, запущене ліжко було 20.11 і вже у Вас вдома воно стояло 13.12. Для інтересу порівняйте наші терміни з термінами інших компаній.
Також хочемо помітити, що жодне Ваше звернення ми не проігнорували, з Вами на зв'язку постійно був менеджер чи відділ з контролю якості.
Усі питання можна вирішити миром, будьте трохи поблажливими, бувають різні ситуації, але найголовніше бажання їх виправити.