Тетяна Отзыв написан 20 августа, 2022 год52 просмотра
Замовила ліжко, через 2 тижні менеджер Надія повідомила, що ліжко готове. 12.08.22 я внесла доплату. 16.08 уточнила в вайбері, чи ще не відправили? Протягом тижня Надія дзвонила декілька разів, ваше ліжко поїхало, очікуємо тнт, нова пошта не везе адресно, давайте на відділення... Прийшло смс з номером тнт, але трек з цим номером був видалений раніше, ніж прийшло смс. Написала керуючому ФОП на чий рахунок були перераховані кошти, з проханням розібратись і повідомити що відбувається, відповіді немає! Сьогодні 20.08.22 Ну це якийсь треш!
Тетяна! Дякуємо за те, що обрали нашу компанію. Дуже шкода, що змусили Вас засумніватися у нашій роботі. Хотіли б внести ясність у ситуацію, що склалася. Доставка Вашого ліжка здійснювалася транспортною службою Нова Пошта. І Надія Вас не вводила в оману, т.к. ми відправили товар тоді, коли це було вказано у повідомленні від менеджера.З якої причини було видалено ТТН і перенесено доставку, представники НП пояснюють це збоєм у себе в програмі через аварійне вимкнення світла. Можливо це просто людський фактор. На жаль, на такі речі ми не можемо вплинути. Ми знаємо, що Ви вже отримали нове ТТН і ліжко мало вже бути у Вашому місті. Дуже сподіваємось на розуміння з Вашого боку. А також, що позитивні враження від самого ліжка згладять отриманий негатив.
Маркет меблів, не вводьте людей в оману! Чи мені викласти скріни всієї переписки з Надією?
Ліжко привезли на відправку 22.08, це підтвердили на Новій пошті, безпосередньо в Гусятині. 23.08 в 9.30 мені прийшло сповіщення від НП і 24.08 воно приїхало.
А те, що Надія попросила представника фабрики Уляну розповідати мені казки, що НП відвезла ліжко на фабрику назад!
Бо адресної доставки в моєму населеному пункті немає! А потім тримали ліжко на НП 5 днів, бо світла не було! Це замість того, щоб просто називати правдиві терміни виготовлення і очікування.
Доплату ви взяли 12.08.
10 днів ви розповідали казки!
Я не знаю, хто пише гарні відгуки, можливо ви самі їх і пишете!
Оскільки 400 грн обіцяної компенсації за 10 днів стресу я не отримала, хоча номер карти надсилала, пишу як є!
Також слід звернути увагу, що вартість доставки ліжка була озвучена +/- 1300 грн., по факту, з пакування - це 1800 грн.
Тетяна! У нас немає і не було НІКОЛИ мети обманювати наших клієнтів. За готовністю ліжка ми сповістили Вас і Ви зробили оплату. Ліжко було доставлено на відділення НП та отримано ТТН, який ми Вам одразу передали. Для нас самих видалення ТТН стало великою несподіванкою. Що стосується компенсації, вона дійсно була Вам запропонована та менеджер попросила Вас повідомити Вашу картку. Однак ми не отримали жодної відповіді на наше повідомлення. Ми завжди виконуємо наші обіцянки, тому прохання повідомити менеджеру номер Вашої картки і ми перерахуємо обіцяну суму.
Розчарована - Отзывы о Маркет Мебели
Замовила ліжко, через 2 тижні менеджер Надія повідомила, що ліжко готове. 12.08.22 я внесла доплату. 16.08 уточнила в вайбері, чи ще не відправили? Протягом тижня Надія дзвонила декілька разів, ваше ліжко поїхало, очікуємо тнт, нова пошта не везе адресно, давайте на відділення... Прийшло смс з номером тнт, але трек з цим номером був видалений раніше, ніж прийшло смс. Написала керуючому ФОП на чий рахунок були перераховані кошти, з проханням розібратись і повідомити що відбувається,
відповіді немає! Сьогодні 20.08.22
Ну це якийсь треш!
отзыв
Комментарии к отзыву
Ліжко привезли на відправку 22.08, це підтвердили на Новій пошті, безпосередньо в Гусятині. 23.08 в 9.30 мені прийшло сповіщення від НП і 24.08 воно приїхало.
А те, що Надія попросила представника фабрики Уляну розповідати мені казки, що НП відвезла ліжко на фабрику назад!
Бо адресної доставки в моєму населеному пункті немає! А потім тримали ліжко на НП 5 днів, бо світла не було! Це замість того, щоб просто називати правдиві терміни виготовлення і очікування.
Доплату ви взяли 12.08.
10 днів ви розповідали казки!
Я не знаю, хто пише гарні відгуки, можливо ви самі їх і пишете!
Оскільки 400 грн обіцяної компенсації за 10 днів стресу я не отримала, хоча номер карти надсилала, пишу як є!
Також слід звернути увагу, що вартість доставки ліжка була озвучена +/- 1300 грн., по факту, з пакування - це 1800 грн.
Ось 20.08 номер карти був надісланий. Шкода, що ваші менеджери погано читають переписку з клієнтом.