Леруа Мерлен - міжнародна компанія-рітейлер, що спеціалізується на продажі товарів для будівництва, оздоблення та облаштування будинку, дачі та саду. Леруа Мерлен допомагає людям в усьому світі упорядкувати житло і поліпшити якість життя.
У 2006 році група Леруа Мерлен стає GROUPE ADEO. Під цим брендом об'єдналися дев'ять марок сектору D.I.Y. (Do-It-Yourself)...
детальніше
Не зацікавлені у допомозі клієнтам - Відгуки про Леруа Мерлен
Придбала вчора ввечері у фізичному магазині в Одесі (ТЦ Рівʼєра) драбину, привезла її додому, але виявилося, що вона трохи закоротка і мені потрібна на одну сходинку більша. Зранку подзвонила за номером, вказаним на сайті з проханням і пропозицією: я запитала чи можна було б замовити довшу драбину на сайті з доставкою, попередньою оплатою, а драбину, яка не підійшла, співробітники магазину забрали б під час доставки нової і відвезли б коротшу назад, бо у мене немає своєї автівки і мені б довелося знову брати таксі і їхати 13 км, витрачаючи зайві гроші спершу на самостійну доставку у магазин і вже потім на доставку потрібної драбини самим магазином. Зважаючи на це, мені здалося, що варіант доставки і забирання можна поєднати, бо так усім буде зручно, я б підʼїхала згодом громадським транспортом і підписала б заяву про повернення коштів з наданням мого паспорту і картки. Дівчина зі служби підтримки сказала, що їй треба це питання обговорити з кимось із керівництва, наголосивши, що зазвичай магазин іде на зустріч клієнтам, але їй спершу треба дізнатися чи так можна зробити. Передзвонивши через годину вона повідомила, що повернути товар я таким чином не можу, бо, я так і не зрозуміла до чого тут це, він не був оформлений як інтернет-замовлення, а куплений фізично, а тому я маю його так само фізично сама привезти назад у магазин, віддати, офоримити повернення і оформити доставку вже необхідної драбини.
Якщо чесно, то це повна маячня і підтримкою клієнтів назвати таке вирішення питань досить складно.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук!