Не зацікавлені у допомозі клієнтам - Відгуки про Леруа Мерлен

Леруа Мерлен
Відгук додано 4 березня, 2024 год 13 переглядів
Служба підтримки клієнтів базується, судячи з усього, на відмові у будь-яких діях, що трохи відхиляються від звичних шаблонів операціоніста кол-центру чи когось з представників керівництва.
Придбала вчора ввечері у фізичному магазині в Одесі (ТЦ Рівʼєра) драбину, привезла її додому, але виявилося, що вона трохи закоротка і мені потрібна на одну сходинку більша. Зранку подзвонила за номером, вказаним на сайті з проханням і пропозицією: я запитала чи можна було б замовити довшу драбину на сайті з доставкою, попередньою оплатою, а драбину, яка не підійшла, співробітники магазину забрали б під час доставки нової і відвезли б коротшу назад, бо у мене немає своєї автівки і мені б довелося знову брати таксі і їхати 13 км, витрачаючи зайві гроші спершу на самостійну доставку у магазин і вже потім на доставку потрібної драбини самим магазином. Зважаючи на це, мені здалося, що варіант доставки і забирання можна поєднати, бо так усім буде зручно, я б підʼїхала згодом громадським транспортом і підписала б заяву про повернення коштів з наданням мого паспорту і картки. Дівчина зі служби підтримки сказала, що їй треба це питання обговорити з кимось із керівництва, наголосивши, що зазвичай магазин іде на зустріч клієнтам, але їй спершу треба дізнатися чи так можна зробити. Передзвонивши через годину вона повідомила, що повернути товар я таким чином не можу, бо, я так і не зрозуміла до чого тут це, він не був оформлений як інтернет-замовлення, а куплений фізично, а тому я маю його так само фізично сама привезти назад у магазин, віддати, офоримити повернення і оформити доставку вже необхідної драбини.
Якщо чесно, то це повна маячня і підтримкою клієнтів назвати таке вирішення питань досить складно.

Переваги:
  1. Гарна і привітна жіночка обслуговувала на касі; консультант у відділі драбин одразу помітив, що мені потрібна допомога у знятті драбини з верхнього ярусу і швидко підійшов, знявши її. Дівчина у відділі обслуговування спічутливо надала свій блочок для того, щоб я могла підзарядити телефон і викликати таксі
Недоліки:
  1. Не йдуть на зустріч у вирішенні дрібного питання




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Леруа Мерлен 7 березня, 2024 год
Юліє, приносимо вибачення за завдані незручності. Надана Вами інформація буде направлена відповідним менеджерам, щоб наступний Ваш візит/звернення в Леруа Мерлен залишив у Вас тільки найкращий рівень задоволення від сервісу.

Дякуємо за ваш відгук!


Леруа Мерлен
Всі відгуки

1.6 5
302 відгука / 67515 переглядів
Леруа Мерлен
Леруа Мерлен - міжнародна компанія-рітейлер, що спеціалізується на продажі товарів для будівництва, оздоблення та облаштування будинку, дачі та саду. Леруа Мерлен допомагає людям в усьому світі упорядкувати житло і поліпшити якість життя.
У 2006 році група Леруа Мерлен стає GROUPE ADEO. Під цим брендом об'єдналися дев'ять марок сектору D.I.Y. (Do-It-Yourself)... детальніше

Гіпермаркети
Эпицентр
Эпицентр

Рейтинг: 2
2278 відгуків
​Маркетплейс market by mono
​Маркетплейс market by mono

Рейтинг: 2.4
8 відгуків
Гипермаркет "Город дверей"
Гипермаркет "Город дверей"

Рейтинг: 4.1
226 відгуків
Велмарт
Велмарт

Рейтинг: 1.6
727 відгуків
АШАН
АШАН

Рейтинг: 1.5
1385 відгуків
Гипермаркет мебели MARGO
Гипермаркет мебели MARGO

Рейтинг: 3.9
239 відгуків
METRO Cash & Carry
METRO Cash & Carry

Рейтинг: 1.5
625 відгуків
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO

Рейтинг: 5
24 відгука
Мультимаркет Аврора
Мультимаркет Аврора

Рейтинг: 4
258 відгуків
ОЛДИ
ОЛДИ

Рейтинг: 2
203 відгука