Katerina Отзыв написан 24 сентября, 2024 год121 просмотр
Купила білет з Житомира до Лодзя. На сайті було вказано, що маршрут Київ-Гдиня. В день подорожі мені подзвонили з служби підтримки і сказали що змінився маршрут на Киів- Вільнюс. На питання чому відповіли «ну бо так». Звісно, що мене не повідомили одразу що буде пересадка, вирішили замовчати це. (Про пересадку дізналась вже в автобусі) Потім мені подзвонили ще раз та сказали, що змінюється час подорожі на дві години раніше. (Про це мене повідомили за півтори години) Служба підтримки хамить і не знає як відповідати на звичайні питання, не аргументуючи нічого. Під час поїздки не працював туалет (саме на території України, такого я ще не бачила) вони тупо його закрили і нікого не впускали, хоча всюди вказано що туалет працює завжди. Люди терпіли, а автобус зупинявся рідко («на 5 мінут толька») Саме тоді автобус ледь не поїхав без двох пасажирів. Жахлива клієнторієнтованість, сервіс на нулі, не раджу нікому.
Дякуємо за ваш відгук і щиро перепрошуємо за ситуацію, яка склалася під час вашої подорожі.
Ваші зауваження щодо зміни маршруту, недотримання часу відправлення, відсутності попередження про пересадку, неналежного обслуговування та несправності туалету є серйозними. Такі випадки є неприйнятними і не відповідають стандартам, яких ми прагнемо.
Ми передамо ваші зауваження відповідним відділам для детального розгляду.
Ще раз перепрошуємо за незручності та дякуємо за ваш час, витрачений на зворотній зв’язок. Ми зробимо все можливе, щоб подібні ситуації не повторювалися.
Лайкбас найжахливіший перевізник - Отзывы о Like Bus
В день подорожі мені подзвонили з служби підтримки і сказали що змінився маршрут на Киів- Вільнюс.
На питання чому відповіли «ну бо так». Звісно, що мене не повідомили одразу що буде пересадка, вирішили замовчати це. (Про пересадку дізналась вже в автобусі)
Потім мені подзвонили ще раз та сказали, що змінюється час подорожі на дві години раніше. (Про це мене повідомили за півтори години) Служба підтримки хамить і не знає як відповідати на звичайні питання, не аргументуючи нічого. Під час поїздки не працював туалет (саме на території України, такого я ще не бачила) вони тупо його закрили і нікого не впускали, хоча всюди вказано що туалет працює завжди. Люди терпіли, а автобус зупинявся рідко («на 5 мінут толька») Саме тоді автобус ледь не поїхав без двох пасажирів.
Жахлива клієнторієнтованість, сервіс на нулі, не раджу нікому.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук і щиро перепрошуємо за ситуацію, яка склалася під час вашої подорожі.
Ваші зауваження щодо зміни маршруту, недотримання часу відправлення, відсутності попередження про пересадку, неналежного обслуговування та несправності туалету є серйозними. Такі випадки є неприйнятними і не відповідають стандартам, яких ми прагнемо.
Ми передамо ваші зауваження відповідним відділам для детального розгляду.
Ще раз перепрошуємо за незручності та дякуємо за ваш час, витрачений на зворотній зв’язок. Ми зробимо все можливе, щоб подібні ситуації не повторювалися.
З повагою,
Клієнтська служба компанії Like Bus